Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijk

21-9-2012 18:41:50
heyhey allemaal

wij hebben net beslist om volgend jaar het eerste weekend van juni ofwel vrijdag ofwel zaterdag te huwen.

We zijn op zoek naar alles zaal , fotograaf , DJ enz in omgeving van aartselaar .
Das ergens tussen Antwerpen en Boom.

Alle tips zijn welkom!

Eva

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 873

Marjan
20-4-2013
 Meld misbruik21-9-2012 18:54:32

Ik zou zeggen eerst zo snel mogelijk een zaal regelen, want die maand zit soms al meer dan een jaar op voorhand vol!

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik21-9-2012 19:41:20

Hallo,
Wij trouwen in Het Recreatief in Wilrijk. Wat zoeken jullie juist? Je hebt San marco village in Schelle, Theadroom in wilrijk, ...

Eva
13-9-2013
 Meld misbruik21-9-2012 20:02:12

Voor een zaterdag zal het nu inderdaad al te laat zijn om nog een zaal te vinden, maar een vrijdag zou normaal wel moeten lukken.

Eva

Meld misbruik21-9-2012 20:20:20

wij zoeken eigenlijk een locatie om met een 25 tal mensen n het huwelijk, intimi en dichte familie lekker te tafelen en daarna een dansfeest met ongeveer 100 mensen. met eventueel eenhambergerkraampje want daar is mijn toekomstige gek op!

Marc

Meld misbruik21-9-2012 21:07:30

Beste eva,

ten eerste proficiat met jullie trouw.

ik ben fotograaf in bijberoep en momenteel nog vrij.

neem gerust een kijkje op www.m-pictures.be en laat je overtuigen.

tot einde september kan je nog genieten van mooie kortingen.

mvg, marc

martine
13-2-2014
 Meld misbruik21-9-2012 21:57:39

Heyyy Eva....proficiat....wij hebben het ook beslist sinds woensdagavond(we trouwen op 13 en 16/2/2013)dus nog 147 dagen.....ik heb het gemeentehuis en kerk al in orde.....maarrrr nog enorm veel te doen....we zijn ook op zoek naar een mooie zaal voor een 150 personen,waar we savonds allemaal hapjes kunnen aanbieden zoals pizzakes,pittakes,hamburgerkes,frietjes enzzzzzz en onze taart....,we eten met de familie en suite heel uitgebreid tussen 17u30 en 20u,en smiddags na de kerk rond half 1 en voor de fotoos doen we een champagnebrunch....tzit al allemaal goed in onze gedachten,maarrrrrr om dit allemaal te kunnen in orde krijgen,ik weet nu echt niet waar eerst aan te beginnen....

alle hulp en tips zijn bij mij ook meer dan welkom

have fun xxx

Jan
14-8-2014
 Meld misbruik21-9-2012 23:28:12

nicole
10-8-2013
 Meld misbruik22-9-2012 15:12:16

hey eva,

wij zijn van Boom en hebben de zaal in Reet vastgelegd .
je kunt op de site eens gaan kijken feestzaal pama.
wij hebben onze outo's ook via www.ceremonieLpp.be besteld ,en inderdaad de mensen zijn heel vriendelijk en hebben ons ook verder geholpen.
je moet eerst de zaal hebben voor je naar gemeentehuis kunt gaan.
ik zou er niet telang mee wachten ,want wij hebben de zaal en gemeentehuis in julie moeten gaan vastleggen en we hadden chance dat er juist nog plaats was voor gemmentehuis.
groetjes,nicole

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...