Nu Online
Momenteel zijn er 479 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

lightinthebox.com

21-9-2012 19:12:34
Hallokes allemaal,hebben jullie al eens gekeken op de site www.lightinthebox.com? onvoorstelbaar zo goedkoop dat die zijn in het aanbieden van trouwkledij,is dit echt?Heeft er al iemand hier iets(bijv trouwkleed) van gekocht?Ik denk dat deze site nep is want hoe kan dit nu zijn dat die zooooo goedkoop trouwkledij met alles erop en aan kunnen verkopen??????Ik hoop dat ik hier wat reakties op krijg,en stel je voor ook bruidjes die daar hun kleed hebben gekocht en alles naar wens is verlopen....

pfffff ben zo zenuwachtig,heb nog zoveel te doen,zo weinig tijd....we hebben alleen nog maar het gemeentehuis en de kerk gepland(ben ook nog maar sinds gisteren bezig,nadat we eergisterenavond de datum hebben geprikt)

xxx enjoy

martine
13-2-2014
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1430

Eva
13-9-2013
 Meld misbruik21-9-2012 20:00:30

Het is inderdaad zeer goedkope kledij maar de kwaliteit is niet altijd even goed. De kleren worden in Azië gemaakt en daardoor zijn er ook vaak problemen met de maten.

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik21-9-2012 20:08:38

Ik heb ook al eens op de site gekeken... maar mijn trouwkleed durf ik daar toch niet te bestellen hoor....

debbie
18-5-2013
 Meld misbruik21-9-2012 20:08:47

Ik heb de site ook al gezien!!! Ik persoonlijk ga het niet doen en heb men kleed gevonden bij Jagré in Deurne ;-D!!! Waarom ik zeker niks meer via internet koop komt, omdat ik een kleed besteld had via site (ga naam niet noemen) en heb nu ondekt dat dit oplichters zijn en ben men geld kwijt :-( Dus ik zo gewoon naar een winkel gaan zodat je kan passen en zien wat je krijgt!!!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik21-9-2012 20:26:55

Het is niet nep maar denk ook dat de kwaliteit minder is en ja ik denk dat het op foto mooier toont dan in het echt en denk dat je ook gemakkelijk problemen kan hebben met de maat. Ik ben er toch niet zo voor om kledij via het internet te bestellen, ik vind dat je zoiets moet passen.. Het is wel zot goedkoop natuurlijk dus wel verleidelijk ;) Veel succes nog met de verdere zoektocht, voorbereidingen!

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik21-9-2012 21:02:43

ik heb er een suite kleedje gekocht en het is ok. maat was niet 100% ok en heb nog naar een naaiatelier moeten gaan. Ik zou het niet doen voor trouwjurken, stoffen zijn van mindere kwaliteit en het is niet altijd 100% hoe het op de site staat ook ni. of dan staat er kleine tekst als steentjes zijn vergelijkbaar enz.
winkels als jagre, youniek, boetiek couture schelen niet 'veel' van prijs en je hebt het toch een keertje gezien enz

martine
13-2-2014
 Meld misbruik21-9-2012 21:20:32

Ik dacht et ook al dat het niet kon zo een mooie kleedjes voor die prijs......kben echt is benieuwd of ik van iemand een positieve reactie ga krijgen ivm een bruidskleedje.....,ik weet echt niet waar te binnen voor mijn kleedjes....heb er 1 nodig voor de 13de februari(wet) en dan voor de 16de februari(kerk en feest)....heb er gewoon geen idee van welke stijl....ik vind alles zo mooi,mag je als je gaat passen,ook alle modellen passen ik bedoel qua stijl?graag nog goeie winkeltips...met mooi prijsje....?
XXX HAVE FUN ALLEMAAL

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik22-9-2012 1:59:26

Ik zou het wel durven proberen als tweede kleedje maar dan wel een maat groter dan normaal bestellen. Innemen lukt altijd wel he ... XXX

Kim
8-2-2013
 Meld misbruik22-9-2012 8:28:39

Hallo Martine

Mijn kleedje komt van bij Youniek in Turnhout. Daar zijn de kleedjes niet spotgoedkoop maar wel goedkoper dan de jurken van bepaalde merken. Ik weet dat de kwaliteit dan misschien wat minder is (hoewel ik daar voorlopig nog niks van gemerkt heb), maar dat vind ik niet erg omdat het toch maar voor 1 dag is.

Jullie trouwen maar een weekje na ons zie ik :-)
Toch tijd om er stilletjes aan aan te beginnen denk ik, niet?

Groetjes

Leen
16-2-2013
 Meld misbruik22-9-2012 20:32:51

Februaribruiden, hoe ver staan jullie? Ik begin precies wat te panikeren omdat ik nog niet zo ver sta...(denk ik!)

jane

Meld misbruik23-9-2012 17:34:59

Hallo Martine,
ik heb bij light in the box een kleedje besteld en ik kan je verzekeren dat ik héél tevreden ben! ik heb een sjaal ( stola) besteld in de stof van mijn kleedje vooraleer ik mijn kleed heb besteld zo kon ik de kwaliteit en kleur zien. heb mijn kleed op maat besteld (klein supplement te betalen) en het zit perfect. De binnenafwerking is super,er zit een ingewerkte bh in en een dubbele voering.alle naden dubbel gestikt; echt een aanrader. Ik heb nu een avondkleed in bestelling en kan niet wachten om het te zien! hou bij de prijs wel rekening dat je nog btw en invoerrechten moet betalen aan vadertje staat!!ong 25%. succes!

martine
13-2-2014
 Meld misbruik23-9-2012 23:31:13

Heyyy Leen....zover sta ik nog ni zene...heb alleen nog maar het gemeentehuis en kerk vastgelegd...,wat betreft de zaal hebben we een optie op 2....de jachthoorn en the mansion.....maar hangt nog ff af van de prijzen,is 55 eu per persoon voor hapjes en drank veel ?HEB ER TOTAAL GEEN IDEE VAN OF WE ET DEZE PRIJZEN GOED ZITTEN....en ja men kleed hé.....heb er dus 2 nodig...1 voor woensdag en 1 voor zaterdag.....ga deze week beginnen met afspraken maken voor het passen in een paar winkels se....zou ik voor de wet ook int lang of korter???PFFFFFF....dj's der zen er zoveel hé wie is goe en wie ni hahaha...fotograaf van tzelfde.....hoeveel is een normale prijs voor deze dingen,kweet er niks van en zoek hulp!!!!!! hahaha

martine
13-2-2014
 Meld misbruik23-9-2012 23:34:57

heyyy Jane.....MEEN JE DAT HEB JE EEN TROUWKLEED DAAR BESTELD???? en was het net zoals op de foto?en de maat hoe bedoel je als je zegt op maat besteld,heb je dan je maten laten nemen dus niet in confectiemaat besteld?en alst ni goe is mag je dan ruilen?en hoe lang voor je het hebt ontvangen?kan je ze telefonisch bereiken ook?ik vind da zo raar dat die zo goedkoop zijn....hoe kan dat toch....

Hoop een antwoordje van je terug te krijgen

jane

Meld misbruik24-9-2012 16:52:04

Martine,
mijn eerste kleedje was model Fayna .een cocktail kleedje,IKhad bewust één van de goekoopste modellen gekozen gezien het mijn éérste bestelling was en ik helemaal niet zeker was van kwaliteit en afwerking.
Het model waar ik nu op wacht is Tomma een avondkleed.dus nee geen trouwjurk! Maar gezien ze in de dezelfde ateliers worden gemaakt zullen bruidsjurken en avondjurken zelfde afwerking hebben.
Het cocktailkleedje ziet er net hetzelfde uit als op de foto, heb het in koningsblauw. kwestie van maten ,naast de foto's kan je aanklikken "aangepaste maat"en daar vul je je eigen maten in.Het duurt ong 5 weken voor je bestelling aankomt. Je kan ze niet telefonisch bereiken,enkel via mail. Ik had bij het doorgeven van mijn maten een tikfout gemaakt ,en kreeg de dag erop een mail van hen dat de doorgegeven maten niet konden kloppen (had taillemaat als heupwijdte en omgekeerd opgegeven) dus qua service is het ok.
Ja en hoe het komt dat zij dat kunnen maken voor die prijs,zal wel aan de lonen liggen zeker.Als je hoort wat ze in china maar verdienen.
Ik stond ook heel sceptisch tegenover kledij uit china,maar als je toch op bruidskleedjacht gaat,kijk dan eens naar de etiketten binnenin de kleedjes ,8op10 zijn made in china!!! succces.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...