TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Carrie
13-9-2013
|
21-9-2012 22:19:34
Nothing else matters wordt vaak genomen als openingsdans, dus zeker niet te zwaar :-) de tekst is heel mooi Daarna is het jij met jouw papa en de bruidegom met zijn mama
jullie openingsdans is het volledige liedje. de dans met mama/papa kan je kiezen : helemaal of in de helft al wisselen. ik denk dat de volgende stap is : jij met je schoonpapa, en bruidegom met jouw mama
|
|
martine
13-2-2014
|
21-9-2012 22:27:08
Bedankt Carrie....en daarna???? wie gaat wie halen en qua muziekkeuze van de liedjes na nothing else mogen wij toch ook nog beslissen hé(domme vraag wss).....
|
|
Bruidje2013
25-5-2013
|
21-9-2012 23:56:37
op je eigen trouw mag je toch alles bepalen :-D
|
|
Kim
8-2-2013
|
22-9-2012 8:32:03
Ik vind ook dat iedereen dat gewoon voor zich moet uitmaken. Wij kiezen ervoor om niet te vermenigvuldigen. Bij ons is het de bedoeling dat na de openingsdans het feest losbarst...
|
|
Silke
4-5-2013
|
22-9-2012 10:09:26
Idem als Kim..
Je kan eventueel nog een andere slow laten draaien en teken doen dat iedereen op de dansvloer moet komen en dan het liedje daarna het feest laten losbarsten..
|
|
martine
13-2-2014
|
22-9-2012 14:43:36
Ja idd....dat zullen we zelf wel mogen bepalen wss,maar ik wil gewoon ff weten hoe jullie dat allemaal gaan doen....beetje vermenigvuldigen of na de openingsdansjes ineens der zwaar beginnen invliegen.....dat zakdoekliedje....wanneer wordt dat gedaan,ik neem aan voor de openingsdans als ik en p binnenkomen,of ????
|
|
Sofie
28-8-2010
|
22-9-2012 17:49:28
Hey,
Volgens mij bestaan daar geen regels over :-) Na onze openingsdans heb ik met mijn papa gedanst en mijn man met zijn mama. Daarna speelde we de openingsdansen van onze ouders hun huwelijk en hebben zij met elkaar gedanst. Daarna heb ik met mijn broer en mijn man met zijn zus gedanst. En zijn we nog iemand gaan halen. De andere waar we mee gedanst hadden verdubbelden ook dus tegen de dansplaat het dansfeest opende stond de dansvloer al goed vol :-) En als de mensen er staan, gaan ze niet weg maar dansen ze vrolijk mee :-).
Maar moraal van het verhaal: Doe gewoon waar jij zin in hebt! Jullie alleen kunnen jullie"perfecte" trouw voor jullie zelf in elkaar steken.
groetjes en nog veel succes!
|
|
Dot
13-7-2012
|
22-9-2012 21:22:31
Hoi
Wij hebben na onze openingsdans een volledig nummer met onze ouders gedanst (ik met mijn papa, mijn man met zijn mama). Het derde nummer was ook nog een slow door ons gekozen, maar hierbij hebben we de dj laten zeggen dat iedereen die wou, mee mocht dansen. Voor dat nummer ben ik mijn beste vriend gaan halen en heeft mijn man met de vriendin van zijn getuige gedanst. Onze ouders hebben op dat nummer ook met elkaar gedanst (mijn mama met mijn papa, zijn mama met zijn papa).
Groetjes Dot
|
|
Sonja
12-5-2012
|
23-9-2012 16:01:17
Oeps...Na onze openingsdans (Perfect Day van Lou Reed) is het feest meteen losgebarsten. Geen vermenigvuldigingstoestanden en ook niet met onze ouders gedanst op dat moment. Maar zoals hierboven reeds gezegd : jullie feest dus jullie wensen! Veel succes!! Groetjes, Sonja Reeds 134 dagen gelukkig getouwd
|
|
martine
13-2-2014
|
23-9-2012 23:38:05
ok bedankt allemaal nu weet ik al ietskes meer en ja zene ieder doet het op de manier hoe jullie denken da het beste is.....ik ben er nog ni echt uit hahahaha....pff ben een bridezilla aant worden...ni te doen
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|