TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
K
7-7-2007
|
24-9-2006 11:00:02
Bij het trouwfeest van mijn schoonbroer ging het dansen door in dezelde ruimte als het eten hoor?
|
|
Helene
|
24-9-2006 15:30:07
Beste Johanna, Je bent zoals ik ook op zoek naar een geschikte zaal. Mijn vriendin is er vorig jaar getrouwd, ze was wel kontent van het eten,het was een mooi feest, maar het was een geweldig factuurtje dat ze heeft moeten betalen, Je betaald ook een stuk mee voor de naam denk ik.Ik heb mijn gedachten staan op een zaal in de buurt van Latem : Hof Van De Putte in Brakel dit is tot nu toe een minder gekende zaal, maar de reactie's zijn goed, we kunnen zelf een traiteur kiezen, wij gaan ook eens prijs vragen bij de traiteurs die zij ons aanraden. Het is een mooie zaal zeer sfeervol. Ze hebben ook een web-site : www.hofvandeputte.be en ze staan op de site van www.feestzalen.vanbelgie.be dan zoeken Oost-vlaanderen - Hof Van De Putte. op deze site staan ook panoramische foto's ...Ik ben weg van deze zaal, maar ik ga er nog wel enkele bezoeken alsook de Pecheur. Oudenberg - Montovanni ed. Ik hoop dat ik vlug de knoop kan doorhakken hierover want dit is stresserend. Laat eens iets weten hier op het forum.
Grtjs
|
|
johanna
1-9-2007
|
24-9-2006 16:33:33
Dag Helene, Bedankt voor je respons! Wij zijn ook nog aan het twijfelen en gaan ook eens kijken in het Hof van Nassau, Hof Van de Putte (bedankt voor tip), Salons Roskam en Kasteel Sanderling. Over deze zalen hoorde ik ook positieve zaken maar tja, ik vind dat moeilijk als je er zelf nog niet geweest bent want wat de één goed vindt is voor de ander misschien minder en omgekeerd. 't Is inderdaad stressy! Maar lang wachten kunnen we niet want we willen graag in september 2007 trouwen. De lozen boer in Oostakker schijnt ook goed te zijn... Helaas zijn we als eerste zaal naar de Pêcheur gaan kijken en ik was op slag verkocht door de omgeving. Ik ging er zelf ook al naar een trouwfeest en een receptie en het was wel dik in orde. Maar inderdaad het prijskaartje is navenant ;-))
Ik hou je op de hoogte!
grtjes
|
|
johanna
1-9-2007
|
24-9-2006 16:40:21
Ohja, wat de feestzaal in de Pêcheur betreft, ik ging er ook reeds naar een feest en toen was het in dezelfde ruimte als de dansvloer (rechts, trapjes omhoog). Nu is er een stuk aangebouwd (soort veranda-tent) en daar wordt er gegeten om vervolgens het dansfeest te laten plaatsvinden in de orangerie of in de vroegere zaal (met de trapjes omhoog). Ik heb schrik dat als de mensen hun tafel gaan moeten verlaten de sfeer er gaat uit zijn. Als er geen klacht van nachtlawaai is, kan er eventueel in de aanbouw gebleven worden maar dan zie je de dansvloer in de verte en denk ik dat je het feest splitst door het in 2 ruimtes (weliswaar gescheiden door een soort veranda-deur) te laten doorgaan. Alterantief is de oude zaal maar dan heb je het zicht op de leie niet meer en het is nipt voor het aantal genodigden... Reacties van mensen die in de aanbouw aten en daarna dienden te verhuizen of in de orangerie verder feestten zijn welkom!
|
|
johanna
1-9-2007
|
24-9-2006 16:46:02
K, Bedankt voor je reactie!
|
|
Sissi
26-5-2007
|
25-9-2006 8:43:55
Hey Johanna,
De Auberge du Pêcheur hebben we niet bezocht, maar het Hof van Nassau, Salons Roskam en Kasteel Sanderling wel (we hebben in totaal 12 zalen bezocht). We hebben lang getwijfeld tussen Kasteel Sanderling, Salons Roskam en het Kasteel van Saffelaere. We zijn dan in Salons Roskam en het Kasteel van Saffelaere gaan eten. Beide heel lekker, maar we hebben uiteindelijk voor het Kasteel gekozen. Veel succes met je zoektocht maar wacht niet te lang meer!!! Laat je weten wat het geworden is?
Groetjes, Sissi
|
|
kris
|
25-9-2006 14:56:12
Beste Johanna,
Ik draaide al een paar keer in de Auberge en inderdaad: mensen eten in de veranda en na het eten komen ze dan in de ronde zaal ernaast waar de discobar en een toog staat. De 1ste keer dacht ik ook van: wat gaat dat hier worden! Ik moet zeggen dat dit reuze meeviel. De veranda waar je eet wordt dan gesloten en iedereen is verplicht te verhuizen: het resultaat is dat de mensen heel dichtbij of zelfs al een stuk op de dansvloer staan als de openingsdans begint. Ideaal voor een dj, die kan er direct tegenaan gaan en de mensen gaan ook vlugger dansen, want ze staan al voor de helft op de dansvloer. Anders moet die dj ervoor zorgen dat de mensen die aan tafel blijven zitten toch maar eens van hun stoel komen. In de Auberge heb je dat probleem niet, iedereen is al van zijn plaats en staat rond of op de dansvloer! Een goeie dj kan daar direct sfeer brengen. Daar mag je gerust in zijn. Hopelijk ben je met mijn uitleg iets. Groeten dj Kris
|
|
johanna
1-9-2007
|
26-9-2006 9:37:00
Hallo allemaal, Bedankt voor jullie reacties! Ondertussen ben ik een kijkje gaan nemen in het Hof van Nassau, de Zilverreiger en Kasteel Sanderling. Sanderling en Pêcheur dragen nog steeds mijn voorkeur.. alleen in de Sanderling kan je tot oktober niet meer trouwen op zaterdag ;-( En dat vond ik nu eens de mooiste zaal ;-) Dilemma: trouwen op zaterdag of op vrijdag. Voor de geïnteresseerden: Hof van Nassau gaat tegen volgend jaar heel wat veranderen, het zijn sinds 2 maanden nieuwe eigenaars en die hebben grote plannen. De binnenkoer wordt heraangelegd, de parking en er wordt ook wat gedaan aan de ingevallen muur opzij. De zaal zou een nieuw laagje verf mogen hebben vind k maar dat is uiteraard persoonlijk... De koks zijn wel dezelfde gebleven. Tegen volgend weekend willen (moeten) we de knoop doorhakken.
|
|
johanna
1-9-2007
|
26-9-2006 9:40:28
DJ Kris,
Heb jij een website of mail waarop we je kunnen kontakteren om te bekijken of je eventueel op ons feest kan draaien? THX
|
|
kris
|
26-9-2006 11:49:05
Johanna
U kan mij bereiken via mail: dj.kris@telenet.be
Via mail kan ik u alle info geven.
Met muzikale groeten Dj Kris
|
|
Jo
|
28-9-2006 19:46:01
Hallo, Ik ben DJ Jo van L&O Music and Lights uit Geraardsbergen. Voor eventuele prijzen en informatie kan u steeds terecht bij djjovdb@telenet.be Veel succes, Jo
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|