Nu Online
Momenteel zijn er 409 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

voorbereidingen

22-9-2012 10:20:59
Hallo meiden,

ik denk dat ik goed op schema zit met mijn voorbereidingen, maar om zeker te zijn dat ik niets over het hoofd zie,
vraag ik jullie wat ik ev nog kan doen, wij trouwen op 22 juni volgend jaar, op mijn ventje zijn verjaardag,
dus wat is al gedaan:
de datum ligt vast in het stadhuis,
de zaal ligt vast,
de dienst ligt vast,
de ceremonie meester en dj gekozen alsook de fotografe,
het trouwvervoer zijn we mee bezig,
de dag zelf is al in grote lijnen op papier gezet, juist nog wat twijfels over het avondfeest al of niet de receptie samen of twee recepties apart één voor de gasten die enkel komen voor de receptie en ééntje voor de gasten van het avondfeest,
mijn kleed gekozen (wel terug twijfels, maar das normaal zeker?),
ook al eens naar de notaris geweest maar daar ligt ook nog niets vast,
al eens foto's getrokken voor de uitnodigingen maar hebben nog niet kunnen kijken of er bruikbare tussen zitten,
wat denken jullie?

groetjes

Saskia
22-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 625

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik22-9-2012 10:26:40

Ik vind dat jullie super goed bezig zijn! Jullie staan goed op schema! Ik trouw een maand vroeger en heb zowat dezelfde dingen vastgelegd. Geniet nog van de verdere voorbereidingen! Succes!

Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik22-9-2012 19:00:51

Wij een weekje later en staan ongeveer even ver.

Evy
27-7-2013
 Meld misbruik23-9-2012 22:07:05

Oei oei, ik krijg schrik!
Wij trouwen op 27 juli en het enige die vast ligt is de zaal tot nu toe.
Nu een weekje verlof, ga mijn schade moeten inhalen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...