Terug naar overzicht
Wij hadden een kinderboek van Rikki & Anni omdat we zelf kinderen hebben en ook veel andere kinderen uitgenodigd hadden. We hebben de prenten laten projecteren en iemand heeft het verhaaltje voorgelezen voor alle kindjes.Groetjes
Wij hebben een verhaaltje over puppy's, bij ons toepasselijk omdat we erg aan onze hond gehecht zijn. ik wil het gerust eens doormailen.groetjes Joke
Hey joke kan je dat aan ons ook eens doormailen aub....stefenkelly@telenet.bealvast bedanktWij hebben voorlopig het verhaal van het meisje en haar moeder met het zandvond ik heel mooi maar over puppy's had ik nog nergens eentje gezien en daar ik ook echt een hondenmens ben....
Ja, da's ietsje minder ons ding... Maar heel erg bedankt voor de tip! Het verhaaltje van Rikki en Anni vind ik wel supertof, maar een paar maanden voor ons trouwt een vriendin en zij gebruikt al een kinderverhaaltje over konijntjes... Spijtig!
Hallo! Wij hadden als eerste lezing 'Raad eens hoeveel ik van je hou'. Dat wordt ook wel vaak genomen, maar bij ons had het wel een speciale betekenis want dat boekje was ooit het eerste cadeautje van mij voor mijn man!
Hallo!
Wij hadden als eerste lezing 'Raad eens hoeveel ik van je hou'. Dat wordt ook wel vaak genomen, maar bij ons had het wel een speciale betekenis want dat boekje was ooit het eerste cadeautje van mij voor mijn man!
Ja, tis dat wat die vriendin van mij zal nemen. Wel een supermooi verhaaltje hoor!
Hallo,Joke, zou je dat verhaal van de puppy's ook eens naar mij willen doormailen?martensevy@hotmail.comDat lijkt me wel leuk!Alvast bedankt!
Wij hadden 'een verhaal van heel veel liefde' van stijn stijnen...
Dag Katrien, zou het eventueel mogelijk zijn om het eens door te mailen? Ik heb het gezocht op internet, maar niet te vinden... De titel vind ik alvast leuk! (annabel.jacobs@hotmail.com)
Wij nemen waarschijnlijk ook 'raad eens hoeveel ik van je hou'.Hebben dit voor onze oudste zoon gekocht toen ik nog zwanger was van hem.Mijn nicht is getuige en kleuterleidster en zal dit dus perfect kunnen vertellen :-)Wel leuk idee om de prenten te projecteren!groetjes
Zou het mogelijk zijn om die tekst ivm de puppy's eens online te zetten aub.Thanks