TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kelly
8-6-2013
|
23-9-2012 9:24:52
Dag Vicky, Ik weet hoe je je voelt! Bij mij was het ook direct zo. Had de foto op internet gezien, een afspraak gemaakt bij La Tiara en toen ik het aanhad, was het gewoon perfect! Heb dan ook direct het kleed gekocht zonder een ander te passen. P.S.: blijkbaar trouwen we op dezelfde datum Groetjes, Kelly
|
|
Vicky
8-6-2013
|
23-9-2012 10:44:30
Hallo Kelly,
super hé die kleedjes.. Toen ik op Internet op zoek ging, keek ik altijd terug naar die collecties en was het zo wauuuuw.. en nu heb ik er ook echt één!! :D het mijne komt van bij Pierre Yves.. welk model heb jij? ( als je het hier niet op het forum wil gooien, mag je het altijd in PM sturen ;-) )
En zo super, twee Pronovias bruidjes op dezelfde datum :D van welke kanten zijn jullie?
Groetjes, Vicky
|
|
Kelly
8-6-2013
|
23-9-2012 11:07:01
Hey Vicky, Oei, ik was mss iets minder duidelijk . Mijn kleedje is van Sincerity ( http://www.sinceritybridal.com/wedding_dress/3711) en zal met een zwart lintje zijn en daarboven een zwart bolerotje. Heb ook altijd dat gevoel gehad met Sincerity. Mss iets klassieker dan de meeste trouwkleedjes, maar helemaal mijn stijl En welk is het jouwe? Je mag me ook steeds een PM sturen. Wij zijn van de kanten van Oost-Vlaanderen, van Moerbeke-Waas. En jullie? Groetjes! Kelly
|
|
Silke
4-5-2013
|
23-9-2012 11:13:26
Het is inderdaad een zalig gevoel als je 'het' kleed gevonden hebt. ;)
@ Kelly; Mooi kleed, goed gekozen!! :)
|
|
Vicky
8-6-2013
|
23-9-2012 11:56:36
@ Kelly: super mooi kleedje! Sincerity is ook wel een mooie collectie vind ik!En dat meen je niet, wij zijn van Stekene; haha quasi buren :D
|
|
Hanne
20-8-2013
|
23-9-2012 12:41:38
Waaw, echt een heel mooi kleed! In welke winkel heb je het gevonden?
|
|
Kelly
8-6-2013
|
23-9-2012 14:23:10
@ Silke en Vicky: merci voor de complimentjes haha Vicky, dat moet echt wel lukken! Waar hou jij je feest? Wij in Domein 't Meersdael (eigenlijk al een beetje Stekene ) @ Hanne: in La Tiara (Antwerpen) verkopen ze de kledij van Sincerity
|
|
Vicky
8-6-2013
|
23-9-2012 18:25:42
Hèhè, zijn daar ook nog gaan kijken.. prachtige locatie, maar ons eerste feest is niet groot genoeg voor het daar te doen.. Wij vieren het in 't Keysershof in Sinaai, daar aan 't water.. prachtig gewoon!
Groetjes, Vicky
|
|
Kelly
8-6-2013
|
23-9-2012 19:10:33
ah, die ken ik niet, maar ben nu wel eens benieuwd om het te zien en moet even een correctie maken: 't Meersdael ligt in Eksaarde, niet Stekene (geografie zal vrees ik nooit mijn sterkste kant zijn )
|
|
Karen
14-6-2014
|
26-9-2012 10:34:30
@ Kelly wat een mooi kleedje
@ Vicky hoe was de service bij Pierre Yves was namelijk van plan er ook eens langs te gaan veel keuze? Pronovias vind ik ook een mooi merk :-D
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|