Nu Online
Momenteel zijn er 658 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iemand ervaring met Chanti.nl?

23-9-2012 9:41:14
Zoals de titel het al zegt, vraag ik mij af of er iemand van jullie ervaring heeft met de juweeltjes van chanti.nl.
Er staat echt enorm veel op de site voor precies wel een mooie prijs...

Kim
8-2-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1319

anke
24-5-2014
 Meld misbruik23-9-2012 11:08:08

Hallo,

Ik wou even op die site kijken maar er komt op dat die site niet bestaat? Kan je misschien eens de exacte link hier kopiëren?

Groetjes
Anke

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik23-9-2012 11:25:01

heb het gevonden maar weet niet goed of ik zo'n site zou vertrouwen.
Als ik die bedragen van die ringen zie (er stonden ertussen van gemakkelijk duizend euro en meer) dan ga ik liever naar een erkende juwelier die ik vertrouw en waar ik de ringen of juwelen in het echt kan zien en passen. Hopelijk kan er hier iemand zijn positieve ervaringen neerzetten.

Veel succes nog!

Kim
8-2-2013
 Meld misbruik23-9-2012 11:48:57

http://www.chanti.nl/#/

Dit is de link.
Ik hoop ook op positieve ervaringen omdat er leuke juweeltjes opstaan die perfect zouden passen bij mijn toekomstige trouwring
Ik spreek dan wel over de zilveren versies die maar rond de € 20 kosten...

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik23-9-2012 12:46:04

haha :-) ok Kim
Ik deed de site open en ik kwam direct op de 'dure' pagina's terecht, vandaar mijn reactie.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...