Nu Online
Momenteel zijn er 480 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

planning voorbereidingen

23-9-2012 10:38:25
Hey!
Ik wou eens even weten of er bruidjes zijn die rond onze dag ook trouwen en hoever zij staan?
Ik heb continu het gevoel dat ik een en ander vergeet (wat ook wel het geval zal zijn).
ik moet wachten tot 1 oktober om een uur vast te leggen voor gemeentehuis, omdat we trouwen in 2013.
Een beetje beu... Verder laat de pastoor al twee maand niks meer horen terwijl hij ons een maand en half geleden zou uitnodigen voor die bijeenkomst met andere koppels. Pas wanneer je een pastoor probeert te bellen/bereiken, valt op wat een drukbezet leven die mannen hebben zeg! :)
mijn kleed moet nog versteld worden en mijn misboekje moet nog ineen gestoken worden.
Maar ik denk dat ik er voor de rest wel ben.
Ik heb eergisteren de proefdruk van de uitnodiging gekregen en het moment dat ik daar een trouwuitnodiging voor mijn neus zag liggen met ONZE namen op... goh... dat is toch een zeer leuk moment hoor! ^_^
Hoe zit het met de andere januari-dames?

virginia
5-1-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 749

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik23-9-2012 10:51:18

Hoi Virginia wij trouwen 19-01-2013.
Bij ons liggen de uren al een hele lange tijd vast hoor, daar hebben ze niet moeilijk over gedaan. Het is duidelijk dat het verschild van gemeente tot gemeente. Verder moeten wij ons misboekje ook nog ineen steken en 15 oktober hebben wij een afspraak bij een onthaalechtpaar (vraag me niet wat dat juist is want daar moet ik zelf ook nog achter komen ;-) ) Het heeft ook te maken met het kerkelijk huwelijk. De uitnodigingen zijn gemaakt en die moeten nog enkel gedrukt worden. De huwelijkskaars moet ik nog gaan halen, de gastengeschenkjes moeten nog besteld worden (weet wat ik moet hebben dus is zo gedaan) en onze openingsdans staat ook op punt ;-). binnenkort heb ik ook mijn 1ste proefkapsel en make-up. Ik vind het fantastisch om dit allemaal te regelen :-D. Ik kijk er ook naar uit om die uitnodigingen voor mij te zien liggen dan is het allemaal ineens zo echt e! Wanneer zoeken jullie die ongeveer te versturen? Aahja de tafelschikking heb ik ook al gemaakt dus diegene die nu nog gaan afbellen die schrap ik en moet ik terug een beetje puzzelen, maar MAN om dat in elkaar te steken, daar heb ik op gevloekt zenne!!!

Nog heel veel plezier en succes met jullie voorbereidingen!

groetjes

virginia
5-1-2013
 Meld misbruik23-9-2012 11:17:25

Dag Stéphanie!Aangezien mijn familie voor een groot deel uit koks en zelfstandigen, en zijn familie voor een groot deel uit bakkers en zelfstandigen bestaat, willen wij onze uitnodigingen goed op tijd versturen. het is nodig opdat iedereen zijn voorzorgen en nodige plannen kan maken. Vanaf dat ik (op 1 oktober dus) het uur weet, laat ik ze afdrukken. ik hoop ze rond midden oktober te kunnen verzenden. De deadline om het aantal genodigden te laten weten aan de zaal is vrijdag 28 december. ik vraag de mensen om ten laatste vrijdag 21 december te bellen voor aanwezigheid. dan heb ik nog een week voor de late bellers zelf te contacteren en de zaalindeling verder aan te vullen. Wij werken ook met plaatstoewijzing (om alles iets simpeler te laten verlopen.)
Het komt snel dichterbij eh! ineens kijk ik naar beneden en zie ik dat de drie cijfers bijna verdwenen zijn! SPANNEND

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik23-9-2012 12:50:27

ik sta toch ook te popelen tot de dag dat die 3 cijfers hieronder verdwijnen hoor ik sta momenteel op 117 dus we tellen af! ja idd met zelfstandigen in de familie kan je niet vroeg genoeg zijn! Ik zoek ze ook te versturen midden oktober en ze kunnen bevestigen en afbellen tot 10 december dan heb ik nadien ook nog genoeg tijd om de tafelschikking aan te passen en eventueel anderen nog na te bellen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...