Terug naar overzicht
Hoi Virginia wij trouwen 19-01-2013.Bij ons liggen de uren al een hele lange tijd vast hoor, daar hebben ze niet moeilijk over gedaan. Het is duidelijk dat het verschild van gemeente tot gemeente. Verder moeten wij ons misboekje ook nog ineen steken en 15 oktober hebben wij een afspraak bij een onthaalechtpaar (vraag me niet wat dat juist is want daar moet ik zelf ook nog achter komen ;-) ) Het heeft ook te maken met het kerkelijk huwelijk. De uitnodigingen zijn gemaakt en die moeten nog enkel gedrukt worden. De huwelijkskaars moet ik nog gaan halen, de gastengeschenkjes moeten nog besteld worden (weet wat ik moet hebben dus is zo gedaan) en onze openingsdans staat ook op punt ;-). binnenkort heb ik ook mijn 1ste proefkapsel en make-up. Ik vind het fantastisch om dit allemaal te regelen :-D. Ik kijk er ook naar uit om die uitnodigingen voor mij te zien liggen dan is het allemaal ineens zo echt e! Wanneer zoeken jullie die ongeveer te versturen? Aahja de tafelschikking heb ik ook al gemaakt dus diegene die nu nog gaan afbellen die schrap ik en moet ik terug een beetje puzzelen, maar MAN om dat in elkaar te steken, daar heb ik op gevloekt zenne!!!Nog heel veel plezier en succes met jullie voorbereidingen!groetjes
Dag Stéphanie!Aangezien mijn familie voor een groot deel uit koks en zelfstandigen, en zijn familie voor een groot deel uit bakkers en zelfstandigen bestaat, willen wij onze uitnodigingen goed op tijd versturen. het is nodig opdat iedereen zijn voorzorgen en nodige plannen kan maken. Vanaf dat ik (op 1 oktober dus) het uur weet, laat ik ze afdrukken. ik hoop ze rond midden oktober te kunnen verzenden. De deadline om het aantal genodigden te laten weten aan de zaal is vrijdag 28 december. ik vraag de mensen om ten laatste vrijdag 21 december te bellen voor aanwezigheid. dan heb ik nog een week voor de late bellers zelf te contacteren en de zaalindeling verder aan te vullen. Wij werken ook met plaatstoewijzing (om alles iets simpeler te laten verlopen.)Het komt snel dichterbij eh! ineens kijk ik naar beneden en zie ik dat de drie cijfers bijna verdwenen zijn! SPANNEND
ik sta toch ook te popelen tot de dag dat die 3 cijfers hieronder verdwijnen hoor ik sta momenteel op 117 dus we tellen af! ja idd met zelfstandigen in de familie kan je niet vroeg genoeg zijn! Ik zoek ze ook te versturen midden oktober en ze kunnen bevestigen en afbellen tot 10 december dan heb ik nadien ook nog genoeg tijd om de tafelschikking aan te passen en eventueel anderen nog na te bellen.