Terug naar overzicht
Ik zou zeggen: gewoon een Doodle aanmaken, zodat je een datum vindt waarbij iedereen kan. Zo hoeft je getuige enkel de link door te sturen en is het snel beslist eens iedereen de Doodle ingevuld heeft. :)
Tgoh, moeilijk. Allebei te begrijpen.Als ik zie hoeveel moeite erinkruipt een vrijgezellen te organiseren en wat de getuige moet doen om iedereen tevreden te houden dan snap ik haar wel.Alles opnieuw herbekijken is geen makkelijk klusje. Maar ik begrijp jou ook wel datje op die leuke dag die ene persoon er graag bij wil.Het is een beetje afwegen. is het een probleem voor de anderen om de datum te verzetten? Weegt het ene op tegen het andere?Ik hoop dat jullie een middenweg vinden ofzo! Alleszins nog veel plezier!x
Het is inderdaad niet zo simpel. Een vriendin van mij kwam ook al af van wanneer denk je uw vrijgezellen te doen? Ik zeg dan ja dat zal ergens zijn op een zaterdag in april maar ik weet nog niet zeker welk weekend en dan zei ze al van ja maar dat en dat weekend zijn mijn werkende weekends en dan kan ik al niet en ze zei ook al het kan zijn dat ik niet naar de kerk kan komen want ik moet dan normaal werken.. Leuk is anders natuurlijk.Ik zou het ook anders ook zoals Lies aanpakken, dat wordt nu vaak zo gedaan. Wij zochten ook een datum om met iedereen van het werk eens af te spreken en ook eens om met mijn klas van vroeger af te spreken voor een reünie en dan hebben we dat ook zo gedaan en uiteindelijk kom je toch tot een datum dat iedereen kan. Probeer het toch eens met haar te bespreken. Veel succes!
Er zal altijd wel iemand uit de boot vallen denk ik. Mijn verloofde moet ook heel vaak feestjes enzo missen omdat hij in ploegen werkt. Maar hij maakt het de keer erop dan wel weer helemaal goed :-)Als je die vriendin er echt bij wil hebben dan zou ik zelf een doodle opmaken en doorsturen naar iedereen met de reden ervan bij. Als daar nog geen datum uitkomt die voor iedereen past vrees ik dat je toch zal moeten kiezen.Als je vriendin er maar bij is op je avondfeest, dan kan zij haar afwezigheid inhalen :-)Succes ermee!
Ik zou zeker doorgeven wie je er ECHT eerst bij wil, met die meisjes dan een datum prikken, en de rest moet zich schikken - ik denk dat ik het zo zou regelen. En die regel kan je ook hanteren bij de Doodle trouwens.