TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ellen
1-12-2012
|
23-9-2012 12:40:13
haha idd Yente,wat gaat dat geven als je je verslag van je trouwdag moet schrijven ;) wel echt SUPER dat je nu al je droomjurk hebt gevonden,ben benieuwd :) En ja,ook ik ben heel tevreden van Le Chapeau,al kan ik ze niet vergelijken met andere winkels,ik ben enkel daar geweest en het was raak,leuk gevoel he,na zo'n dagje! spijtig dat je zoiets maar 1 keer meemaakt!
Groetjes en nog merci voor je mailtje,ik heb eraan gedacht gisteren ;)
Ellen
|
|
Anja
10-1-2013
|
23-9-2012 14:36:06
Hoi Jente,
Toch fantastisch als je 'de' jurk gevonden hebt hè!
Mogen we weten voor welk merk je gevallen bent? :-)
Groetjes,
Anja
|
|
Jente
26-10-2013
|
23-9-2012 15:14:50
Het is een pronovias geworden. Meer ga ik er niet over zeggen want mijn vriend durft hier soms ook eens op mijn acount een kijkje komen nemen.
|
|
sarah
3-8-2013
|
23-9-2012 17:29:33
toch grappig hoe je die concurentie voelt tussen de winkels he. En hoe het dag tot dag verschillend is. Ik kreeg bij la tiara wel drinken al verontschuldigde ze zich dat er bijna niks meer in huis was ;)
Ach jente ik ben heeeel blij dat jij u kleedje gevonden hebt!!! Ik zag zo op tegen het passen en nu vind ik het jammer dat ik het maar een dag gedaan heb hihi
Groetjes sarah
|
|
Marieke
18-5-2013
|
24-9-2012 9:50:29
Ooh! Super dat je zo een goede ervaring had bij le Chapeau. Ik kijk er ook al naar uit :) Maar vind je La Tiara dan een afrader? Of moet ik die gewoon ook doen? Bedankt voor je verslagje! :)
|
|
Jente
26-10-2013
|
24-9-2012 10:26:34
Ik zou La Tiara ook gewoon doen hoor Marieke! Misschien kwam dat gevoel ook wel omdat ik eigenlijk in mijn hoofd mijn kleed al gekozen had en ze dus veel moeite moesten doen om 'het kleed' te overtreffen. Bij La Tiara heb ik ook nog mooie jurken gepast, alleen bij mij niet zo mooi als die andere jurk . Veel plezier op jouw pasdagje!!
|
|
Chloé
4-5-2013
|
24-9-2012 12:13:59
Ik heb geen ervaring met Le Chapeau, maar ik vond de service en de collectie bij La Tiara wel heel goed hoor! Voor Kelly en haar mama was de dag dat ik er was geen enkele moeite teveel. Ik was ook de enige in de winkel, wat ik heel aangenaam vond. Ik heb dus ook hier mijn kleedje gekocht :-)
|
|
kelly
13-7-2013
|
24-9-2012 18:10:34
Wat leuk dat je JOUW jurk gevonden hebt!!! Ikzelf ben ook niet in Le Chapeau geweest maar ik vond La Tiara dan weer een zalige winkel. Daar heb ik ook heel veel jurken gepast en op aanraden van de verkoopster MIJN jurk gevonden. Ik wist toen zelf nog niet heel goed wat ik wou en zij had blijkbaar een idee van in welke jurk ik zou schitteren... Gelijk had ze Weet je, er zijn zo veel bruidswinkels en zoveel ontwerpers dat het op het eerste zicht moeilijk lijkt om een jurk te kiezen maar eens je JOUW jurk gevonden hebt en je past nog andere jurken, kan geen enkele jurk meer JOUW jurk overtreffen! Zo weet je dan dat je niet verder moet zoeken en zal je ook niet meer twijfelen! Leuk he!!!! Geniet er nog van! Bij mij nu reeds meer dan een maand geleden en als ik eraan denk, krijg ik nog steeds een smile op mijn gezicht!
|
|
marijke
1-6-2013
|
16-10-2012 14:19:06
Hoe zit het met de prijzen bij le chapeau? Want als ik me niet vergis is la tiara een outlet store, dus zal die prijs lager zijn? ik wil echt graag een jurk onder 1000 euro. Ik heb een afspraak bij Youniek en ga ook eens langs bij Ann&John bruidsmode outlet in Eindhoven. Ik wil een vrij eenvoudige jurk, liefst kort en geen bustier. Qua merken vind ik Rembo Styling en Cymbeline wel mooi. Maar van prijs weet ik opnieuw niets.
|
|
kelly
13-7-2013
|
16-10-2012 14:32:46
Hey marijke, bij la tiara ga je zeker een jurk binnen je budget vinden. Ik denk niet dat het echt een outlet is want zij heeft jurken uit de nieuwe collecties. Toch aan een correcte prijs (zeker in vergelijking met andere winkels die ik gedaan heb, schandalig, soms voor dezelfde jurk, 400 euro meer) Le chapeau heeft ook hele mooie jurken maar wel wat duurder. Ik heb bij la tiara ook korte jurken aangehad, ik dacht dat die rond 500 euro waren, ben niet 100procent zeker. Ook heb ik een lange jurk van 385 aangehad. In elk geval, MIJN jurk ligt binnen jou budget
|
|
Jente
26-10-2013
|
17-10-2012 10:50:43
Ik ben ook bij La Tiara geweest maar de jurken die ik daar aanhad waren niet goedkoper dan die in Le Chapeau hoor, integendeel! Het kan zijn dat ze ook goedkopere jurken heeft maar alle jurken die ze mij liet passen waren tussen 1300 en 2000 euro (ze heeft mijn budget niet gevraagd).
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|