Terug naar overzicht
Hallo oktoberbruidjes,
Ik wou eens even weten of er bruidjes zijn die rond onze dag ook trouwen en hoever zij staan? Ik zit steeds weer met het gevoel dat ik van alles aan het vergeten ben, en er dingen niet in orde zullen zijn...
In orde zijn;
ontwerp van de misuitnodigingen zijn verstuurd, reacties komen slecht binnenvervoerkapstermake-up2de pas komt er aanbruidsmeisje is gekleedontwerp bedankjes is eridee bloemen is er...
Hoe ver staan jullie? Ook nog heel wat te doen? Hebben jullie een ceremoniemeester?
En wat mag ik zeker niet vergeten?
bij ons 13 /10 3 oktober 2de pas nog vind ik wel laat maar is zo vervoer bijna ok bedankjes helemaal vergeten :(ceremonie meester hebben we niet maar heb toch het gevoel da ik dingen vergeten ben maar wat
Wij hebben ons feest ook op 13/10 (trouwen voor de wet op disndag 9/10).We trouwen niet voor de kerk en hebben geen bruidskindjes. Dit is bij ons in orde:dinsdag 9/10- fotograaf- etentje- notaris- gemeentehuis- ballonnen besteldzaterdag 13/10- zaal- dj- fotograaf- kleding +schoenen + accessoires bruidegom- schoenen + accessoires bruid- gepersonaliseerde vlaggetjes voor op de aperitiefhapjes- bedankjes (alles gekocht, enkel nog de doosjes vullen)- gastenboek (zijn bij ons aparte kleine envelopjes)- bevestigingen zijn 99% rond (is vooral via RSVP op onze site gegaan)- B&B vastgelegd- make up- kapster- ballonnen besteld- 4/5 cadeautjes voor getuigen + oudersNog doendinsdag- drank voor receptie aan stadhuis halen- glazen halen- ringen halen- onze oldie kuisen + versierenzaterdag- kleedje halen (morgen laatste pas + hopelijk meenemen:)))- corsages maken- laatste zaken met de zaal nog eens doornemen- 1 cadeautje halen voor getuige (is besteld)- breeklichtjes kopenIk heb het gevoel dat we er goed voorstaan en zit altijd na te denken over wat ik nog kan doen/maken :)
Hey hey, Bij ons zit de viering in elkaar. Boekjes geven we niet. Morgen cadeautjes bestellen vr getuigen en ouders en de huwelijkskaars. Woensdag gaan we om de kleren vr de kindjes. 4/10: 2e pas 29/09: kapsel en make-up testen Bijna van iedereen al reactie gekregen op de uitnodiging dus dat komt goed. Ben al wat begonnen aan tafelverdeling. We (of ik :-) ) moeten dan nog naamkaartjes maken en kaartjes vr de gasten ( wij doen geen naamafroeping) dus das welnog wat werk. Bruidegom moet nog schoenen hebben, ik heb alles al maar misschien nog andere juwelen. Het idee vr de bedankjes is aan het komen, ik twijfel nog wat. Bloemen hebben we niet nodig en vr mijn bruidsboeket zou ik met papieren bloemen willen werken. Ik geef mezelf altijd graag veel werk. :-) Nu komt het echt dichterbij e. @catherine, waar trouwen jullie? Groetjes
Hallo, leuk om de reacties te lezen, zo kom ik er achter dat ik nog wat kleine dingetjes te doen heb. @Jadranka, jij houdt inderdaad precies van veel werk! :-)Wij trouwen in Zonhoven en ons feest is in Kuringen.Het komt inderdaad snel dichterbij... We mogen niet vergeten te genieten van dit alles!!!!
Wij trouwen 6 oktober en bij ons is alles zowat geregeld. Enkel het versieren en verdere detailafwerking van de schuur moet nog gedaan worden, alsook de tuin. Ballonnen worden geleverd in de ochtend en bloemen ook. Gisteren nog mijn laatste pas gehad van mijn kleed (love it! ) Vandaag nog gesproken met onze fotografe om hoe laat we haar juist verwachten en haar ons draaiboek gemaild. Ik heb iedereen nog eens gebeld dit weekend om te kijken of alles ok was volgens de afspraken die we hebben gemaakt (tip van onze fotografe) want ja wij zijn toch afhankelijk van heel wat mensen (kapster, visagiste, dj, bloemist, ceremoniemeester, ... ) en alles is ok Nu nog duimen op goed weer! Dat is nog niet geregeld.
wij trouwen ook op 6 oktober; Wat er bij ons al geregeld is:Kleedje: Hangt al thuis! bruidegom helemaal aangekleed, bruidsmeisjes aangekleed. Kapster voor mij geregeld; kapster voor de kindjes geregeld.Ceremoniemeester komt morgen, fotograaf heeft draaiboek al gekregen.Bednakjes voor de mannen zijn af, die van de vrouwen werden via bedankjes.nl besteld maar nog niet geleverd .Misboekjes zijn momenteel in afdruk. Tafelschikking is in orde, thema's van de tafels (liefde is...) is ook in afdruk.make up geregeld, trouwringen afgehaald.Bruidsboeket OKNu ga ik nog eens bellen met de mensen van de ceremoniewagens om nog enkele dingen te vragen. Verder heb ik al op de 14-daagse weersvoorspelling gekeken en zou het op onze dag redelijk droog blijven... :)