Nu Online
Momenteel zijn er 459 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

appelvla met vanille

23-9-2012 14:37:40
Sorry die titel kiezen vind ik vaak lastig ;)

Ik ben eigenlijk gewoon nieuwsgierig naar wat jullie allemaal zelf maken. Ik heb nog wel wat tijd en vind dingen zelf maken stiekem wel leuk.
Maar ik heb geen idee van wat we allemaal zelf zoude kunne maken.
Dus tips en inspiratiebronnen (links, foto's,...) zijn welkom ;)

Ik gebruikte de zoekfunctie al wel maar leverde nog niet veel op
groetjes sarah

sarah
3-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 22 | Gelezen: 941

Kristel
13-10-2012
 Meld misbruik23-9-2012 14:48:56

Hoi Sarah,

Hier een klein lijstje met wat we zelf gemaakt hebben.
- uitnodigingen
- bedankjes
- vlaggetjes voor op de aperitiefhapjes
- enveloppendoos
- een klein deeltje van de versiering voor onze oldtimer
Er zijn heel veel blogs waar je inspiratie kan halen
Ik zit ook nog steeds na te denken over wat ik nog zou kunnen maken :)
Vind het zo leuk om mee bezig te zijn.
groetjes
kristel

Veva
28-9-2013
 Meld misbruik23-9-2012 15:16:00

Wij zijn voorlopig van plan om de uitnodigingen zelf te maken, de versiering voor de wagen en voor in de kerk.

Ik ben wel al heel veel leuke dingen tegengekomen die ik nog zou willen maken, maar de praktische kant daarvan moet nog worden uitgewerkt :-)

Ann
28-9-2012
 Meld misbruik23-9-2012 15:47:57

Save-the-date kaartjes uitnodigingen menukaarten naamkaartjes tafelnamen bedankjes gastenboek enveloppendoos wegwijzers ... begin er op tijd aan, want je steekt er meer tijd in dan je denkt! ;-)

Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik23-9-2012 18:35:46

Wij werken met het thema film, dus we maken zo filmtickets als tafelaanduiding, een soort staandertje met de cover van de film en uitleg voor op tafel te zetten, gastenkaartjes ipv een gastenboek. Dan maken we ook 'walk of fame' sterren die leiden naar een ton/vaas (nog niet echt idee wat) waarin de mensen de kaartjes kunnen steken.
Mijn ventje gaat ook zelf de uitnodigingen maken.
Materiaal voor de photobooth gaan we ook zelf proberen maken.
De versiering voor de kerk zal voor de schoonmama zijn denk ik.
En idd Ann daar kruipt er superveel tijd in als je het goed wil doen :)

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik23-9-2012 20:32:00

Wauw Delphine das kei origineel!!

Ons thema is Cappucino dus kleuren zijn beige,bruin en mss fuchsia als accentkleur
nu nog inspiratie ;)

Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik23-9-2012 20:42:05

Origineel thema Sarah, al lijkt het me niet gemakkelijk om het uit te werken. Succes ermee!

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik23-9-2012 21:50:52

ik kom inderdaad niet verder dan vazen vullen met koffiebonen en theelichtje
We willen het ook niet TE overheersend maken meer de subtiele kant.
We denken wel al om de samenvatting van onze geloftes op een koffietas te laten zetten ;)

Groetjes sarah

Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik23-9-2012 21:56:14

hoe ben je er eigenlijk op gekomen om dat thema te kiezen?

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik23-9-2012 22:05:06

Sarah, het is misschien een idee om als genodigdencadeautje, kleine zakjes te vullen met van die chocoladekoffiebonen en er vooraan op te schrijven: 'the perfect blend' en dan jullie namen en de datum. Als jullie natuurlijk jullie genodigden een attentie willen geven...

Als tafelnamen kun je misschien de verschillende soorten koffie gebruiken: cappucino, espresso, latte macchiato... Of koffiemerken: Douwe Egberts, Koffie Jacques..., Of koffieketens: Starbucks, Costa,...

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik23-9-2012 22:42:33

niet lachen he delphine maar paar jaar gelede was ik mee op zoek naar bedankjes en kwam ik op de koffiepads (bedankt, kom snel eens op de koffie)

Ik was zo fan van het idee dat ik toen al zei dat wil ik ook
Jurgen en ik stoppen vaak als we op weg zijn naar zijn ouders om samen een cappuccino te drinken en ook nu na 22m samen is cappuccino nog steeds ons moment.
Even een break is samen een cappuccino drinken

We gaan dan ook niet voor een standaard receptie maar voor het dessertenbuffet (ook lekker Hollands de koffie met taart na de kerk natuurlijk, schoonfamilie gaat blij zijn ;p )

Lieve Saar
bedankt voor de tips!!

Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik23-9-2012 22:46:36

daar ga ik zeker niet mee lachen hoor Sarah, vind het verhaal erachter wel mooi
het past zo op een prentje van 'Liefde is...samen een cappuccino drinken.' :)

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik25-9-2012 21:24:18

hihi het is inderdaad wel een kanshebber voor de volgende liefde is kalender hihi

Het is een origineel thema nadeel is dat ge dus niks online vind waar je tips kunt vinden.
Ik hoop van harte dat het ons lukt om 3 aug tot ons dagje te kunne maken

dikke zoen

Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik25-9-2012 21:37:55

als ik iets vind dat er mee te maken heeft, laat ik het weten. Maar momenteel kan mijn hoofd niet veel denkwerk aan, het koude weertje heeft me te pakken, hoofd en keelpijn :s
en je hebt nog een klein jaartje de tijd, dat moet wel lukken hoor!

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik11-10-2012 19:28:33

en delphine voel jij je weer helemaal beter?

groetjes sarah

Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik11-10-2012 19:48:00

Hoi Sara!
ja hoor weer helemaal beter! en hoe is het met jou? lukken de voorbereidingen wat?
groetjes!

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik11-10-2012 23:06:24

nee nog steeds op zoek naar een plek voor dienst en receptie voor 300tal mensen(vele katholieke kerken hebben ons al geweigerd omdat we evangelisch christenen zijn dus ja blijven zoeke he)

en bij jullie??

Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik12-10-2012 8:03:15

oei is dat zo moeilijk om te vinden? rond welke regio zoek je? jullie zijn ook wel met een grote bende zeg :)
wij hebben al de grootste dingen vastliggen, dit weekend ga ik voor de laatste keer op bezoek bij een bruidswinkel, vandaag voor de 2e maal een kleedje gaan passen dat ik wel mooi vond. Khad 2 'favorieten' maar kmoet nu nog beslissen hé :)
Vanavond gaan we eens naar de trouwbeurs in Brugge, nog wat ideetjes opdoen, en uitkijken voor ringen en kijken naar de standjes voor bruidsboeketten.
En dan is het beginnen aan de uitnodigingen ontwerpen, en knutselen voor ons thema. Kheb er wel zin in :)
groetjes!

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik12-10-2012 16:40:04

ja het is lastiger dan we gedacht hadden, idd het is een grote bende
Jurgen had graag een oude kerk gehad maar die weigeren dus omdat we ni katholiek zijn maar protestants (ik denk nochtans dat we harder geloven in God dan de helf van alle katholieken die wel in een kerk mogen trouwen) en onze eigen kerk is veel te klein

We zoeken regio Antwerpen, maar we geven de moed nog niet op we hebbe nog even he ;)
ik heb ook wel zin om te beginne knutselen maar heb geen idee waar te beginne, zoveel mogelijkheden dat ik blokkeer hihi

wat ga jij allemaal maken?

Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik13-10-2012 8:03:02

Jammer dat jullie eigen kerk te klein is, veel succes nog alvast! :)
Omdat we dus met het thema film werken, hebben we zo filmtickets nagemaakt zodat ze weten aan welke tafel ze zitten. Op elke tafel staat er een staandertje met uitleg over die film, met de cover enzo. Dat heb ik al allemaal opgezocht, daar was er redelijk veel werk aan :)
ipv een gastenboek hadden we gedacht om gastenkaartjes te maken, kaartjes waar ze iets mogen opschrijven voor ons, met mss aan de voorkant ook ons thema uitgewerkt (maar daar zijn we nog niet volledig aan uit)
kwil ook hollywood walk of fame sterren :)
kheb een geluk dat mijn ventje grafisch ontwerper is, dus ik kom met de ideeën en hij werkt die uit.
en natuurlijk heb ik dan ons photobooth materiaal die ik nog moet maken...
dat is het voorlopig zowat denk ik :)

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik13-10-2012 11:00:39

handig z'n ventje
ik heb nog niets geknutseld maar zonder zaal voor ogen vind ik het ook vrij lastig
nu hoorde ik gisteren van een goede vriend (onze ceremoniemeester) dat hij nieuwe job heeft in stadion van beerschot
Nu zouden we mss daar de dienst en receptie kunnen doen en uiteraard mijn vriendje die van voetbal houdt loopt nu op wolkjes ;)

is natuurlijk wel een originele locatie

xxx

Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik13-10-2012 18:41:12

Dat zou mijn ventje hier ook super vinden hoor (en ik zou dat ook wel origineel vinden :)) wij zijn supporter van Cercle Brugge hé :)
ik zou ervoor gaan, klinkt echt wel chic!
en mss je thema uitwerken rond voetbal? ex voetbalspelers ofzo? natuurlijk weet ik niet in hoeverre jij een voetbalfan bent?
groetjes xxx

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik14-10-2012 18:20:45

kijk wat ik vond : ringkussens.com

Ik heb eerlijk gezegd niets met voetbal dus blijf liever bij ons huidig thema al past op voetbalveld natuurlijk kraampjes met frieten enzo ipv high tea....

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...