Terug naar overzicht
Hoi Katrien ,Ik ben al eens naar eens trouwfeest geweest in the loft!! en het was geweldig. Ik heb zelf getwijfeld om het niet daar te doen .Ik ben uitleg gaan vragen en het maakt niet zo uit hoeveel volk je hebt . "we kleden dat wel aan zodat de ruimte gevuld is " zeiden ze :-)Maar voor ons is het ietske te ver rijden ( we zijn zelf van Sint Truiden).Ik had het er wel voor over , maar de familie kan er zelf niet te veel dirnken op het feest want ze moeten nog een heel eind rijden .Een hotel was er ook niet in de buurt , pas in Hasselt!!Dat was het spijtige eraan.Groetjes
Wij hebben ons huwelijksfeest in de vrije valk gedaan. Was echt super! Onze gasten praten er nu nog over. Als je specifieke dingen wil weten mag je me altijd mailen op c_simenon@hotmail.comgroetjes
Ik ben al verschillende trouwfeesten in de 2 zalen geweest.De Vrije Valk is wel een mooie locatie, maar voor mensen die niet zo goed te been zijn; zijn de trappen mogelijks een obstakel. Idem voor het eten als je een buffetvorm hebt.De dansvloer is relatief smal. Je staat dus kort bij de muren en als mensen nog iets willen halen van een buffet, moeten ze eigenlijk over de dansvloer.Je huwt in september; maar bij zeeeer warm weer is het erg warm onder de dakpannen.Het WPC is een mooie zaal en die kleden ze inderdaad zeer stijlvol aan.De HuisDJ's komen van dezelfde groep en die vond ik prima op de twee plaatsen.Het eten op de twee plaatsen was eveneens (zeer) goed. Alles zal ook een beetje afhangen van de gekozen formule en het prijskaartje.SuccesPatrick Liebens
Hoi,Wij zijn in mei getrouwd in de Vrije Valk.Ik heb er absoluut geen spijt van.Iedereen vond het geweldig! We hadden het Landenbuffet en iedereen was er vol lof over. De eigenaars zijn geweldige en lieve mensen en zorgen ervoor dat jullie dag een geweldige dag zal zijn. Heb je vragen dan mag je me mailen op sonja.neven@gmail.com.Veel succes met de voorbereidingen.Sonja