Nu Online
Momenteel zijn er 396 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getuige: check! :)

23-9-2012 20:05:27
Hoi hoi!
Gisteren had ik hier een berichtje gepost dat ik mijn beste maat als getuige ging vragen vandaag.
Hij keek wel wat verrast omdat ik hem persé het kerkje wou tonen vanbinnen, maar éénmaal binnen keek hij heel anders toen ik het hem vroeg.
Volgens mijn ventje was hij zelfs wat ontroerd, had ik echt niet verwacht :)
natuurlijk was zijn antwoord: Ja met veel plezier! (al zei hij eerst: meen je dat? :p :))

twas dus een geslaagde dag
happy me :))

groetjes!

Delphine
4-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 477

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik23-9-2012 20:08:47

Hèhè, ik heb er deze namiddag even aan gedacht! Speciaal moment als je zo ziet dat die er van gedaan zijn hè!

Evy
1-6-2013
 Meld misbruik23-9-2012 20:29:21

Oh leuk eh!
Toen ik mijn beste vriendin als getuige vroeg moest ze toch ook een traantje wegpinken hihi .

Alweer een puntje afgevinkt dan!

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik23-9-2012 20:54:46

Toch raar he dat de mensen zo ontroerd reageren en mooi tegelijk.
De 2 mannelijke getuigen van ons reageerden ook emotioneel. Ze huilden niet, maar je zag heel erg goed dat ze aangedaan waren van onze vraag.
De 2 vrouwelijke getuigen daarentegen lieten hun tranen de vrije loop...
Is toch een teken dat je speciaal plekje in die personen hun hart hebt he!

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik24-9-2012 8:25:00

ooh leuk ;-) mijn getuige was ook zeer vereerd
geeft idd een leuk gevoel als ze zo positief reageren

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...