Nu Online
Momenteel zijn er 485 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dagindeling

23-9-2012 21:03:01
Dag mede-bruidjes,

Ik heb jullie mening nodig over onze dagplanning.
Deze werd even helemaal in de war gestuurd doordat we (door omstandigheden) de 2 receptie in 1 zouden willen doen.
Zo vermijden we dat de schoonfamilie die van ver komt, terug naar huis moet tussen de mis en de receptie voor niet-avondgasten.
Voor we alles herorganiseren, wil ik toch graag horen dat onze dagplanning haalbaar is.

Ter info: afstand kerk-feestzaal is 45 minuten.

SHOOT ! :)

6u: opstaan en ontbijt/douche
7u15: kapper
9u15: make-up
10u30: klaar zijn
11u: aankomst hubby-to-be -> bubbels&broodjes
12u00: begin fotosessie
14u00: einde fotosessie - aankomst schoonfamilie + glaasje bubbels
15u00: begin ceremonie
16u30: einde ceremonie
17u30: aankomst feestzaal
18u: begin receptie niet-avondgasten
18u30: begin 2de receptie
19u30: afroep gasten aan tafel
19u45: voorgerecht
20u45: hoofdgerecht
21u45: begin dessert
22u30: openingsdans - start dansfeest

Lies
29-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 676

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik24-9-2012 20:06:53

Jullie trouwen voor de wet op een andere dag? Want dat zie ik er niet tussen staan.
1,5u voor een receptie voor alle gasten is niet zo heel lang denk ik. Meestal loopt zoiets nogal uit, zeker als je een "gecombineerde receptie" geeft. Mss ook eens raad vragen aan de feestzaal, daar weten ze zo'n dingen wel.
Verder is een uurtje tussen hoofdgerecht en dessert mss ook wat weinig. Hoofdgerecht opdienen en eten duurt op zich toch al wel meer dan 30 à 45 min. Neem dan nog een marge en wat extra tijd tussen beide (voor eventueel nog wat sketches of ludieke dingen van familie/vrienden...).
Verder is het wel ok denk ik!
Moeilijk he, zo'n planning opstellen!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...