Terug naar overzicht
Leuk eh! Ik vond het ook heel overweldigend!
Hey Lynn,Leuk hé die zoektocht :) Wij hebben blijkbaar dezelfde interesses qua winkels want ik ga volgende week zaterdag bij couture Ann en Moderna en de week erna naar La Sposa.Nog veel succes en laat iets weten als je dé jurk gevonden hebt.
misschien dat je mama het nog niet ten volle uit beseft dat je gaat trouwen ;-) het is idd jammer dat ze niet reageerde zoals je gedacht had, maar ga er ook niet over wakker liggen heveel succes met de verdere zoektocht en voorbereidingen
ik weet niet van welke regio je bent, maar het is echt de moeite om bij Le Coq in Lommel te gaan. Supervriendelijke mevrouw ( zij is zelf de zaakvoerster) , kei toffe babbel ook mee gedaan. En ze heeft wat vanalles.. ook in verschillende prijsklasses.. je moet maar eens zien op de site.. maar de mooiste hangen toch in haar winkel zelf! :-) Veel plezier!
@ Nathalie: heb me er al bij neergelegd dat mijn mama niet echt achter onze trouwplannen staat en dus weinig enthousiasme toont. Uiteindelijk trouwen we voor ons zelf, en niet voor haar hé ;-)Lommel is een eindje, wij zijn van het Brusselse. Maar ik hou de tip in het achterhoofd!
Dag Lynn,Ben blij dat het zo'n leuke ervaring voor je was! Ik denk dat het wel raar moet doen, jezelf voor de eerste keer in zo'n kleedje zien. Wel jammer van je mama, maar zoals je zegt jij bent diegene die trouwt. Gelukkig heb je vriendinnen die wel enthousiast me je meedoen! Ik kan niet wachten tot ik mag gaan passen :-). En ik ben blij dat je toch nog een zanger gevonden hebt! Alles komt goed ;-)Groetjes,Jana
Hey Lynn Jammer van de reactie van je mama maar geniet van het kleedjeskiesmoment. Het vliegt voorbij en voor je het weet, is het achter de rug!