Terug naar overzicht
ze zeggen altijd; dromen zijn bedrog. ;) Ik heb ook al rare dromen gehad over onze trouw maar ergens weet je wel dat het niet in het echt kan gebeuren he. Ik had het vooral in het begin van onze verloving zo de eerste 2 maanden, dan heb ik dat een tijdje niet gehad en nu dit weekend heb ik er weer over gedroomd. Zal wel normaal zijn zeker. Je bent er dan ook veel mee bezig he. :)
Ik heb gisteren in mijn slaap mijn geloften geschreven. Natuurlijk wist ik niet meer wat het was toen ik wakker werd :-(
Haha. Ik heb ook regelmatig nachtmerries :) De ene keer valt mijn kleed uit elkaar.De andere keer zit er geen kat in de kerk.Het eten trekt op niets of niemand danst op het avondfeest.Of mensen die niet mogen komen, komen toch.Meestal heb ik deze dromen als we een paar dagen serieus met de voorbereidingen zijn bezig geweest :)Ik haaaat het :)
Er zullen er nog volgen hoor :)Ik droomde al:- hadden uitnodigingen vergeten te versturen en hadden bijgevolg geen gasten- traiteur vergeten te bevestigen = geen eten- geen DJ- slechte DJen de beste: dat m'n ventje en ik in slaap gevallen waren id zetel en dat we de dag erna wakker werden. Het feest was blijkbaar gewoon doorgegaan en niemand was ons komen wekken.
Je zit met "twijfels". Je droom verklaart waaraan je nog moet aan werken en/of wat je belangrijk vindt.
Dit weekend toevallig ook voor de eerste keer gedroomd over ons huwelijk. Ik was de kerk aan het versieren in pyjama toen al het volk al binnenkwam en we compleet onvoorbereid in gang moesten schieten... Ik denk dat het normaal is dat we erover dromen, zeker omdat we er zoveel mee bezig zijn. Gelukkig hebben we het forum waarop we al eens kunnen ventileren !
Allez ben blij dat ik niet de enige ben hahahahaTwijfels heb ik niet hoor... misschien dan enkel op organisatorisch vlak.. hoe gaan we wat doen?!Maar idd je wil gewoon dat het een prachtige dag wordt en je bent er veel mee bezig, dus zal wel normaal zijn dat de doem scenario's in onze dromen voorkomen zeker
bij mij was het nog wel grappig ik heb gedroomd dat ik mijn kleed in mijn jogging broek had gepropt en dan mijn joggingvestzo stond ik bovenaan in een kerk te wachten tot het mijn moment was om over de rode loper te gaan.Grappig detail (anders is droom ni echt grappig) ik heb op facebok gezegd dat ik ga trouwen in een groene jogging met gele bollen en roze allstars aan ;)
hahaha ja dat komt ervan dan dat je over jogging pakken droomt he