Terug naar overzicht
Een tip: Appelsien en citroen uitpersen in glas, klontje suiker en kokend water erop. Dan leeg drinken voor je gaat slapen! Voor de rest: vroeg gaan slapen! Hopelijk ben je snel beter!
Heel veel beterschap Ani!!! Vooral heel veel rusten, en laat iemand anders de rest maar regelen zodat jij beter bent voor de grote dag!!!
Heel veel beterschap!!!!
Ik zou meteen naar de dokter gaan! Veel beterschap.
Veel rusten! Verzorg je goed! Laat u maar is goed soigneren door uw ventje! ;) Komt wel goed dan!
Veel rusten. Naar de dokter gaan. Veeeel warme drankjes. een paar keer per dag iets vets aan je neus smeren (vraag iets goeds bij de apotheker) en je warm genoeg kleden. Veel courage!
Ik zou toch naar de dokter gaan hoor!Veel beterschap..
Tip: ijslands korstmos voor je stem... bij kruidenmozaïek of dergelijke kruidenwinkels te vinden. Het helpt geweldig... Rinofebryl voor verkoudheid helpt ook zeer goed (bij apotheker).Succes!
en... veel slapen...
Veel beterschap!!!Ik weet een goeie zalf voor je neus, NeoCutigenol.Een vette zalf, aansmeren (dikke laag) voor je gaat slapen, en de dag er na is je neus niet meer rood!!Verzorg je, hopelijk ben je snel beter!!!Tine
HeyDa's minder leuk, natuurlijk, maar met al onze raadgevingen en positieve stralingen die wij uitzenden komt dat ongetwijfeld helemaal goed!Wat bij mij soms helpt, ook al klinkt het vies, is een doorgesneden ajuin op een bordje op je nachtkastje of naast je bed leggen. Daar blijft je neus 's nachts open van of zo en heb je dus een rustigere nacht. Verder kan ik je ook aanraden om enkel zakdoekjes met balsem (best van Kleenex) te gebruiken. Dat zorgt er echt voor dat je neus minder rood en kapot wordt. Drink ook veel theetjes met echte !!! suiker. Dat verzacht de keel. Voor de rest, braaf zijn, rusten en je warm houden. Laat de rest maar om je heen koersen en voor je zorgen! Beterschap en succes!
voor je neus (in- en uitwendig) kan je best vitapos gaan halen bij de apotheek (zit in de medische sector) en geloof me, je kan geen betere zalf hebben. Voor de rest zou ik toch maar naar de huisarts toegaan
Dank je wel allemaal. Met jullie tips en wensjes komt alles zeker goed :-)xxx
Alvast heel veel beterschap! Hopelijk ben je er terug door tegen zaterdag!Klinkt misschien raar, maar vaseline aan je neus wrijven. Een goeie laag aandoenvoor je gaat slapen 's avonds. De roodheid verdwijnt daarmee vlug.En Afebryl halen bij de apotheek. Dat zijn bruistabletten. Beetje zoals een Dafalgan. Werkt zeer goed bij verkoudheid.Veel succes en geniet vooral van jullie grote dag!