Terug naar overzicht
mijn kleed komt van daar , voor de jurk zelf betaal je nooit meer dan 750 Als je schoenen , lingerie of andere dingen bij neemt natuurlijk wel meer
En goede service daar ? En de retouches gebeuren die daar zelf ? Bedankt voor de reactie
hey Sarai, ik zat met dezelfde vraag.... maar na een beetje zoekwerk heel veel negatieve reacties gelezen! heb de winkel daarstraks gebeld en de dame was aan de telefoon heel onbeleefd, vandaar dat ik referenties wou... mijn gevoel zegt niet doen! succes
had ook met de winkel gebeld ,was wel vriendelijk aan de telefoon heb ook al positieve dingen gehoord , is een dubbel gevoel dat ik er bij had
Aan te telefoon klinkt ze idd wel onvriendelijk vind ik ook , ik was mijn kleed gaan kiezen en werd meer overtuigd door de mensen die ik bij had en haar zelf om dat kleed te zijn dat ik aan had. Had dat uiteindelijk gekozen maar natuurlijk spijt ervan , ik had ernaar gebeld en mocht terug komen en een ander kiezen. Het kleed mag je meteen meenemen en later terug komen voor aan te passen.
Heb vandaag dan toch terug gebeld voor een afspraak Was super vriendelijk aan de telefoon Kijk al uit naar de afspraak , hopelijk vind ik er mijn jurk