Nu Online
Momenteel zijn er 459 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzalen - Catering - Ceremoniemeester

24-9-2012 15:00:36
Hey mede-bruidjes,

Vorige week ben ik heel romantisch vanboven op de derde verdieping van de eiffeltoren ten huwelijk gevraagd.
Nu begint natuurlijk het vele plannen.
De geplande datum is 7/09/2013. Nog een klein jaartje dus.
Nu is de vraag, is het al te vroeg om naar feestzalen te gaan kijken of kun je dit best zo snel mogelijk doen?
Kanshebbers zijn La Scala in Beveren-Waas en Kastelenhof in Stekene.
Wat wij in gedachten hebben qua eten zijn allemaal standjes ( italians, koude & warme gerechten, vis bbq).
Heeft iemand daar al ervaring mee en weet iemand een goede traiteur in het waasland.
Van ceremonie meester zou ik graag Erik Beck hebben, ook hier voor weet ik niet of we daar voor nog op tijd zijn.

Bedankt!

Tiffany

Tiffany
7-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1310

Tamara
7-9-2013
 Meld misbruik24-9-2012 15:18:45

Wij trouwen op dezelfde dag . Het is zeker niet te vroeg om een zaal te gaan kiezen. Ik denk wel dat er nog plaatsen vrij zullen zijn, maar wacht er toch zeker niet te lang meer mee. Ik ben er ook van verschoten hoe snel je er voor sommige zaken bij moet zijn. Veel plezier bij de voorbereidingen alleszins!

Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik24-9-2012 15:41:20

Hoi Tiffany!
Proficiat met de verloving hé :)
Het is zeker niet te vroeg om al je zaal vast te leggen, zeker als je toch al de juiste datum weet. Sommige zalen zijn soms al niet meer vrij een jaar voordien :s ik weet natuurlijk niet hoe 'populair' de zalen zijn die jij gekozen hebt.
Veel succes alvast met de voorbereidingen!
groetjes

Marieke
7-9-2013
 Meld misbruik24-9-2012 18:51:48

Proficiat! wij trouwen ook op 7 september!

wij hebben onze zaal in april vastgelegd. Wat uiteraard super vroeg is... één locatie was al niet meer vrij toen en we wilden absoluut die datum. Maar nu zijn we wel gerust. De voorbereidingen liggen echt wel stil nu, buiten natuurlijk het feit dat ik hier en daar wel wat ideeën op doe.
Veel succes!

Annabel
19-10-2013
 Meld misbruik24-9-2012 19:49:11

Wij zijn ook meer dan een jaar op voorhand voor onze zaal gaan kijken. De zaal die we uiteindelijk wilden, was al de hele zomer volboekt! Dus zeker niet te vroeg hoor nu.

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik24-9-2012 20:05:14

Proficiat met de verloving en welkom op het forum!

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik24-9-2012 20:49:38

Proficiat!!! Het eerste en hét snelste wat je in orde moet brengen is de zaal! Wij zijn 15 maanden op voorhand voor een zaal gaan kijken en we verschoten ervan hoeveel er al bezet waren!!! Fotograaf, videograaf, ceremoniemeester, muziek (live, DJ, ...) daar moet je ook snel mee zijn hoor! Veel succes en maak je niet te veel te druk, spijtig genoeg doe ik dat wel. Zeker als mijn hubby to be, met de raarste ideeën komt, hehe :)

Jan
14-8-2014
 Meld misbruik24-9-2012 23:50:17

Heidi

Meld misbruik25-9-2012 3:27:50

Hoi Jan,

Proficiat met de trouwplannen. Wij zijn vorige zaterdag getrouwd. Wij hadden ook Lpp uit st. Niklaas, nl de VIP bus, een echte aanrader. Ook het feestbusje was top.
Nog veel geluk met de voorbereidingen. En als je tips nodig hebt laat je het maar weten.
Grtz Heidi

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik25-9-2012 11:57:57

Het lijkt vroeg, maar het is zeker niet te vroeg. Zo snel mogelijk gaan kijken dus!
Ik zou ook al bij de gemeente informeren (of eens op hun site kijken) of je je datum daar nu al kan vastleggen. In veel gemeentes kan dat namelijk 1 jaar op voorhand (maar er zijn er ook waar het maar 6 maanden op voorhand kan).
Succes met de voorbereidingen!

Tiffany
7-9-2013
 Meld misbruik25-9-2012 12:19:00

Bedankt voor de reacties iedereen!

Jan nog enkele vraagjes voor u:
Moet je al een voorschot betalen bij het vastleggen van de zaal?
Welke ceremonie meester hebben jullie?
Hebben jullie livemuziek in de kerk?

Alvast bedankt!

Groetjs!

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik27-9-2012 14:37:31

Hallo Tiffany

Wat een fijn huwelijksaanzoek :-)
Wij hebben bij onze feestzaal een voorschot van 500 euro betaald.

groetjes een veel plezier met de voorbereidingen.
Ik vind het zalig :-)

groetjes

Jan
14-8-2014
 Meld misbruik27-9-2012 23:02:55

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik30-9-2012 19:55:34

Ey tiffany, proficiat alvast :)! Siva is een heel goede traiteur die samenwerkt met het kastelenhof. Qua zaal boeken ben je zeker niet te vroeg, integendeel, veel zalen zullen al volgeboekt zijn zelfs. De ceremoniemeester die jij vernoemt ken ik niet. Wij hadden Dirk Bogaert van St.-Niklaas, echt een hele goeie! Wij hadden als eerste zaken vastgelegd: zaal, kerk, gemeentehuis(voorlopig), DJ en fotograaf ( hier heb ik ook wel een adresje voor als je wil;)). Veel succes met de voorbereidingen , is echt superleuk :)!

Tiffany
7-9-2013
 Meld misbruik1-10-2012 10:11:03

Bedankt! Caroline, welke zaal hebben jullie gekozen?
DJ en fotograaf mag je mij idd het adresje bezorgen als je wilt.
Bedankt al !

Kristel
13-7-2013
 Meld misbruik7-10-2012 20:51:16

Wij hebben Scala gekozen vastgelegd in mei dit jaar. 500 euro voorschot. Kastelenhof vond ik redelijk duur, je hebt dan ook alleen nog maar een kale, niet aangeklede zaal.. Kristel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...