Terug naar overzicht
WauW!!!!! Moet echt wel mega geweest zijn !!! :-)
Wauw, Wat een mooie foto's..Dit moet gewoon een hele mooie vakantie geweest zijn..Heb je hierover informatie? Wij zouden ook graag op huwelijksreis gaan naar Zanzibar, maar vinden precies niet wat we zoeken..Wat dit een begeleide reis?Het zou leuk zijn moesten we wat info krijgen, dan kunnen we ook alweer aan die voorbereiding beginnen .. Het is nog even, maar een mens kan niet goed genoeg voorbereid zijn..Alvast bedankt!Groetjes,Karenkarenbloemen830@hotmail.com
Dag mede 8 september en Maggie-bruidje. Je foto's zien er fantastisch uit (huwelijksreis en trouw!). Wij hadden ook nog getwijfeld om naar Zanzibar te gaan en als ik je foto's nu zie ben ik wel een beetje jaloers. Wij hebben het op een klein weekje Toscane gehouden en het is ons ook super bevallen, maar zo'n stranden daar smelt je toch altijd voor.Veel geluk nog in het getrouwde leven! xxx
Wij denken er ook aan om naar Zanzibar te gaan. Bij welk bureau hebben jullie geboekt? En wat was ongeveer de prijs, als ik dit mag vragen... Alvast bedankt!
hey meid, wauw superfoto's Wij zijn toch ook wel benieuwd naar de prijs van jullie huwelijksreis, want het spreekt ons toch ook enorm aangroetjes
Supermooie foto's...Is het mogelijk om mij ook wat informatie door te spelen hierover, aub? :)Mailadres is: kevin-deborah@hotmail.com
zanzibar moet je als strandvakantie zien en niet veel meer je kunt er wel uitstappen doen maar zou dat toch niet in mijn eentje doen . de stranden ,hotels (toch zoals de onze royal zanzibar beach resort) zijn super mooi het water prachtig en warm. maar buiten je hotel is het armoe schering en inslag dus s avonds naar de winkeltjes wandelen zit er niet in. was voor ons toch even verschieten . wij hebben onze uitstappen allemaal met neckkerman gedaan en was dik inorde . Nu je kan een ginds met taxi huren en da valt dan miss nog beter mee van prijs en je bent dan met zijn 2tjes maar wij vonden het wel leuk in groep . wij zaten in nungwi (het topje int noorden ) maar daar schijnt ook de mooiste (en poperste) stranden te zijn geen vuiligheid maar ook weinig zeewier en stenen. het eten enz was super lekker personeel heel vriendelijk en opgewekt niet is te veel wel leven ze op de hakuna matata wijze en dit wordt wel 20x gezegd . Er is genoeg te doen wij hebben de seafari gedaan 60 dollar/ pp(snorkelen en bbq op verlaten eiland) mnemba en eten ander eiland. en de total zanzibar 122 dollar/pp = stone town ,eten(3gangen +een drankje), jozani bossen en spice farm tour was een lange dag maar waard om alles op 1 dag te doen want het was lang rijden naar daar dus als je dat 2 x moet doen voor ergens een uurtje te zijn . verschillende strandwandelinge gedaan met en zonder hotel personeel , massai marktje naast hotel bezocht (en serieus op alles af geboden) . ook zijn wij naar de turtle pond geweest in nungwi kon je bereiken via strand wandeling vond ik super en viel mee van prijs €5 ingang en je mocht ze voederen en strelen de kleintjes zelfs opheffen. je kan er ook een massa aan water activiteiten doen zoals diepzeeduiken enz. moest ik er langer zijn verbleven had ik nog prison eiland gedaan (maar dat is omdat ik een enorme schilpadde fan ben en er zitten er daar van 150 jaar oud) misschien dan in combi met butterfly park of de zoo. Voor wie het budget en de tijd het toelaat zou ik voor een week zanzibar gaan en een week kenia (jeepsafari , boot safari ,enz...) het is maar een 30 min vliegen van zanzibar en dat kan ook met jetair dus hoeft geen binnenlandse vlucht te zijn.of je kan met de boot naar het vaste land tanzanie maar ik ben wel een bezige bij 2weken op strand bakken is niet mijn ding . indien dit wel iets voor jullie is blijf dan gewoon lekker genieten van zon en luxe in zanzibar.Wij hebben geboekt via neckerman dit was een last minute via stunt van de dag wij hadden korting normale prijs was €1789 /pers voor ons hotel all in 8 nachten. dit kan natuurlijk wel goedkoper maar denk dat het toch zeker rond de €1000/pers ligt of je moet onder de 5 sterren gaan . je moet ook rekening houden dat het lang vliegen is 8u30 int doorgaan voordeel is nacht vlucht )en bijna 11u int terug keren omdat we een tussenlanding hadden in mombassa.hier kan je zowat zien wat er te doen valthttp://www.tripadvisor.nl/Attractions-g482884-Activitie...
http://www.neckermann.be/algemeen/ListerPage.aspx?fh_lo...
Amaaaai...prachtige foto's!!!Wij hebben de mini versies gezien van de turtles op de Kaapverdische...hihi :-)groetjes!!