Hoi medebruidjes, ondank dat er een paar dingen "fout" gelopen zijn op onze dag, hebben wij er enorm van genoten.
- nonkel in rolstoel die niet in het vervoer kon, de ceremoniemeester heeft de hele dag met een vriendin haar auto
achter gereden omdat hij daar wel in kon.
-Aan de kerk aankomen en de muziek niet bij hebben (door wissel van auto's ceremoniemeester/vriendin).Vriendin in alle haast achter cd,bij het binnen komen in de kerk was het voorzien dat de suite op zijn plaats zou gaan zitten op Shania Twain (is dus niet gebeurd) en ik met mijn papa op Wagner's bridal chorus maar dat werd op het orgel gespeeld en dan was normaal na het vergevingsmoment een tekstje dat mijn vriendin ging voorlezen maar ze was nog niet terug en mijn ventje heeft dat heel goed opgelost door als de priester haar naam zei,zelf recht te staan en te gaan voorlezen, tegen dat de "tussenzang" was en normaal Amatorski zou gespeeld worden was de vriendin nog altijd niet terug en is er nog een liedje door het orgel gespeeld,maar al de rest van de door ons gekozen liedjes zijn dan toch kunnen afspelen
,voor de rest hebben we heel veel complimenten gekregen dat we de dienst zo persoonlijk gemaakt hadden. ( Hebben ons ook niet druk gemaakt dat de muziek "vergeten" was,die dingen kunnen gebeuren en verwijten dan ook niemand iets).
-Voor de fotoshoot atributen voorzien en als het zover is liggen die in een auto die eventjes weg is
,dan maar zonder,is toch nog leuk geworden!
Er waren natuurlijk ook heel veel leuke momenten waaronder:
-De dierenkliniek die op onze "Jerom" wou letten en die als we daar voorbij rijden allemaal buiten staan met een spandoek en onze Jerom met een grote rode strik rond zijn hals,emo momentje zenne.
-De erehagen die onze collega's voorzien hadden 1 aan het gemeentehuis door "de vrouwen" en 1 aan de kerk door de "mannen".
- Zijn collega's die s'avonds als verassing een babbelbox voorzien hadden.
Eigenlijk was de hele dag leuk, de reactie's van familie,vrienden,alles
.
Hierbij de link van al een beetje foto's die door familie en vrienden genomen zijn;