TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Maaike
26-4-2014
|
25-9-2012 19:29:15
Hey,
Ik heb al redelijk wat vintage trouwkleedjes gezien op topvintage.nl t is natuurlijk ook wel een online shop. Maarik ken mensen die er toch al kleedjes hebben gekocht en er heel blij mee zijn. En anders op zoek gaan naar een vintage winkel. En die kleedjes zijn ook helemaal nie zo duur.
Groetjes
|
|
mona
27-7-2013
|
25-9-2012 20:56:28
Ja, topvintage.nl ken ik ook al. De sixties celebration dress van daar vind ik wel mooi, maar op een model is alles mooi hè, dat wil niet zeggen dat je er zelf mooi mee staat. Er staat vb ook een 'echte bruid' op met die jurk en die staat er al een pak minder goed mee vind ik zelf. Het stof op zich (jacquard katoen) vind ik wel mooi, maar misschien net iets te weinig feestelijk.
En passen is bij een webshop natuurlijk ook niet evident (je kan wel terugsturen, maar dat kost dan ook weer geld, als je dat een keer of drie, vier gaat doen ben je veel geld voor niks aan het uitgeven).
Zou toch echt liefst passen. Een vintage winkel met bruidsjurken, tja, nog niet tegengekomen in België (buiten klassieke tweedehandswinkels waar ze jarentachtig slagroomtaartjurken met pofmouwen hebben). Er zijn in Vlaanderen wel een paar retrowinkels, maar die hebben dan toch ook eerder kleurrijke jurken en merken in de stijl van Who's That Girl enzo... niet echt voor een huwelijk. Nu ja, zit nog maar in 't begin van m'n zoektocht, dus zal wel iets vinden zeker... Waarschijnlijk uiteindelijk iets helemaal niet retro of fifties, want je blijft toch niet gauw bij je eerste gedacht hè. ;-)
|
|
Ani
29-9-2012
|
26-9-2012 23:03:07
Ik heb 3 weken geleden nog een kleedje kunnen kopen bij Issa Moda in Hasselt van de soldenkast. Er hingen er nog een stuk of 10, maar ik geloof niet dat er korte bij waren. Super vriendelijk en goede service. veel succes
|
|
mona
27-7-2013
|
27-9-2012 10:09:26
Tja, misschien durf ik na het passen wel het risico nemen om te wachten tot januari. Zouden ze solden doen in januari? Heb dat precies wel al over enkele winkels gelezen, maar ze zullen dat zeker niet allemaal doen hè...
De lange van Rosa Clara vond ik ook heel mooi (mijn mama ook trouwens), maar ik las ergens dat die beginnen vanaf 3000 euro ofzo. Zelfs aan halve prijs is dat nog een stevig prijskaartje hè! Maar als die er nog tussenhangen zou ik me wel durven laten verleiden misschien, wie weet...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|