TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jolien
4-10-2013
|
25-9-2012 18:27:46
Marry me van Train is ook supermooi en past misschien wel beter tussen je ander gekozen nummers.. Al is Metallica natuurlijk wel een specialeke ;)
|
|
martine
13-2-2014
|
25-9-2012 23:15:50
i think i wanna marry you,is toch passend als je de kerk binnengaat...bedoel je ni echt omdat je dan al getrouwd ben voor de wet?nothing else matters hebben wij als openingsdans.... ben is benieuwd wat het gaat worden,ik heb voor de kerk nog helemaal niks :p:p:p 
|
|
Ina
4-5-2024
|
26-9-2012 11:03:06
Jolien, inderdaad Marry Me is ook super mooi ! Dank je voor de tip, ga sewes is aan mijn ventje laten horen !! Martine, ook en ook omdat ik de tekst even ben gaan opzoeken, en toen vond ik hem toch niet zo passend voor een trouw hehe ;-), ja ik ben daar een moeilijke in...
|
|
sarah
3-8-2013
|
26-9-2012 13:22:26
persoonlijk zou ik nooit voor marry you van bruno mars kiezen hij zingt dat hij het ni erg vind als ze de volgende morgend uit elkaar zoude gaan wel persoonlijk hoop ik op een huwelijk dat voor het leven is maar van mij mag ieder doen wat hij wilt hoor ;)
MAar dit zingt Bruno:
If we wake up and you wanna break up that's cool.
No, I won't blame you;
It was fun, girl.
|
|
Silke
6-10-2012
|
26-9-2012 15:36:38
Marry you van Bruno Mars: leuk liedje maar als je echt goed luistert naar de tekst niet zooo toepasselijk. Op bepaald moment zingt hij zelfs iets in de aard van: It's a beautiful night, We're looking for something dumb to do. Hey baby, I think I wanna marry you
Maar het blijft wel een leuk liedje natuurlijk :-) En denk dat je ook moet keuze maken of je tekst echt laat doorwegen ofdat je gewoon kiest voor iets die jullie mooi vinden.
Als ik moet kiezen uit de drie dan vind ik no sound but the wind het mooist maar is natuurlijk heel rustig en ergens krijg ik er altijd een krop van in mijn keel... Wij hebben bewust voor geen supertrage/'melige' muziek gekozen gezien wij het een vrolijke dag vinden en ook op zoek waren naar de niet al te typische liedjes die al zo vaak gebruikt worden. Met alle respect voor degenen die dit wel doen natuurlijk!! Het is kwestie van muzieksmaak :-)
Ikzelf kom met de papa binnen op: You are the best thing van Ray Lamontagne Heel even ook gedacht aan Colbie Caillat met I do Als je echt trager nummer wilt, dan vind ik de acoutische versie van Bruno Mars zijn just the way you are heel mooi. Ook de originele is superleuk maar meer uptempo natuurlijk.
|
|
sarah
3-8-2013
|
26-9-2012 17:52:06
hihi mijn vriend komt uit nederland en ik ben gewoon lekker vlaams en daarom kozen wij dit liedje ofwel voor binnen of wel buiten gaan. In de trend van doe is origineel ;)
http://www.youtube.com/watch?v=qYnB4ZYb4qI
groetjes sarah
|
|
ilse
24-8-2013
|
10-11-2012 12:24:28
GOED Sarah blijf maar lekker vlaams
|
|
sarah
3-8-2013
|
|
|
Nathalie
11-5-2013
|
16-11-2012 22:07:03
ik vind dat echt geweldig !!! Bij ons zal Bruno Marsmet Rest of my life te horen zijn bij binnenkomst in kerk... enkel op youtube te vinden, maar goede kwaliteit
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|