Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Liedjes

25-9-2012 15:51:06
Dames,

ik heb is een vraagje, vermits we op dit moment niet echt voort kunne doen (gemeentehuis doet moeilijk, mogen datum pas vastleggen na de verkiezingen) ...

was ik aant denken over de liedjes,
nu heb ik natuurlijk heel mijn nummerkeuze omgeggooid voor in de kerk, ook omdat mijn schoonzus zei dat er 5 liedjes moesten zijn; maar had graag jullie gedacht over mijn keuze:

Always van Bon Jovi;
Make You Feel My Love - Zo Puur Kan Liefde Zijn van Adele & Paul De Leeuw;
You'll Never Walk Alone van Gerry & The Pacemakers;
Heb Ik Ooit Gezegd van Clouseau;

Maar voor bij het binnen komen in de kerk ben ik aant twijfelen tussen drie liedjes namelijk:
Marry You van Bruno Mars ... Het enige wat me daarbij tegenhoudt is de zin I Think I Wanne Marry You => en dat klopt dan nietmeer e...
Nothing Else Matters van Metallicca ...
Of
No Sound But The Wind van Edioters.

Bij de laatste twee heb ik zoiets is niet echt passend misschien bij onze andere nummerkeuze?
Of vinden jullie dat een van die andere liedjes mooier is om binnen te komen?

Pf ik weet het echt niet... en Jeroen vind dat ik daar beter in ben, dan hij dus ...

Hopelijk kunnen jullie me helpen !
Alvast bedankt

x

Ina
4-5-2024
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1480

Jolien
4-10-2013
 Meld misbruik25-9-2012 18:27:46

Marry me van Train is ook supermooi en past misschien wel beter tussen je ander gekozen nummers.. Al is Metallica natuurlijk wel een specialeke ;)

martine
13-2-2014
 Meld misbruik25-9-2012 23:15:50

i think i wanna marry you,is toch passend als je de kerk binnengaat...bedoel je ni echt omdat je dan al getrouwd ben voor de wet?nothing else matters hebben wij als openingsdans....

ben is benieuwd wat het gaat worden,ik heb voor de kerk nog helemaal niks :p:p:p

Ina
4-5-2024
 Meld misbruik26-9-2012 11:03:06

Jolien, inderdaad Marry Me is ook super mooi ! Dank je voor de tip, ga sewes is aan mijn ventje laten horen !!
Martine, ook en ook omdat ik de tekst even ben gaan opzoeken, en toen vond ik hem toch niet zo passend voor een trouw hehe ;-), ja ik ben daar een moeilijke in...

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik26-9-2012 13:22:26

persoonlijk zou ik nooit voor marry you van bruno mars kiezen
hij zingt dat hij het ni erg vind als ze de volgende morgend uit elkaar zoude gaan
wel persoonlijk hoop ik op een huwelijk dat voor het leven is
maar van mij mag ieder doen wat hij wilt hoor ;)

MAar dit zingt Bruno:

If we wake up and you wanna break up that's cool.

No, I won't blame you;

It was fun, girl.

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik26-9-2012 15:36:38

Marry you van Bruno Mars:
leuk liedje maar als je echt goed luistert naar de tekst niet zooo toepasselijk.
Op bepaald moment zingt hij zelfs iets in de aard van:
It's a beautiful night,
We're looking for something dumb to do.
Hey baby,
I think I wanna marry you

Maar het blijft wel een leuk liedje natuurlijk :-)
En denk dat je ook moet keuze maken of je tekst echt laat doorwegen ofdat je gewoon kiest voor iets die jullie mooi vinden.

Als ik moet kiezen uit de drie dan vind ik no sound but the wind het mooist maar is natuurlijk heel rustig en ergens krijg ik er altijd een krop van in mijn keel...
Wij hebben bewust voor geen supertrage/'melige' muziek gekozen gezien wij het een vrolijke dag vinden en ook op zoek waren naar de niet al te typische liedjes die al zo vaak gebruikt worden.
Met alle respect voor degenen die dit wel doen natuurlijk!!
Het is kwestie van muzieksmaak :-)

Ikzelf kom met de papa binnen op: You are the best thing van Ray Lamontagne
Heel even ook gedacht aan Colbie Caillat met I do
Als je echt trager nummer wilt, dan vind ik de acoutische versie van Bruno Mars zijn just the way you are heel mooi. Ook de originele is superleuk maar meer uptempo natuurlijk.

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik26-9-2012 17:52:06

hihi mijn vriend komt uit nederland en ik ben gewoon lekker vlaams en daarom kozen wij dit liedje ofwel voor binnen of wel buiten gaan.
In de trend van doe is origineel ;)

http://www.youtube.com/watch?v=qYnB4ZYb4qI

groetjes sarah

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik10-11-2012 12:24:28

GOED Sarah blijf maar lekker vlaams

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik11-11-2012 20:55:44

;)

Nathalie
11-5-2013
 Meld misbruik16-11-2012 22:07:03

ik vind dat echt geweldig !!! Bij ons zal Bruno Marsmet Rest of my life te horen zijn bij binnenkomst in kerk... enkel op youtube te vinden, maar goede kwaliteit

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Muzikant nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
weddingpianist De romantische toets voor jullie huwelijk! in
Aan de piano verzorg ik de muzikale ondersteuning van recepties en huwelijksvieringen. Om jullie feest nog meer klasse te geven, is er een draagbare vleugel ter beschikking. Is een lied voor jullie bijzonder, dan zal ik dat graag voor jullie spelen. Meer info
LiveMuziek.net Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band in Ternat
Maak jullie huwelijk nóg specialer door te kiezen voor live muziek! Ontdek snel het geschikte duo, trio of band voor jullie huwelijksmis, ceremonie, receptie, openingsdans of avondfeest. Uitgebreid repertoire, speciale verzoeknummers zeker ook mogelijk! Meer info
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Muziek-Huwelijk LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST in Burcht
Professionele zangers en muzikanten met ervaring. Live muziek & zang tijdens jullie ceremonie, huwelijksviering in de kerk, huwelijksreceptie, of tijdens het avondfeest. Breed repertoire en mogelijkheid tot liedjes van eigenkeuze. Uiteenlopende genres. Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Canape De muzikale toets voor jullie perfecte dag! in Gentbrugge
Laat live muziek een meerwaarde zijn op jullie mooiste dag. Vertrouw op twee professionele muzikanten. Een warme, zwoele en gevoelige stem begeleid door een live pianist. Wij spelen jullie favoriete nummers tijdens de viering, receptie of avondfeest. Meer info
Jozefien Sings De perfecte noot voor uw mooiste dag! in Heusden
Zijn jullie op zoek naar net dat tikkeltje meer? Jozefien Sings brengt muziek die je kippenvel bezorgt en de perfecte ondersteuning is van de mooiste dag van je leven. Want trouwen... Dat doe je maar 1 keer! Meer info
Zangeres Elphy Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment in Dendermonde
* Een zeer ruime ervaring met huwelijksceremonies, -recepties en -feesten. * Een prachtige muzikale omlijsting die volledig op maat is van jullie wensen. * Alles is mogelijk: live zang solo, in duo of met band. * Sterke prijs-kwaliteitsverhouding. Meer info
muziek trouw stijlvolle muziek voor uw huwelijk in berlare
Ben je nog op zoek naar stijlvolle, professionele muzikale omlijsting van jullie huwelijksviering of huwelijksfeest, dan ben je aan het goede adres!! Verschillende combinaties en stijlen zijn mogelijk: klassiek, pop, folk.. Meer info
Good Vibrations ! Er zit muziek in jullie dag ... in Zwalm
Wij zijn Good Vibrations, een fonkelend muzikaal live duo dat bestaat uit zangeres Ilona en gitarist Matthieu. We brengen jullie favoriete songs met hart en ziel zodat jullie huwelijksdag nog net iets onvergetelijker wordt ! Meer info