Nu Online
Momenteel zijn er 607 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hier een gelukkig bruidje!

25-9-2012 16:10:11
Hallo hallo,

Vandaag naar Farah Love in Zwijndrecht geweest!
Was de 3de winkel in mijn zoektoch naar het PERFECTE kleed!
Verleden week dinsdag had ik een super kleed aan, donderdag was een minder dag, maar vandaag ...
Schot in de Roos!

Kwamen tevroeg aan de winkel, en langs buiten had ik het gevoel:
pppfff, dit wordt hier vandaag dus ook gene vette!
Doordat we te vroeg waren, nog eerst koffieke gaan drinken in de buurt.
Ondertussen maar aan het piekeren want had al een ambetant gevoel (niemand kende de winkel, of geen echte goede ervaringen daar, de gevel, ... ) en al aan het denken om in de nm toch nog een andere bruidswinkel te bezoeken.

Maar goed ... 11u ... het is mijn afspraak ... *zucht* we zullen maar gaan zéker :-)

Binnen een vlotte madam met enkele stevige noten :-), maar wel vriendelijk!
Mijn zus en mama mochten gaan zitten en ik ging mee naar achter. Ze vroeg me wat ik wou én wat ik niet wou!
En ok ...ik mocht me uitkleden, zij weg ..

Ze kwam terug met een simpel kleed, aangedaan, voor de spiegel en we moesten eerlijk onze mening geven.
Terug naar achter, kleed uit, ging een ander kleed halen en deed me dat aan ...
Terug onze mening geven, en zo kwamen we tot het PERFECTE kleed!

Ik zag een kleed opzij hangen en ik vroeg ... mag ik die subiet ook passen?
Ja hoor, zei ze me, maar ... ik moest deze en een andere opzij houden voor iemand die donderdag terug kwam, maar niet kon kiezen. Ze had met dat meisje afgesproken, zowieso hield ze 1 van de 2 zéker opzij voor haar, maar niet de 2. Was uit de collectie van 2012 dus ja ....

Deed dat kleedje aan én ... ja ... dat was HET kleed!
Hierin zag ik me trouwen, straalde ik ... het was helemaal mij!
Ik mocht én kon niet meer twijfelen, ... ik wou dit kleed! En al zéker niet het risico lopen dat dat ander meisje het kleedje zou kopen (mocht je dit lezen ... sorry meid)

Oh wat glunderende ik! En nog een extra voordeel ... was een totaal pakket!
Incl. schoenen, lyngerie, haarjuwelen, juwelen, kousenband, herstelling, ....
En dat voor een goede prijs!
Ik enkele schoenen gepast, maar geen gevonden direct, dus moet ik uit een boek kiezen.
Deze ging ze dan speciaal voor mij bestellen, en ze passen perfect onder dat kleedje.
Mocht ik ze dan toch niet mooi vinden, gingen we samen op zoek naar een andere schoen via haar winkel.

Happie happie happie!

Dus zo zie je maar, met ambetante gevoelens vertrokken / binnengestapt... maar met een super gevoel én kleed buitengestapt!
Ok, de madam is echt een verkoopster, en weet van aanpakken, maar wel vriendelijk!
En menselijk, ze weet perfect wat bij je past en waar je u gaat goed in voelen.
Neemt ook voldoende tijd voor je! Anders dan een echte trouwwinkel ... maar dat hield me niet tegen!

Ik gelukkig én ben super blij met mijn kleedje!!
Ik blijf maar glimlachen, wat een gevoel!

Veel liefs,
Kelly

xxx

Kelly
13-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1050

frida
6-2-2010
 Meld misbruik25-9-2012 16:17:23

fijn dat je kleedje gevonden hebt! Nu gewoon genieten!!!!!

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik25-9-2012 16:22:59

Oooh super!!!! En is het van een bepaald merk?? Ben blij voor je dat je u droomkleed gevonden hebt!

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik25-9-2012 16:47:15

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii leuk!!!!!!!!!!!En dan nog wel achter mijne hoek :-)
toeme he ik had eens moeten komen loeren hihi
super he, enne die smile ga je nog wel even hebben ze

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik25-9-2012 16:58:34

@ Nathalie: heu .. denk niet dat het van een merk is, of een bekend ... moest voor mij ook niet ...

@ Kelly: had je moeten doen! kijk al uit naar midden mei, mag ik terug gaan :-)
ofwel al eerder om mijn schoenen te gaan halen, kan ik deze al wat inlopen, en mss... nog es het kleedje aandoen :-)

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik25-9-2012 17:10:45

...als ge een chaperone nodig hebt dan.....

martine
13-2-2014
 Meld misbruik25-9-2012 23:11:07

Heyyy...kmoet zaterdag ook naar FARAHLOVE voor den eerste keer....heb daarstraks een afspr gemaakt en ja een echte verkoopster aan de telefoon hé...ze begon op een zeker moment te praten over ja je kan ook kledij huren bij ons...450eu maar ja daar moet je mee oppassen dat er op de dag zelf niks mee gebeurd en als je nog lingerie moet kopen en schoenen ben je ook een 1200 euro zeker kwijt,alst nimeer is....dus kan je beter hier zo een volledig pakket kopen ,daar zit alles ineens in enz en het kleed is van jou....daar heeft ze natuurlijk gelijk in,maar 750 eu voor schoenen en een mooi setje lingerie vind ik nu wel ietskes derover,niet dat ik een kleed wil huren maar mijn vraag was wat hebt u me allemaal te bieden.....Ik weet dat ik het enorm moeilijk ga hebben met een keuze te maken....en hoop echt dat ik daar hulp ga krijgen wat mooi is en wat niet pfffff...

Ben blij voor je Kelly dat je zo snel een keuze hebt gemaakt....hoe lang duurde het passen?

Fairytale
8-6-2013
 Meld misbruik26-9-2012 13:46:21

Ben heel blij voor jou meid... en altijd super handig zo'n totaal pakketje hé.
Groetjes.

Inge
20-10-2012
 Meld misbruik26-9-2012 17:31:01

hey,
ik heb ook mijn kleedje gekocht bij farah love, de winkel langs buiten straalt inderdaad weinig uit, maar je wordt er super geholpen en ze weet ontzettend goed wat niet en wat wel iets voor jou is. het eerste kleedje dat ik heb aangedaan is het uiteindelijk geworden.
en voor nog geen 1500 € heb jej e kleed, lingerie, schoenen, kousenband en juweeltjes. de juwelen ga ik wel andere voor kopen.
groetjes

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik26-9-2012 17:37:33

Super nieuws - laat iemand nu maar proberen om die mega smile van je gezicht te krijgen, het lukt ze niet :)

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik26-9-2012 21:03:18

Hoi Martine, ik had op 11u een afspraak en om 12u30 stapte ik er terug buiten.
Je mag u zéker niet laten doen, vooral uw gevoel volgen.
Wanneer ik twijfelde zei ze direct, OK dit kleed dan niet! Hop naar het volgende!
En dat was waar, want bij twijfels is het niet HET kleed :-)

Ze helpt u echt héél goed, en geeft de juiste service.

Ik raad je wel aan ook andere winkels te bezoeken. Of je moest direct een WOW gevoel hebben. Ik kende dit gevoel niet voor ik dit kleedje aan had. En dan

Inge, daar ik consulente ben van MIKA juwelen ga ik ook voor andere juwelen.
Maar ons mama mag de juwelen van me hebben.

Kelly
x

tina
13-2-2014
 Meld misbruik27-9-2012 21:31:26

Idd ik ga ook naar andere winkels zeker na wat ik vandaag heb meegemaakt.... vandaag men 1ste x een bruidskledijwinkel binnen gestapt(ik had een afspraak),en heb daar een aantal kleren gepast 3 van de 7 vond ik heel mooi bij mij ...bij 1tje had ik zoiets van dit zit wel goed,omdat de andere allemaal in maatje 40 waren en ik een D cup heb,ni echt makkelijk omda allemaal op zen plaats te krijgen.....en die madam daar verwachte dat ik NU al besliste.....allez komaan de 1ste x in men leven dat ik trouwkleren aandoe,kheb totaal geen benul waar ik mee sta,en dan moet je die dag zelf beslissen pfffff,ik moet normaal zaterdag terug naar daar OM TE BESLISSEN maar kga die afspraak annuleren....ze wou me ook heel de tijd donkere trouwkledij laten passen...zoals donkerblauw en zwart omdat dit zo in de mode is nu en ik niet meer jong ben....das toch veel klassevoller zei ze....ok das misschien wel waar da het ni echt staat dat een bruidje van in de 40 gebroken wit wil dragen,maar op mijn eerste huwelijk was ik 22 en 7maand zwanger,dan heb ik bewust niet voor lang en wit gekozen.....NU WIL IK DAT WEL voila....

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik28-9-2012 9:08:46

Hey Tina, jij trouwt! dus jij kiest!
En zég, direct beslissen, dat moest ik nergens, ook niet in Farah Love.
Je moet u goed voelen, en als jij zegt, ik wl in het lang en in het wit trouwen, dan moeten ze deze keuze respecteren!

Ik wou ook eerst een kleed met kleur, maar uiteindelijk toen ik dat aan had trok het op niets. En hier dus ook lang en ivoor kleur!

U niet laten doen eh

Nog veel plezier met het verder zoeken naar HET kleed

Kelly
x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info