Terug naar overzicht
Hey DelphineDe kleedjes van Marylise (collectie 2012 wel) die ik aanhad kostten tussen 1020 en 1440 EUR (retouches inclusief).GroetjesRebecca
De kleedjes van de Sposa group vallen heel goed mee van prijs! Ik heb er in Boutique Couture anagehad van 500-800 euro. Ladybird situeert zich dan weer in de duurdere collecties. De goedkoopste was geloof ik rond de 1500 euro.
Ik wil niemand ontmoedigen, maar ik ben sinds dit berichtje helemaal niet meer te vinden geweest voor Mia Monta... http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=316397&su...
Hoi Delphine,Mijn jurk is een Ladybird. Ik heb bij het kiezen jurken aangehad vanaf een 1100 EUR tot een 1500 EUR, allemaal Ladybird.Groetjes,Anja.
Ik heb mijn jurk bij Mia Monta besteld omwille van 1 de vrijheid die je hebt om zelf je jurk samen te stellen en 2 de persoonlijke service bij het kiezen...Ik weet niet of hun collectie echt zodanig veranderd dat je er moet op wachten, maar ga gewoon eens langs zou ik zeggen. Ik ben er alvast direct verliefd geworden op mijn jurk :) en heel happy naar huis gekeerd!De negatieve ervaring uit de post van hierboven is uiteraard heel erg. En ik zou het niet willen gedroomd hebben om in die positie te belanden. Maar ik kan enkel uit eigen ervaring spreken..Ik heb een Ladybird uit de nieuwe collectie gepast in een andere winkel en die kwam op 1350 euro. Heel mooi, maar niet voor mij.Succes ermee!
hallo, zo een jurk begint van ongeveer 1100euro tot ........onze collecie 2013 is te zien op onze site www.primadonna-deerlijk.be een uitgebreide collectie die we showen omp dinsdag 16 oktober voor meer info bezoek onze site
Hallo Ik heb vorig jaar voor ons kleine huwelijk een jurk aangekocht bij Mia Monta. In eerste instantie was ik tevreden MAAR...Tijdens de burgerlijke dienst begaf de rits van rok het! Gewoonweg stuk. Ik stond daar mooi met rode kaken en 50 man die op mij zaten te kijken. Veiligheidsspelden hebben dan verlossing gebracht. Gelukkig hadden wij toen geen groot avondfeest aangezien we deze hebben in 2014.Voor een rok + bovenstuk van samen 1250,00 euro, zou dit toch niet mogen.Ik heb hen onmiddellijk gecontacteerd via mail met de vraag om deze herstellen. Ik heb echter nooit antwoord gehad. Heel erg jammer.Mochten zij wel de service geleverd hebben die normaal zou geweest zijn, dan zou ik voor ons grote huwelijk zeker nog eens langsgaan. Op deze manier niet dus...
Ik heb gisteren nogmaals Mia Monta gecontacteerd met het bericht dat ik het jammer vond nooit een reactie te hebben gekregen. Had er ook wel de duidelijke boodschap ingezet dat ik voor mijn 2e bruidsjurk wel had langsgekomen mocht dit zich niet hebben voorgedaan...Resultaat: ineens wel antwoord...ze zouden de mail nooit gezien hebben. Wat natuurlijk kan...Ze willen alsnog mijn rok repareren.
repareren = retoucheren