Terug naar overzicht
hey wij werken met kleur namelijk rood witde mannen dragen allemaal een rood hemdde vrouwen zorgen gewoon voor een rood accent in hun kledij suc6
Wij hadden geen dresscode, enkel de suite wel in suitekledij en in het lang, maar geen kleuren ofzo, en voor de gasten ook geen dresscode, wel wou een vriendin een wit kleedje aandoen, en dat was het enige dat niet mocht :P enkel de bruid in t wit hé. Ons thema was vakantie, onze uitnodigingen had ik n zomers accentje gegeven, en de tafels hadden elk een bestemming waar wij al geweest waren, gelukkig hebben we al veel gereisd :P
en dan hadden we ook foto's die we gebruikten op de menukaarten enzo..
Wij spelen namelijk samen een online spel,p en ik namelijk :World of Warcraft(we hebben elkaar ook in dat spel leren kennen tijdens het spelen dus..)....daarin hebben we een guild en de naam daarvan is 'Angels in the dark'....dus we hebben gekozen voor zwart en wit...Iedereen gaat dus zwart en wit aandoen,niet alleen wit of zwart maar beide....have fun
Onlangs op een feestje geweest met roaring-twinties als thema en iedereen in charleston-dresscode.
Ik heb zaterdag trouw van mijn nicht gedaan en was ook dat thema. We zaten toch niet ophetzelfde feest? Ik vond het super.
Wij werken rond het thema "reizen". In de viering vertaalt zich dat naar "samen op weg". Voor de rest van het feest: * save the date: paspoort lay-out* uitnodiging: love is in the air* tafelverdeling: met boarding passes naar reisbestemmingen* bedankjes met kaartje: "thanks for flying with us"* intrede in zaal zoals het opstijgen van een vliegtuig* decoratie in de zaal: vb vestiaire is luggage depot* bij ingang feestzaal pijltje naar "check in" waar we de gasten ontvangen...
wij gaan voor Cappuccino als thema:uitnodiging met koffiebonen erop (is een van de proefexemplare toch)bedankjes : koffiepads: Bedankt kom snel eens op de koffiereceptie: high tea partydecoratie in beige en taupe met fuchsia als accentkleur...
Dag Rebecca,Hoe hebben jullie die boarding passes voor de tafelverdeling gemaakt.Groetjes
Hey Karin,bezorg je me jouw mailadres dan stuur ik wat info door?GroetjesRebecca