Nu Online
Momenteel zijn er 496 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Februaribruidjes???

25-9-2012 22:43:11
Allez kheb op een week toch al wat kunnen doen,gemeentehuis en kerk zijn in orde....we hebben op 2 zalen een optie en deze week moet ik op 3 verschillende plaatsen voor de 1ste keer een bruidskleed gaan passen/kiezen....hoever staan jullie februaribruidjes op dit moment??

Ben zo benieuwd hoe jullie dagindeling er gaat uitzien,laat het me weten aub....

xxx

martine
13-2-2014
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 462

Kim
8-2-2013
 Meld misbruik28-9-2012 9:24:42

Hallo Martine

Ik denk dat er maar weinig februaribruidjes zijn want ik plaatste een paar dagen geleden ook een oproep en kreeg geen reactie.
Dit is wat wij al hebben gedaan:
- zaal en DJ
- de kerk (is een kapel en dat was blijkbaar niet zo simpel om daar te mogen trouwen)
- trouwkleed
- kleedjes voor de bruidsmeisjes
- kledij voor de bruidsjonker is ook bijna klaar
- verlovingsshoot -> hier ga ik de uitnodigingen mee maken (ik denk een magazine)
- vervoer voor ons en de suite
- fotografen liggen vast
- visagie + kapster + nagels
- ringen is iemand aant ontwerpen maar ik ben bang dat dit niet in orde komt
- B&B geboekt voor de huwelijksnacht
Zo, dat is het denk ik. Hoe ver staan jullie?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...