Terug naar overzicht
Wij vrijdag :p Enkele voorbeelden: Onze uitnodigingen zijn in het turquoise-zwart-gebroken wit Onze tafelstaanders zijn turquoise gespoten met daarop een zwart blad met de tafelnaam op Onze bedankjes zijn zwart-turquoise Onze naamkaartjes-menukaarten zijn ook in die kleuren. Mijn boeket is sober gebroken witte calla's met rond de stelen een turquoise lint. Hieraan hangt dan ook nog eens een zilveren medaillon met foto van overleden grootvader en ook een broche in turquoise van de moeder van andere grootvader die er wegens, alzheimer, niet kan bijzijn. Na de trouw volgen foto's ;-)
Ok ben benieuwd ann
Ik vind het allesinds een mooie kleur. Wij zijn ook misschien van plan om met een kleur te werken, ook voor de suite dat ze dan dat kleur dragen ofzo.. Misschien is turqoise wel een optie dus ik volg dit even mee. ;)
mijn kleed is ook turquoise! dus was de keuze snel gemaakt!
Je moet 'ns kijken bij de verslagjes, het verslagje van Sandra. Ze is getrouwd op 07.09 zij werkte ook met turquoise.
Je kan de tafels indelen naar bekende attracties in Disneyland? Verdeling naar de tafels met fastpass-principe of toegangstickets?
Rebecca dat vind ik wel een leuk ideetje. Zouden we een foto plaatsen van de attractie zelf of van ons bij de attractie ?
Goh, dat kies je zelf he, zolang de attractie herkenbaar is. Een leuk extra'tje is vb om op elke tafel dan wat commentaar van jullie te geven op de attractie vb bij space mountain het kleur die jullie hadden na de attractie, bij het kasteel de romantische sfeer, ... Terwijl de gasten naar de tafels gaan, kan je themamuziek van het park laten afspelen, ... Je kan er eigenlijk zo ver in gaan als je zelf kiest (maar wij zijn wel freaks voor ons thema "reizen" wat betreft de details). Je kan je bruidstaart de disneykleuren geven (roze!), je bloemen ernaar aanpassen, je bedankjes (met vb een tekstje die verwijst naar Disney "When you wish upon a star", ...) Soit, het zijn maar ideetjes
Hey, Ik volg dit ook even op want wij zijn ook gegaan voor de kleuren turquoise, zilver met wit. En ons thema voor de tafelverdeling is wielerrondes.Heb wel al wat decoratie, maar het is altijd leuk om ideetjes op te doen.Het enige wat een moeilijke zoektocht is bij ons zijn de bedankjes.Hier kunnen we zeker nog wat ideetjes gebruiken.
Onze kleuren waren beige, brons en turquoise en wij hadden turquoise echt als accentkleurtje. De '&' op onze uitnodigingen en menukaartjes was turquoise, mijn schoenen en de kleedjes van de bruidsmeisjes. Foto's zijn er nog niet, dat zal voor binnenkort zijn :)