Terug naar overzicht
Hoi,Kan je dan niet beter ergens een huwelijkslijst leggen?Groetjes,Kirsten 09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
een vriendin van mij had een boekje waar op ieder blad een foto + de prijs van iets dat ze graag wouden hebben stond. Je kon dan het boekje doorbladeren en het blad met de cadeau van jouw keuze uitscheuren. Zo waren ze zeker dat ze niets dubbel kregen. Een ander idee is idd een huwelijkslijst bij een of twee winkels, of zelf on line een soort huwelijkslijst maken met jouw cadeautips. Je kan dan de mensen vragen een email te sturen met welk cadeautje ze kopen, zodat je kan aanduiden op je 'online lijst' welk cadeautje reeds gekocht is.
Wij hadden onze huwelijklijst bij Inno en da's heel goed meegevallen. Je bent niet verplicht om alles wat op je lijst staat te kopen. Je kan zeker niks dubbel krijgen, want Inno opent zogezegd een rekening en telkens iets van de lijst gekozen wordt, komt het bedrag van dat cadeau op de rekening. Dus uiteindelijk beslis je zelf nog wat je er mee koopt. Ik wou eigenlijk vooral een mooi servies en bestek, maar daarvan is bijna niks gekozen. Wel de 'fictieve' grotere cadeaus die we er op gezet hadden. Dus met dat geld hebben we dan het servies en bestek gekocht. Heel gemakkelijk en je krijgt nog een kaart voor een heel jaar 10% korting!Groetjes,Sylvie11/03/06
Hallo Marije,ik ben in juni getrouwd en wij hadden een huwelijkslijst gelegd bij www.1001listes.com . Dat is een huwelijkslijst, waarbij je kan kiezen uit verschillende winkels om iets bij aan te kopen, dat gaat van huislinnen tot weekendjes weg, tot sportgerief, tot wijnen, etc. Heel goeie service en heel handig, omdat mensen gewoon kunnen bellen of via internet je lijst kunnen zien. En zo ben je ook niet streekgebonden aan één winkel. Je krijgt een soort betalingskaart waarmee je dan je cadeau's kan gaan halen. Ook zie je online jouw lijst met foto's, je kan ze zelf aanpassen als je wil. Wij waren er heel tevreden over en iedereen vond het 'n origineel concept. In elk geval veel succes !Groetjes, Karen