Terug naar overzicht
hey klaraWij zijn ook gaan zien in de waterhoek. De positieve punten zijn zeker de mooie ligging, prachtige tuin. Het eten is er ook lekker. Een minpuntje mss, er kunnen meerdere trouwfeesten op 1 dag gegeven worden. Wij vonden dat niet zo leuk en hadden liever een domein voor ons alleen.Als het jou niet stoort, weet ik niet zo direct een minpunt.Qua prijs was het ongeveer hetzelfde als andere zalen.Ik hoop dat ik je een beetje kunnen verderhelpen hebGroetjes nadia16/6/07
Wij zijn ooit eens naar een trouwfeest in Hof ten Rode geweest. Dat is echt het beste feest waar we ooit geweest zijn. Ongelofelijk lekker eten, goede bediening, kortom een zeer zeer zeer geslaagd feest. Wij zijn niet van in de buurt, dus daarom konden we zelf niet voor deze zaal kiezen...
Dag Klara,Ik ben zelf als eens naar een trouwfeest in de Waterhoek geweest en dat was af alleen kan het idd zijn dat je met 2 huwelijken zit. Mag ik vragen of de prijs van de twee zalen te vergelijken is want wij zijn ook nog op zoek naar een zaal in die omgeving.Alvast bedankt,Ellen
Hoi alledrie,Dank voor bericht en info.Waterhoek heb je idd meerdere feesten per dag maar daar geef ik niet voor.De prijslijst van de waterhoek was zeer duidelijk en we hebben zonder voorgaand een afspraak te maken de kostprijs kunnen berekenen. Ik weet uit ervaring dat prijs/kwaliteit daar uitstekend is.Hof te Rhode is en blijft qua gastronomie de top maar daar betaal je dan ook voor. Vandaag regel ik een afspraak voor Hof te Rhode daar de prijslijst mij niet duidelijk is en ik graag de zalen wens te bezoeken. Het zal dus één van de 2 worden en hou jullie op de hoogte.Aan Ellen: ga ook een kijkje nemen op www.hoftensteen.be , nieuwe feestzaal die met traiteurs werken. Pas op huur zalen + eten. Bovendien is dit meer geregel waar ik en verloofde geen tijd voor hebben gelet op drukke job.Veel zoekplezier.Klara
hallo Klara,heb je graag Felix Alen van hof te Rhode,dan kan je ook naar Hof ten Steen.een echte aanrader qua locatie.Het is zeker niet meer geregel.De mevrouw van Hof ten Steen is zeer vriendelijk en geeft dus de keuze uit 4 traiteurs.Ze kan echt heel wat voor je regelen.Wij waren er heel tevreden over.Véronique (03/06/06)
Beste Véronique,2tal weken geleden mail gestuurd naar Hof ten Steen maar geen reactie gehad.... Weet jij hoeveel dat ze aanrekent voor de huur van de zaal? Komen daar nog extra's bij?Alvast bedankt voor je info.Ik zie dat je op 3 juni getrouwd bent, ook in hof ten Steen? Mooie maand.Groetjes KlaraPs bij ons is het nog pril