Terug naar overzicht
Mijn schoonbroer is hier getrouwd en hij en zijn vrouw waren er heel content van :)
Mijn collega heeft daar nog gewerkt, en ze vind het eten daar niet zo goed en mijn andere collega is daar getrouwd en die vind het daar dan wel goed :) Wij trouwen in hof ter beucken in buggenhout.
Wij zijn er ook langs geweest en onze algemene indruk was positief. Simpel, maar wel mooi en verzorgd! Wij kozen uiteindelijk voor Hof ten Bosse in Heusden.
Hebben jullie eventueel al ervaringen met de snip te Moorsel en wat denken jullie daarvan?
De snip heb ik alleen nog maar goede commentaar gehoord!
ons trouwfeest zal ook doorgaan in hof ter velden super vriendelijke mensen en prijs kwaliteit is echt super. Heb er alleen nog maar goede commentaar over gehoord. je kan natuurlijk altijd eens gaan brunchen op zondag zo kan je al eens proeven wat ze te bieden hebben
Hoi Evy, wij trouwen een weekje voor jullie in Hof ter Velden :) Wij hebben er ook alleen nog maar goede commentaar over gehoord!
Hallo,Net nieuw op dit forum.Wij hebben ons oog ook laten vallen op Hof ter Velden.Ben blij te horen dat de reacties positief zijn!DJ wordt inderdaad nog wat zoeken, want we kennen niemand die dat doet... En een DJ kan je feest toch echt maken of kraken he...