Nu Online
Momenteel zijn er 679 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Maya in Hemiksem...

27-9-2012 22:26:34
Heyyyy bruidjes to be....iemand ervaring met Boetiek Maya in Hemiksem?

byekes xxx

tina
13-2-2014
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 2196

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik28-9-2012 7:04:26

ik vond het erg tegenvallen. de winkel is heel oud van interieur. de dame heeft een zeer uitgesproken mening en als dat niet jou mening is dan kan je het vergeten dat je het kleedje da jij wilt gaat kunnen passen, of passen met veel commentaar. Ze maken ook reclame over grote maten maar ik heb er geen een kunnen passen enkel voorhouden. er zijn mooiere winkels

Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik28-9-2012 9:05:35

Ik kon haar wel pruimen maar ze heeft inderdaad haar eigen mening.

Ik wou een kleed met een boothals en toen bond ze een sjaal rond mijn schouders, heel spannend en toen zei ze 'wees nu eerlijk zo gevangen wil je niet heel de dag rondlopen'. Dus ik kreeg zo een kleedje niet om te passen.

Ze heeft me dan in een richting geduwd, met Spaanse ruches en een bustier en dat stond me inderdaad beeldig maar die jurken strookten niet met het huwelijk dat wij willen.

De winkel is idd heel verouderd maar dat zou me niet tegenhouden om daar te kopen. Als ik zag met hoe weinig retouchekosten ze een hele hoop retouches wilde doen...chapeau ! Dat heb ik liever dan dat ze bij JPC zeggen euro 50,- per uur en we kunnen niet zeggen hoe lang de naaister er mee bezig is.

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik28-9-2012 9:26:30

ik had echt het omgekeerde. ze heeft me een jurkje aangespeld en echt het was zooo lelijk. ik was minstens 2 keer zo dik en het zag er echt gewoon niet uit. en ze bleef maar zeggen, ja meisjes die iets zwaarder zijn moeten dat dragen. ik ben er niet terug naartoe gegaan.

tina
13-2-2014
 Meld misbruik28-9-2012 11:15:32

Hahahaa....Dus ik ben blijkbaar ni de enige die daar een slecht gevoel bij had.....Ik gisteren voor de 1ste x in men leven een bruidswinkel binnengestapt(Maya),ik had eerst een afspraak gemaakt natuurlijk.....Ik kom daar binnen idd heel oude winkel en zo onoverzichtelijk,een rommeltje in men ogen.....madam Maya verwelkomt me,en vraagt me direkt wa wil je....ik zeg ja een kleed hé,in ivoorkleur..of wit...ja maar in welke stijl...ik zeg tja weet ik ni.....ja mor ge moet toch iets weten....ik zeg nee want heb da nog nooit aangedaan....zij zucht en zegt ja allez dan zullen we beginnen hé....ik zeg ja zal dan wel zeker (al een beetje ambetant).....ja ga maar naar achter links ik ga de aankleedster roepen....ik ok......aankleedster komt binnen,latifa....een heeeeel lief meisje,en madam komt binnen met de 1ste 3.....alle kleedjes zijn dus in maat 40....ni zo handig als je een D-hebt hé....1ste kleed was een total disaster,madame vond het zo prachtig....2de was in 2 stukken,kwou da helemaal ni,maar kmoest da passen van madame,3de was een vuurrood balkleed,ik was precies een verbrande taart,zonder borsten maar ik moest da van haar weer aandoen,terwijl ik een heel andere stijl wou aandoen,prinsessenkleedachtig maar zonder al die grote ruches....en geen rood!!!!!!mijn goesting was al over,gelukkig konden ik en latifa het goed met elkaar vinden....wat heb ik compassie met haar dat ze daar moet werken amaaaiiiii en ze was blij dat ik haar begreep ocharme,ook heel de tijd was madam haar kleindochtertje daar aanwezig(nen hoop lawaai aant maken tja da kindje wou aandacht,maar dat kreeg ze dan ook ni van de bomma)....daarna nog 4 kleedjes gepast waarvan 2 van eddyK,dat waren kleedjes die IK had gekozen en daar stond ik wel goed mee,alhoewel het weer heel ambetant aanvoelde omdat het overal spande(vooral aan men borsten).....dan stond ze erop dat ik BESLISTE welke ik zou BESTELLEN,want anders kwam het nimeer in orde,IK ZEI NU DENK JE TOCH NI DAT IK NA EEN 1STE MAAL DAT IK IN ZO EEN WINKEL KOM EN EIGELIJK MAAR 2 KLEEDJES HEB KUNNEN PASSEN DIE IK ECHT WEL WOU AANDOEN AL GA BESLISSEN EN BESTELLEN......ja zei ze ok maar dan kom je zaterdag terug en breng iemand mee,en das toch wel de laatste x want zoals ik al zei anders komt het nimeer in orde.....al de andere winkels die zeggen dat het wel in orde komt,die verkopen je het pasmodel!!!!!!pfffffffffffffffffff,morgen naar farahlove en jagré.....khoop echt dat dit me beter gaat meevallen,want dit wil ik niet nog is meemaken

Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik28-9-2012 11:35:41

Bij Maya kreeg ik een maand bedenktijd, ze ging het kleed opzij hangen tot de modeshow in oktober zei ze. Bij mijn kleed moesten er 2 rushes (2 stroken stof) sowieso af vanonder omdat het kleed te lang was. Ze zei het kleed kost dan euro 100,- minder want ik bestel het gelijk op maat en minder stof is minder geld. Had ik nog nergens gehoord
Ze was wel negatief over andere merken, bv. het merk Nicole dat wordt allemaal in China gemaakt en dat trekt op niets. Volgens mij wordt de helft van wat daar hangt in China gemaakt

Een week later was ik bij Lilian Claes in Herentals en het was daar opendeurdag dus veel volk. Toen ik één van de kleedjes aandeed kreeg ik enorm veel complimenten van andere mensen waarop de verkoopster zei 'je ziet het toch aan de anderen dat dit jou kleed is'. Ik zei ja ik moet daar nog over nadenken. Toen zei ze vandaag en morgen is het opendeurdag en als dit kleed 2 x besteld wordt en je belt pas dinsdag dan heb je het niet meer.

Dus ik weg met mijn vriendin, iets gaan drinken aan de overkant en dan maar terug om mijn kleed te bestellen.

Met het gevolg dat ik nu een kleed heb wat wel mooi is maar is dit wel HET kleed ? Heb ik het niet te veel laten opdringen ???? De ene keer zeg ik neen het is mooi en de andere keer denk ik had ik er nog maar een paar nachten over kunnen slapen.

Ze hebben allemaal hun verkooptechnieken hoor.

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik28-9-2012 12:15:22

@tina: ga ne keer naar jagre in antwerpen of bruidsparadijs. k moet zeggen veel vriendelijkere mensen en vooral kleedjes waar ge met een D cup inkunt ;-)

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik28-9-2012 12:47:01

Amai, hilarisch om te lezen! Je zou al zin hebben om eens te gaan kijken. Iets anders als je daar zo onervaren staat.... Bij Jagré ging het er toch anders aan toe (was bij de outlet). Maar inderdaad verkopen doen ze allemaal. Bij Jagré zei ze ook: als iemand het neemt is het weg. Ik dus ook na 2 nachten slapen snel terug. Dat klopt natuurlijk wel maar zo'n grote aantallen verkopen ze nu ook weer niet, dat je super gehaast moet zijn. Bij Youniek voelde ik echt geen druk en daar had je zeeën tijd om te bestellen.

Thalia
10-8-2013
 Meld misbruik28-9-2012 22:26:34

Heyla,Ik heb mijn kleed daar besteld!Ik ben daar wel geweest toen Maya er zelf niet was en latifa heeft me dan geholpen en echt een super vriendelijk en die echt wel naar mijn mening luisterde!Ik had op den duur ook wel het gevoel van ok tis bijna middagpauze dus beslis nu maar!Maar ik was toch al verliefd geworden op mijn kleed hihi!
Maar ik moet in december trg en heb al wat bang,na die verhalen dat ik hier hoor,want dan ga ik maya wel ontmoeten.Maar kga me in ieder geval ni laten doen!klant is koning!
Ik was vooral voor de collectie van linea raffaeli,en aan de telefoon brak ze die ook wel wat af en trok eddy k voor maar heb toch wat kleedjes van linea aangehad en het was helemaal ni mooi bij mij en het is uiteindelijk eddy k geworden!
De winkel is idd wel ouderwets en onoverzichtelijk!
Groetjes

Marijke
21-9-2013
 Meld misbruik19-10-2012 18:02:06

Ik kan mij hier helemaal bij aansluiten! Vorige zondag naar de modeshow geweest en slechts 3 kleedjes naar mijn smaak gezien. Die nummers dus opgeschreven en een afspraak gemaalt. Ik hoopte dat ze nog een andere stijl in de winkel had maar blijkbaar is alles wat ze binnen heeft ook getoond in de show...
Ze haalde dan die kleedjes maar ik vond ze echt niet mooi. Moest ze uiteraard toch passen. Ik probeerde dan uit te leggen wat ik wou, maar dat wou ze echt niet begrijpen.
Ik wil geen A lijn in mijn kleed dus het mag vanonder niet breed uitlopen. Maar alles wat ze in de winkel heeft hangen was breed vanonder. Dan kreeg ik nog te horen dat ik alleen maar brede nummertjes had opgeschreven. Maar ik kon moeilijk anders.
Dan haalde ze zelf nog wat andere kleedjes die volgens haar echt smal waren vanonder. Niet dus. Nog steeds liepen ze uit.
Op minder dan een uur waren we er buiten!
Binnen 2 weken naar Le Chapeau.
Ik ben benieuwd! Hopelijk wordt dat een betere ervaring :-)

tina
13-2-2014
 Meld misbruik20-10-2012 1:49:16

Zit ondertussen op facebook in een zwaar discussie met madame Maya haar dochter....doordat ik had gereageerd op een topic van de laatste modeshow van Maya,ik had er niet op geliked maar geschreven..me don't like....beetje later mailtje van haar dochter,ze was curieus waarom ik dat had geschreven...ze maakte haar toen nog niet bekend als de dochter van...ik heb toen alles verteld en daarna heen en weer gemail ,zij beweert enkel tevreden bruidjes te hebben en ik ben een ongelukkig mens dat niks anders te doen heeft dan mensen beledigen( ik heb enkel mijn ervaring verteld en niemand beledigd,enkel kritiek gegeven)ik kan aangeklaagd worden voor mijn verhaal te doen op het internet,deze site(forum) is enkel bedoeld voor mensen die anders ni weten wa doen,ik ken niks van de branche en de manier van werken(ah nee anders zou ik geen trouwkleed moeten gaan kopen hé,nam ik het uit mijne winkel),ik zou respect moeten hebben voor haar,want dat kindje id zaak was haar dochter en zij is een alleenstaande mama,hahaha dat was ik ook een aantal jaar met 5 kinderen van men 1ste man(ex),zou ik respect krijgen als ik klantonvriendelijk ben?neeee,ze zei zelfs dat ze eraan twijfelde of ik werk had,want anders zou ik me met deze dingen niet bezighouden....waar moeit zij zich eigelijk mee?WAS ZIJ DAAR TOEN IK DAAR WAS EN DIT MEEMAAKTE? NEEEEE.....dus het enige was zij doet is haar moeder en haar winkeltje verdedigen,zonder dat zij weet dat er ook klanten komen die niet zo tevreden naar buiten stappen.....Ik ben daar echt met de beste bedoelingen binnengestapt,en om het kleed te kiezen voor de mooiste dag van mijn leven,niks meer of minder.....

Ria
14-2-2014
 Meld misbruik4-12-2013 18:51:54

Ik ben er ook naartoe geweest . Ik vond haar een heel vriendelijke dame, maar een echt verkoopster. Vrij kordaat ! Ik had eigenlijk een kort bruidskleed in ecru of lichte kleur in gedachte van Linea Raffaeli vermits ik niet meer zo jong (54) ben en dit ook mijn eerste huwelijk niet is. Ik heb een kort kunnen passen, maar dit viel echt tegen. Zij wou eigenlijk dat ik een lang zou aantrekken zodat ik het verschil kon zien. Eigenlijk had ze gelijk, dat lang stond mij beeldig. Ik heb ook maar 1 kort gekregen en niet de modellekes die ik in gedachte had. Had ze die niet ? Dat weet ik niet, maar op het filmpje van de modeshow stonden er wel korte witte op. Soit...ik zal op mijn huwelijk een mooi gekleurd kleed dragen . Maar ik ben wel het dubbel van het budget kwijt dat ik voor ogen had en ik vrees dat een lang bruidskleed misschien een beetje overdreven is als je het een beetje eenvoudig in een kleine familiekring wil vieren. Of denken jullie daar anders over ?

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik22-12-2013 22:04:35

Hallo Ria,
Als het kleed je beeldig staat en je moet je financieel niet pijn doen dan zou ik me geen zorgen maken. Een bruid die straalt en zichzelf mooi voelt is nooit overdreven. Ik ben ook niet meer jong en heb geen spijt gehad van mijn lang wit kleed en sluier. Het is en blijft toch een bijzondere dag en het is het eerste huwelijk met deze man.

Ria
14-2-2014
 Meld misbruik23-12-2013 17:57:38

Bedankt Bea, laat ons zeggen dat ik er een mooie dag van wil maken, samen met onze beider kinderen en kleinkinderen. Da's toch ook speciaal hé dat zij het huwelijk van hun vader of moeder kunnen bijwonen...Dus voor die laatste keer, mag het mooi zijn !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info