TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Saar
7-9-2013
|
28-9-2012 13:33:25
Dat vroeg ik mij ook af. Wij plannen onze shoot tussen burgerlijk en kerkelijk huwelijk en ik zou het vreselijk vinden moest mijn jurk in tussentijd vuil raken... Ik denk dat ik net hetzelfde doe, een paar sneakers eronder en voor op de foto wissel ik dan wel van schoenen. Ik ga die jurk ook superhoog moeten dragen... tenzij er een makkelijker oplossing is.
|
|
Raïssa
28-12-2012
|
28-9-2012 13:37:35
Ik neem ook 'n dekentje mee om op te zitten en "caoutchou"botjes
|
|
tamara 7/9/2012
|
28-9-2012 14:45:47
wij hadden geluk dat het een tijdje niet geregend had , dus voor mijn schoenen was dat niet echt een probleem, mijn jurk heb ik ook superhoog gedragen in u geval zou ik opteren voor regen laarsjes te halen want satijnen schoenen worden vlugger vuil dan lederen hé
|
|
mona
27-7-2013
|
28-9-2012 15:06:11
Foto's met botjes of sneakers onder je kleed zijn ook altijd wel supercool vind ik. :-) Op offbeatbride.com zie je regelmatig foto's van bruiden en bruidsmeisjes in Allstars ofzo.
|
|
kelly
13-7-2013
|
28-9-2012 15:09:07
Daar heb je een goed punt Sara! Wat een vooruitziende bruid die aan alles denkt en dan met nog maar een week op de teller!!!! Ik hoop dat ik tegen dan ook nog zo helder kan denken x x x
|
|
Sara
6-10-2012
|
28-9-2012 15:15:43
@Kelly: dat komt maar in vlagen zenne ;-)
|
|
kelly
13-7-2013
|
28-9-2012 15:17:30
hihi
|
|
Vicky
15-9-2012
|
28-9-2012 15:29:21
de laatste week!!!! dat is een spannende week hoor!
ik heb gewoon op de toppen van mijn tenen gelopen en tussendoor lekker op blote voeten, zalig! en mijn jurk in al zijn lagen en lengte huppakee, heel de pak onder de arm!
een tip!
ik had helpers mee. 3 exemplaren. mijn getuige en haar man, en de chauffeur. en zijn die van pas gekomen!! haar man en de chauffeur ontpopten zich als heuse fotograafassistenten: verplaatsen van storende elementen, vasthouden flits, ... mijn getuige was mijn personal assistant die voor elke pose zorgde dat mijn jurk perfect lag, mijn haartjes netjes in de plooi, mijn stola mooi geknoopt en gedrapeerd, dat mijn gezicht niet glimde. zij tegen mijn man: Ku-urt, zeg, jouw jasje hangt niet netjes hoor, kom, doe dat ne keer goed! grappig! was zaaalig, zo eens verwend worden op de shoot! de fotograaf vond dit super, dat waren allemaal details waar hij niet meer hoefde op te letten!
en wees eerlijk, als een man moet zien of die trouwjurk in al zijn lagen en weet ik veel goed ligt, of als de haren niet in een weerborstel staan van de wind... ik vertrouw toch meer op een vrouw haar opinie daarover.
Neen, het is echt een gouden tip, hoor!
succes in je laatste week!!! (ik zou persoonlijk niet voor de botjes gaan... de tijd gaat zo al snel, veel om aan te denken: waar nemen we de foto, hoe staan we, hoe kijken we, ligt mijn jurk goed, trek ik mijn buik genoeg in, sta ik netjes recht,... en dan nog botjes wisselen, door iemand uit beeld laten halen, botjes terug laten aanbrengen na de foto, enz... denk dat je na 2 foto's de botjes gaat laten voor wat ze zijn)
|
|
Annelies
11-8-2012
|
28-9-2012 18:14:21
Wij hebben onze fotoshoot na ons huwelijk gedaan, zelfs na onze huwelijksreis. Dan waren we ook mooi bruin en hadden we veel tijd en gaf het niet dat onze kleren wat vuil waren:) De fotograaf stelde dit zelf voor, voor dezelfde prijs als dat hij de fotoshoot de dag zelf zou doen dus hebben we dat maar zo gedaan. Nu nog spannend afwachten op ons album:)
|
|
Ruth
4-5-2013
|
28-9-2012 19:32:16
kan je zo nergens aan van die steriele schoenovertrekjes komen? je kent dat wel, zo in het blauw klinkt mss belachelijk, maar als het echt vuil is, trek je dat gewoon over uw schoenen, is mss sneller dan telkens laarzen verwisselen met je schoenen
|
|
kelly
13-7-2013
|
29-9-2012 9:26:13
Hihi Ruth, goei idee en daar kan ik wel aan geraken...Allez, misschien heb ik ze helemaal niet nodig tegen volgend jaar juli maar hier weet je nooit
|
|
Dorien
9-6-2012
|
1-10-2012 12:37:39
Wij hadden een dekentje mee op fotoshoot, de fotograaf had hier zelf voor gezorgd. Ook ging onze ceremoniemeester mee tijdens de fotoshoot om mijn kleed omhoog te houden en goed te leggen dus was echt super tof maar uitzonderlijk. Niet alle ceremoniemeesters doen dat. Botjes onder je trouwkleed levert gegarandeerd super coole foto's op, echt waar!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|