Nu Online
Momenteel zijn er 591 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

boutique couture sint-niklaas of youniek turnhout?

28-9-2012 14:28:28
hoi bruidjes,

ik heb al wat rondgekeken op internet en ik vind dat ze in beide winkels super mooie kleedjes hebben en beide voor heel mooie prijzen. Wie heeft ervaring met 1 van de 2 winkels? of wie is in beide een kijkje gaan nemen en kan me 1 van de 2 aanraden?

elke
24-4-2015
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1415

Tiffany
7-9-2013
 Meld misbruik28-9-2012 14:53:24

13 oktober heb ik een afspraak bij Youniek.
Ik denk dat beide winkels heel goed zijn maar die in Sint-Niklaas wel iets duurder.
Waar je zeker eens moet gaan zien: http://www.koonings.com/
Hele grote winkel, geven op 21 oktober een modeshow.
Is wel eens de moeite!
Succes alvast met je zoektocht!

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik28-9-2012 15:02:26

Youniek is zeker de moeite. Vriendelijk en niet pusherig om te kopen, dus zeker ideaal om als eerste winkel te nemen. Ze kunnen al hun kleedjes nog maken en hebben daar niet veel tijd voor nodig.

mona
27-7-2013
 Meld misbruik28-9-2012 15:04:05

Ik hoorde gisteren van een kennis van me dat haar kleedje van Youniek komt. Zij was toch tevreden over de prijs/kwaliteit-verhouding. Ze zei dat het echte zijde was, hoewel mijn eerste indruk van de foto's was dat er meer met synthetische materialen gewerkt werd. Iemand ervaring met welke stoffen ze gebruiken voor de jurken van Youniek? Overweeg toch ook om daar nog es te gaan zien... De prijzen zijn echt wel mooi, en nu doen ze ook oude collectie weg aan spotprijzen, dacht ik gezien te hebben op 2dehands.

Eva
13-9-2013
 Meld misbruik28-9-2012 16:32:23

Ik ben vorige week bij beide langs geweest. Op vlak van klantvriendelijkheid en behulpzaamheid is er zeker geen verschil. In beide winkels voelde ik me niet verplicht tot een aankoop. De aanpak is wel anders: in Youniek is het de bedoeling dat je zelf door de winkel loopt en de kleedjes aanduidt die je mooi vindt, in Couture kijk je eerst in een boek, waarna ze de kleedjes voor jou gaan halen.
Op vlak van kwaliteit merkte ik toch wel dat de stof in Youniek niet zo mooi is, je ziet wel dat het wat goedkoper is. Mijn getuige zei ook dat de afwerking niet zo goed was, nogal slordig.
Ik vond dat er in Boutique Couture meer keuze was van kleedjes
Als je een lange afstand zou moeten rijden naar Turnhout (in mijn geval was dit meer dan een uur en eigenlijk niet die moeite waard), zou ik zeker voor St-Niklaas kiezen.

Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik28-9-2012 17:45:25

Mijn kleedje kwam van Youniek en kan het zeker aanraden. Heel goede service en veel keuze. De andere winkel heb ik geen ervaring mee.

jasmien
14-8-2013
 Meld misbruik28-9-2012 20:56:48

Ik heb ook m'n kleed vorige week bij Youniek gekocht, heb een stockmodel van 2012 gekozen en er ging een 2OO euro af, maar blijft daar hangen en ik moet nog 2 keer terug, een keer om schoenen te kiezen en afspelden voor retouches.

De prijzen die op 2 de hands staan kloppen wel niet, daar staat vanaf 199 euro, maar dat hebben ze volgens mij niet als ik alle prijzen hoorde.

Veel plezier nog en zeker eens gaan kijken, heel vriendelijke mensen
en zeker niet opdringerig

grtz

Inge
10-11-2012
 Meld misbruik28-9-2012 21:10:04

mijn kleedje komt van boutique couture

zeer goede service, veel keuze, heel vriendelijk en supermooie kleedjes

een echte aanrader!

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik29-9-2012 11:24:09

ik ben ook naar Youniek in Turnhout geweest, naar aanleiding van veel goede reacties hier!, maar ik was een beetje teleurgesteld.
Inderdaad wel zéér vriendelijk en ze kunnen alles voor je maken, maar geen enkel kleed trok m'n aandacht. Heb er wel 3 gepast, omdat ik niet anders durfde, maar ik zag wel prijs vs kwaliteit. En voor mij zouden ze dan een jurk maken van een topje van het ene model en de rok van een ander model, en dan was de prijs ook effe slikken.
Dus ja ...

Ik weet niet van waar je bent, maar raad je zéker aan ook andere winkels te gaan bezoeken.
Ik ben naar Jagré in Deurne geweest, dan Youniek, en afgelopen dinsdag naar Farah Love in Zwijndrecht (en daar heb ik mijn droomkleed gevonden )

Veel plezier met je zoektocht!
En je kan altijd onze raad vragen, maar ook zéker je hartje en gevoel volgen!

elke
24-4-2015
 Meld misbruik30-9-2012 9:08:08

Bedankt voor jullie reacties!

Ik ga een afspraak maken bij boutique couture in sint-niklaas. turnhout is voor ons ook meer dan een uur rijden en sint niklaas iets meer dan een half uurtje. en heb ondertussen op de site al een paar kleedjes gezien die ik super mooi vind. :-)
raden ze daar ook zelf enkele kleedjes aan als je het zelf even niet meer weet?
zou ik wel leuk vinden.

Eva
13-9-2013
 Meld misbruik30-9-2012 11:21:10

Overal raden ze je wel kleedjes aan hoor :) In Boutique Couture kijk je eerst in een boek zodat ze een idee krijgen van wat je precies zoekt. Maar je kan zeker zeggen dat ze suggesties mogen doen, want je weet in begin niet goed met welke vorm/kleur je staat.
Nog één ding ben ik vergeten vermelden: het is een vrij kleine winkel dus als je een groot gevolg meehebt, is dit niet zo ideaal. Maar voor de rest absoluut niets negatiefs te melden.
Veel plezier met het passen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info