Nu Online
Momenteel zijn er 518 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

en toen stond de zaal geboekt...

28-9-2012 14:47:09
Spannend!!!
Vandaag onze zaal geboekt.
Datum staat dus vast,zaal ligt vast...
En nu verder aftellen en concreet organiseren.

Kan al niet meer wachten

Wendy
13-6-2015
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 876

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik28-9-2012 15:04:50

Joepie!!!!! Zaal is het belangrijkste, nu kan je rustig al het andere vergelijken, wij zijn ook zo vroeg beginnen plannen x x x

mona
27-7-2013
 Meld misbruik28-9-2012 15:17:22

How, da's goed op tijd! Toen wij iets meer dan een jaar op voorhand zalen gingen bezoeken kwam ik altijd verontschuldigend binnen omdat we zo 'vroeg' waren. Wat dus helemaal niet vroeg bleek te zijn, maar maar net op tijd... :-D

Wij hebben zaal en fotograaf, nu ga ik op zoek naar een kleedje.

Wendy
13-6-2015
 Meld misbruik28-9-2012 15:54:51

ja,onze zaal had ook al boekingen voor 2014 hoor.ja iets meer dan 1.5 jaar op voorhand :)
Genoeg tijd om alle rest te plannen :)

Maar nu eh,wat is zo wat het volgende wat je zoekt/vastlegt?

Eva
13-9-2013
 Meld misbruik28-9-2012 16:33:56

Hey!
Welke zaal is het geworden?
Het volgende dat je best zo snel mogelijk vastlegt:
-fotograaf
-DJ

mona
27-7-2013
 Meld misbruik28-9-2012 16:36:27

Ik ben na de zaal een fotograaf gaan zoeken omdat ik dacht dat de goeie ook al een jaar op voorhand zouden vastliggen. Ben nu blij dat mijn naam al in zijn agenda staat.

En dan nu een jurk. Als je er eentje op maat wil laten maken duurt dat op veel plekken ook een aantal maanden, dus ook maar op tijd doen...

debora
18-7-2014
 Meld misbruik28-9-2012 19:47:54

hihihi, zalig he! Wij hebben maandag nog is een afspraak met de zaal, dus nog effe duimen :-)

Wij hebben de gemeente ook al in orde gebracht, nu nog de kerk (maar die nemen niet op), fotograaf ligt ook al vast, ...

zalig da plannen he

Wendy
13-6-2015
 Meld misbruik28-9-2012 20:18:53

ooh Debora jullie trouwen 14 dagen na ons :)
Spannend eh!
Kan je zo vroeg het gemeentehuis al vast leggen?

mona
27-7-2013
 Meld misbruik28-9-2012 20:56:36

Ja, dat vroeg ik me ook af: kan dat voor gemeentehuis, zo vroeg? Waarschijnlijk wel al datum vastleggen, maar op de meeste plaatsen worden de papieren zelf toch pas een half jaar op voorhand geregeld hè?

Stel dat je nu volgend jaar in de zomer alles al geregeld hebt, wat ga je dat volgende jaar dan nog doen? :-D Ik zou me er nu toch geen twee jaar mee kunnen bezighouden denk ik. Of misschien wel, maar dan ben je dat plannen zo gewoon dat je na de trouw niet meer weet wat te doen met al die vrije tijd, hèhè. ;-)

debora
18-7-2014
 Meld misbruik28-9-2012 21:42:43

tja, ik was drie weken geleden voor iets anders bij de gemeente, en dacht: ik doen al is navraag hoe en wat. Awel, die mevrouw zei dat haar agenda al volstond tot en met november 2013 en dat ik best als ik datum en uur wist, het kon doorgeven, ze zou het dan al noteren in de agenda. En dan zes maanden op voorhand konden we me twee langsgaan om het effectief te laten noteren.

Dus ikke vorige week dan maar langsgeweest, nu zat daar een andere aan het loket, en die keek mij echt maar raar aan, van wa doede gij hier nu al? Maar heeft papieren ingevuld, dus het direct al officieel gemaakt maar moeten zowiezo zes maanden op voorhand samen teruggaan ze.

@mona: o nee, ik vind dit net leuk, zoveel tijd om alles grondig op te zoeken, na te kijken. Zodat je effectief kan doen zoals je wilt. En wij willen dan nog is op het strand in Rimini (ben Italiaanse en daar ten huwelijk gevraagd) symbolisch trouwen. Zou dus met één jaar voorbereiding niet toekomen...hihihi...

@Wendy: je bedoelt tien dagen voor jullie toch jaja, echt super spannend, behalve altijd die commentaar van: das nog te vroeg, dage daar al aan denkt, wacht daar nog maar mee, enzo...neee, WIL HET NU AL PLANNEN

Wendy
13-6-2015
 Meld misbruik28-9-2012 21:46:23

@debora nee nee,er is iets mis gegaan met datum denk ik,onze trouw staat gepland voor 4 juli 2014 :D

Alle,dan ga ik is horen of het hier ook al zo erg is hihi

@mona als de zaal en dag vast staat voor mij dan begin ik er zo tegen mei terug aan ;) nu gewoon al wat ideetjes opdoen en inspiratie :D

Hanne
5-7-2014
 Meld misbruik28-9-2012 21:52:13

super te lezen dat ik niet de enige ben die "zeer vroeg" aan is met plannen!Wij gaan trouwen op 5/07/2014 :-)

debora
18-7-2014
 Meld misbruik28-9-2012 22:08:59

Aaa oke, hihihi, jij gaat dus eerst de stresskip zijn dan

hihihi Hanne, enjoy the club

Hoe dikwijls dat ik mij al nie verdedigd heb met te zeggen: op de trouwsite moet ge maar is zien hoeveel er in 2014 trouwen en al verder staan dan ons!! Dus het is zeker nie te vroeg

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...