Hey bruidjes, We zijn net terug van een heerlijke honeymoon naar de Malediven, en nu vond ik het tijd om een kort verslagje te schrijven en wat foto's te delen.
Ik was eerder een meelezer op dit forum, maar ik heb hier enorm veel tips en inspiratie opgedaan.
15/09 was de mooiste dag van ons leven. We hebben er lang naar uitgekeken en heel veel tijd gestoken in de voorbereiding, maar het was het dubbel en dik waard!
Hieronder volgt een overzicht met wie we hebben samen gewerkt:
- Feestzaal: Het Godshuis -->Beter dan we hadden kunnen dromen
Het personeel heeft er werkelijk alles gedaan zodat we een onvergetelijk feest konden beleven.
- DJ: Ludwigs --> DJ Philippe heeft dat super gedaan. Reeds tijdens het eten heeft hij dankzij de juiste achtergrondmuziek voor sfeer gezorgd. De dansvloer heeft de hele avond vol gestaan.
- Fotograaf: Jef Celen --> Die man kent zijn vak en weet donders goed waar hij mee bezig is. We zijn in de wolken met het eindresultaat.
- Ceremoniemeester: Pierre Loncin --> Professioneel en behulpzaam, hij stelt je voortdurend op uw gemak. Vooraf geeft hij ook veel tips over zaken waar we anders nooit zouden aan gedacht hebben.
- Bloemen: Kathleen Ghyselinck --> Super!
- Rode loper en olijfboompjes: Bart Machtelinckx --> Vriendelijke en correcte service.
- Lounge hoekje: Levi Party Rental
- Uitnodigingen en naamkaartjes: Cards & Pockets --> Perfect voor DIY bruidjes. Best eerst samples bestellen (is gratis). Opgelet: bestel op tijd, ons pakket is meer dan een maand onderweg geweest. Hou ook rekening met douanekosten.
- Haar en make-up: Attrativa --> Graciela is lief en geduldig. Ze neemt tijd om uit te zoeken wat je wil.
- Muziek in kerk: Jasper en Luc --> We waren superblij met de moderne muzikale omlijsting in de kerk.
- Bruidswagen: Nostalgic Cars --> Mooie bruidswagen en chauffeur was ook behulpzaam voor en na de misviering.
- Bruidsjurk: Clair de Femme --> Heb heel veel complimentjes gekregen over mijn jurk, en was ondanks een gruwelijke eerste pas blij met het eindresultaat.
- Trouwringen: Fedi Di Oro --> Goede service. De ringen werden een paar weken op voorhand gratis aan huis geleverd.
- Spraytan en nagels: Parfumerie en esthetiek Christophe --> Een aanrader. Ik was de avond ervoor geweest en bij mij geen vlekken of strepen. :-)
- Ballonnen: De blauwe ballon
- Jurkjes bruidsmeisjes: Lipsy
- Drukwerk: Drukkerij ABC
- Mini cupcakes: Julie's House
- Kostuums bruidegom en suite: Labaere
- Gastenboek: Praatpaal touch --> Ook een aanrader. De beelden zijn hilarisch. :-)
Nog een tip die ik wil meegeven aan de toekomstige bruidjes: Probeer je niet druk te maken in kleine dingen, er zullen altijd wel kleine dingetjes zijn die jij anders had voorgesteld, maar waar jij de dag zelf helaas geen vat op hebt. Geniet geniet geniet! Het is zo'n prachtige dag, en het vliegt voorbij!
Hier de link naar het filmpje van de fotograaf:
Vele groetjes en veel succes aan de andere bruidjes!!!