Nu Online
Momenteel zijn er 625 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze dag 15/09

28-9-2012 21:59:00
Hey bruidjes,
We zijn net terug van een heerlijke honeymoon naar de Malediven, en nu vond ik het tijd om een kort verslagje te schrijven en wat foto's te delen. Ik was eerder een meelezer op dit forum, maar ik heb hier enorm veel tips en inspiratie opgedaan.
15/09 was de mooiste dag van ons leven. We hebben er lang naar uitgekeken en heel veel tijd gestoken in de voorbereiding, maar het was het dubbel en dik waard!
Hieronder volgt een overzicht met wie we hebben samen gewerkt:
- Feestzaal: Het Godshuis -->Beter dan we hadden kunnen dromen Het personeel heeft er werkelijk alles gedaan zodat we een onvergetelijk feest konden beleven.
- DJ: Ludwigs --> DJ Philippe heeft dat super gedaan. Reeds tijdens het eten heeft hij dankzij de juiste achtergrondmuziek voor sfeer gezorgd. De dansvloer heeft de hele avond vol gestaan.
- Fotograaf: Jef Celen --> Die man kent zijn vak en weet donders goed waar hij mee bezig is. We zijn in de wolken met het eindresultaat.
- Ceremoniemeester: Pierre Loncin --> Professioneel en behulpzaam, hij stelt je voortdurend op uw gemak. Vooraf geeft hij ook veel tips over zaken waar we anders nooit zouden aan gedacht hebben.
- Bloemen: Kathleen Ghyselinck --> Super!
- Rode loper en olijfboompjes: Bart Machtelinckx --> Vriendelijke en correcte service.
- Lounge hoekje: Levi Party Rental
- Uitnodigingen en naamkaartjes: Cards & Pockets --> Perfect voor DIY bruidjes. Best eerst samples bestellen (is gratis). Opgelet: bestel op tijd, ons pakket is meer dan een maand onderweg geweest. Hou ook rekening met douanekosten.
- Haar en make-up: Attrativa --> Graciela is lief en geduldig. Ze neemt tijd om uit te zoeken wat je wil.
- Muziek in kerk: Jasper en Luc --> We waren superblij met de moderne muzikale omlijsting in de kerk.
- Bruidswagen: Nostalgic Cars --> Mooie bruidswagen en chauffeur was ook behulpzaam voor en na de misviering.
- Bruidsjurk: Clair de Femme --> Heb heel veel complimentjes gekregen over mijn jurk, en was ondanks een gruwelijke eerste pas blij met het eindresultaat.
- Trouwringen: Fedi Di Oro --> Goede service. De ringen werden een paar weken op voorhand gratis aan huis geleverd.
- Spraytan en nagels: Parfumerie en esthetiek Christophe --> Een aanrader. Ik was de avond ervoor geweest en bij mij geen vlekken of strepen. :-)
- Ballonnen: De blauwe ballon
- Jurkjes bruidsmeisjes: Lipsy
- Drukwerk: Drukkerij ABC
- Mini cupcakes: Julie's House
- Kostuums bruidegom en suite: Labaere
- Gastenboek: Praatpaal touch --> Ook een aanrader. De beelden zijn hilarisch. :-)
Nog een tip die ik wil meegeven aan de toekomstige bruidjes: Probeer je niet druk te maken in kleine dingen, er zullen altijd wel kleine dingetjes zijn die jij anders had voorgesteld, maar waar jij de dag zelf helaas geen vat op hebt. Geniet geniet geniet! Het is zo'n prachtige dag, en het vliegt voorbij!
Hier de link naar het filmpje van de fotograaf:
Vele groetjes en veel succes aan de andere bruidjes!!!

Sook
15-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 2450

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik28-9-2012 22:17:08

waw, iedereen zag er super uit, hoor!!helemaal af!

proficiat!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik28-9-2012 23:40:39

Mooie foto's! Prachtig bruidje! Dikke proficiat!!

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik29-9-2012 0:12:28

Amai, de romantiek druipt eraf!
Het zag er een supermooie dag uit :-)
Geniet nog verder van elkaar!!!
Veel succes samen.

Annabel
19-10-2013
 Meld misbruik29-9-2012 9:58:05

Jullie straalden echt! Proficiat!!

Wendy
13-6-2015
 Meld misbruik29-9-2012 11:37:10

wauw prachtig! hele mooie foto's!

even een vraagje,weet iemand welk liedje dat is bij het filmpje?

Ina
4-5-2024
 Meld misbruik29-9-2012 12:39:48

Prachtig ! Jullie Straalde Allebei ! Veel Geluk Nog

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik29-9-2012 15:43:13

Echt heel mooi! Zo'n romantische foto's (ben nog maar eens blij dat wij ook voor Jef Celen gekozen hebben ;-)
Waren dat pioenrozen in je boeketje?
Veel geluk nog samen!

sofie
8-9-2012
 Meld misbruik29-9-2012 15:46:01

Heel mooi!
Jullie foto's doen me helemaal mijn dag herbeleven. Wij hadden ook veel roze accenten door onze dag (de roze dassen waren waarschijnlijk dezelfde als bij ons). Ook je trouwkleedje gelijkt wel een beetje op de mijne... Je kunt duidelijk zien aan alle details dat er veel werk en tijd ingestoken is. Maar eerlijksheidshalve: het is het dubbel en dik waard hé. Ik zou m'n dagje zo nog es opnieuw willen beleven. Het grootste cliché klopt volledig: het is te snel voorbij.

Geniet nog van elkaar!!

Groetjes,
Sofie

Olivia
4-5-2013
 Meld misbruik1-10-2012 11:07:25

Heel mooi! Het zag er prachtig uit! Mag ik weten waar je de dassen hebt gekocht?

Gr

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik1-10-2012 19:47:20

Prachtig - jullie hebben het roze accent smaakvol de ganse dag door gebruikt - echt mooi!
Proficiat !!

Sook
15-9-2012
 Meld misbruik2-10-2012 19:22:53

Bedankt iedereen voor de hartverwarmende reacties

@ Joyce --> Nee het zijn geen pioenrozen maar een ander soort rozen die er goed op lijken (ken de precieze naam niet, is een nieuwe soort)
@ Sofie --> Ja hé, de clichés kloppen volledig ;-)
@ Olivia --> De dassen hebben we gehuurd bij Labaere in Zottegem
@ Wendy --> Eerste liedje ken ik niet, 2de is Pachelbel - Canon in D, 3de is Eric Clapton - Wonderful Tonight & 4de is Gusttavo Lima - Ballada

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info