Terug naar overzicht
Geniet ervan !!! En laat ons weten hoe het geweest is :-)
Hey Elisabeth, Speciaal vanmorgen nog snel komen piepen om jou een ongelooflijk zalige dag vol emoties te wensen!Alles werd tot in de puntjes voorbereid. Vandaag : GENIETEN !!!!!!!!!!!!Jij en je "man" staan in het middelpunt van de belangstelling vandaag. Snuif het op van 't begin tot einde en dan ga je nog lang kunnen nagenieten.Alvast dikke dikke proficiat,Patricia en Bart
PS: Have a great journey in the States!
Elisabeth, geniet van jullie dag en héél véél succes in the states!!
Elisabeth, Genieten genieten genieten! Het zonnetje is alleszins al komen piepen! Maak er een stralende dag van! Proficiat!!
Geniet volop!
Geniet ervan!!!!!!
Geniet ervan Elisabeth! Het is zo voorbij!! Heel veel plezier in the US!Ik kijk al uit naar jullie foto'sGroetjes !
hey stephanie! hoe was jouw dagje??? volledig koortsblaasvrij...?
Super genoten!!! Helemaal koortsblaasvrij THANK GOD!! Wij zitten in Griekenland op onze honeymoon!Ik ga zeker nog een verslag schrijven maar wou dat doen als ik al wat foto's heb. Ongelooflijk hoe snel dat die 1ne dag voorbij gaat he? Liefs Stephanie
genieten genieten en nog es genieten!veel plezier vandaag, de zon is erbij, en straalt samen met jullie mee!Dikke proficiat!!!Veel liefsKellyx
Jullie hebben alvast een stralend zonnetje vandaag!!Ik kijk uit naar je verslagje!!groetjesSandra