TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
23-6-2012
|
29-9-2012 12:45:59
Hey Charlotte,
Toen ik een jaar geleden op internet aan het rondneuzen was voor een trouwjurk, werd ik meteen verliefd op de stijl van Maggie Sottero. Drie maanden geleden droeg ik op mijn trouwdag dan ook een jurk uit haar collectie.
Uit het Antwerpse afkomstig, heeft het ons wel wat moeite (en reistijd) gekost, aangezien er maar drie officiële verkoopspunten zijn in België: nl. in Deinze, bij Pierre-Yves in Aalst en in Brussel (exact adres kan je terugvinden op de website van MS). Wij zijn onmiddellijk naar Pierre-Yves in Aalst geweest, en die hadden best wel wat jurken van haar hangen.
Achteraf zijn we echter nog gaan kijken bij Le Chapeau in de Carnotstraat in Antwerpen voor een outfit voor ons mama, en daar bleek dat zij ook enkele Maggie Sottero's in huis hadden.
Maar als je een MS wil dragen, raad ik je aan om zeker niet meer te lang te wachten, aangezien deze jurken uit Amerika moeten komen. Na het kiezen van mijn jurk in januari van dit jaar, moest ik namelijk nog tot begin juni wachten voor ik kon terugkomen voor mijn eerste pas. Dat was wel spannend :)!
Nog heeeeel veel succes en voorbereidingsplezier gewenst enneuh...laat volgende week zeker weten wat het geworden is, hé :D!
Lieve groetjes, Katrien
|
|
Charlotte
25-5-2013
|
29-9-2012 13:41:51
Hey Katrien
Het is verschrikkelijk spannend, ook omdat alle vriendinnen hetzelfde zeggen over de stijl waarin ze mij zien en ik totaal het tegenovergestelde wil. Deze ochtend met ons mama de jurken van Pronovias nog is bekeken en alles wat ik mooi vond, daar zag ze mij niet in en eigenlijk heeft ze achteraf bekeken echt wel gelijk. En dan ... zijn we op mijn droomjurk gestoten, WAUW WAUW WAUW, dé jurk zoals alle vriendinnen hebben beschreven en eigenlijk helemaal wie ik ben, best wel grappig. Eentje uit de Manual Mota collectie van Pronovias, ook wel de duurste collectie van Pronovias. Ik ben eens benieuwd. :)
Ik laat zowiezo weten hoe het is gegaan! Groetjes, Charlotte
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|