Terug naar overzicht
eigenlijk geen idee maar ze beweren dat ze elke ring pas na bestelling maken en ze vertelden ons dat het ideaal was als we in maart trouwen om tegen november december de ringen te bestellen... . ( dit is natuurlijk wel comfortzone voor hen ook, anders stuur je eens een mail naar hen)groetjes
Hallo JulieBedankt voor je reactie.Ik heb hen al gemaild maar tot nu toe heb ik nog geen antwoord ontvangen. Ik wou eens wat reacties horen van jullie en zal anders maar eens bellen.Groetjes
Ze maken de ringen naar jou wens. Ze laten je eerst veel,heel veel zelfs modellen zien. En dan mag jij zeggen wat je graag ziet. Je mag ook eigen ideetjes aanbrengen. Wij hebben een combinatie genomen van verschillende ringen. En dinsdag gaan we het resultaat gaan bekijken ik ben zeer benieuwd! Je moet idd wel tijdig bestellen. Wij hebben ze besteld in april dit jaar denk ik.
Hoi,Wij zijn eind augustus geweest en trouwen pas in juni.We mogen de ringen eind mei ophalen, waarschijnlijk om zo hun tijd ervoor te nemen of dit in te plannen.Ze laten je inderdaad verschillende ontwerpen zien. Mijn hubby-to-be had een ring gezien, maar wou de omgekeerde combinatie (wit goud met een dieper gelegen geelgouden lijntje ertussen). En dat was geen probleem, ze kunnen dus alles wijzigen. Van aantal steentjes tot het volledig ontwerp.én de prijs valt enorm goed mee!Zeker eens langsgaan dus!Groetjes,Lies
mijn ring hebben ze ontworpen naar de hand van een foto en was perfect. ik had 1st een ring uit hun collectie gekozen maar zag thuis opt internet een ring in de zelfste genre maar toch meer ik . ik heb dit toen doorgestuurd via mail en ze hebben hem perfect gemaakt toen ik om mijn ring ging hadden ze ook de 1ste ring dat ik gekozen had bij voor het geval ik toch de nieuwe ring niet graag zag kvond dat wel een super service.
Amaai Tima, dat is inderdaad wel een mooie service!Ik heb ondertussen (hoe toevallig!) wel antwoord gekregen op mijn mail. Heb dan ook gebeld voor een afspraak en we mogen dinsdagavond al gaan. Alleen moet ik nog een babysit vinden die zo laat en zo lang wil komen (we moeten toch een 2-tal uurtjes rijden)Ik hoop dat ze mijn zin kunnen maken binnen ons budget
enkel super commentaar over fdomijn ring is ook speciaal ontworpen en op maat gemaakt volgens en rond mijn verlovingsring.Toen ik geweest was, werd mij een prijs opgegeven. iets boven mijn vooropgesteld budget, maar ik was er zooooo verliefd (op het concept).toen ik mijn ring ging halen was ik sprakeloos! toen hij zei: ja, nu we de ring gemaakt hebben (en hij past echt perfect met mijn verlovingsring) hebben we hem juist kunnen wegen, karaat bepalen en dergelijke. bijgevolg: ik moest 160 euro minder betalen!ik zei ook tegen hem: amai, zo eerlijk! had jij nu niks gezegd, ik had dat nooit geweten hoor! zegt hij: jamaar, ja, wij staan erop dat iedereen een correcte prijs betaalt.ik vond dat toch wel super hoor. uiteindelijk had ik getekend voor de eerste prijs. mijn man kocht zijn ring ergens anders, omdat hij een stalen ring wilde. dat was absoluut geen probleem, ik mocht zijn ring binnenbrengen en ze hebben er kosteloos de gravure ingezet. had hij zelf voorgesteld, want op die manier is in beide ringen hetzelfde lettertype, ook al zijn ze ergens anders gekocht.succes dinsdag!
waar wonen jullie ? in welke regio mss heb ik wel oplossing voor babysit ;-)
Hoi StefanieWij zijn van de Kempen, in de omgeving van Westerlo.Ik denk niet dat dat bij jou in de buurt is eh?Toch bedankt hoor!