Terug naar overzicht
Hey ,Ik heb zes maanden in Cyprus gewerkt en ik kan u wel met zekerheid zeggen dat het daar mooi weer is in cyprus. In mei kan je er perfect op het strand liggen en een mooi kleurtje krijgen. In die zes maanden heeft het daar nooit geregend. dus dit is zeker een zonzekere bestemming.Groetjes Katrien
Als ik je een tip mag geven: Als je buiten de vakantieperiodes kan reizen is het zeker aan te raden om eens te kijken of je niet vanuit Nederland kan vertrekken. Dat scheelt vaak heel veel (zelfs zoveel dat je gerust een nachtje hotel kan boeken in Nederland zodat je op je gemak je vlucht kan nemen). En dan kan je zeker onder budget blijven en een prachtige reis maken!
Hi Debbie De badsteden in Egypte (Sjarm El Sheik, ..) kun je echt niet vergelijken met de Nijl. Nijlcruise was mijn mooiste, meest romantische reis ooit (en heb nochtans de helft van de wereld al afgereisd waaronder Thailand, Z-Afrika, Cuba, Mexico etc) Check anders maar eens mijn albumhttp://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150454276175... Cyprus is idd mooi weer, maar vond dat persoonlijk niet wauw.Als je wat centjes wilt besparen boek dan zeker bij CIC travel, daar heb je op alle reizen -5% en kun je telefonisch ook boeken. Wij boeken daar altijd en zijn daar zeer tevreden vanGroetjesLynn
Ik denk dat de Canarische eilanden wel ideaal zijn. Daar heb je heel het jaar door minimum 20 graden en in mei ligt het al rond 25°Celsius.