Nu Online
Momenteel zijn er 700 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

grote twijfels over bestemming huwelijksreis

29-9-2012 18:36:37
Hallo iedereen,
Kunnen jullie mij mss helpen, wie is er in mei bvb al op reis geweest nr Cyprus?
Ik zoek een bestemming die zonnig is (ong 28 graden is ideaal). Budget is max €1000/pp.
Liefst niet verder dan 6u vliegen en Egypte spreekt ons echt niet aan.

Groetjes

Debbie
4-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 904

katrien
2-5-2013
 Meld misbruik30-9-2012 9:42:54

Hey ,
Ik heb zes maanden in Cyprus gewerkt en ik kan u wel met zekerheid zeggen dat het daar mooi weer is in cyprus. In mei kan je er perfect op het strand liggen en een mooi kleurtje krijgen. In die zes maanden heeft het daar nooit geregend.
dus dit is zeker een zonzekere bestemming.

Groetjes Katrien

Leen
16-2-2013
 Meld misbruik30-9-2012 10:59:34

Als ik je een tip mag geven: Als je buiten de vakantieperiodes kan reizen is het zeker aan te raden om eens te kijken of je niet vanuit Nederland kan vertrekken. Dat scheelt vaak heel veel (zelfs zoveel dat je gerust een nachtje hotel kan boeken in Nederland zodat je op je gemak je vlucht kan nemen). En dan kan je zeker onder budget blijven en een prachtige reis maken!

Lynn
1-6-2013
 Meld misbruik30-9-2012 12:59:37

Hi Debbie

De badsteden in Egypte (Sjarm El Sheik, ..) kun je echt niet vergelijken met de Nijl. Nijlcruise was mijn mooiste, meest romantische reis ooit (en heb nochtans de helft van de wereld al afgereisd waaronder Thailand, Z-Afrika, Cuba, Mexico etc)
Check anders maar eens mijn album
Cyprus is idd mooi weer, maar vond dat persoonlijk niet wauw.
Als je wat centjes wilt besparen boek dan zeker bij CIC travel, daar heb je op alle reizen -5% en kun je telefonisch ook boeken. Wij boeken daar altijd en zijn daar zeer tevreden van
Groetjes
Lynn

Jente
26-10-2013
 Meld misbruik1-10-2012 14:27:46

Ik denk dat de Canarische eilanden wel ideaal zijn. Daar heb je heel het jaar door minimum 20 graden en in mei ligt het al rond 25°Celsius.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums