TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Anne-Sophie
12-10-2012
|
29-9-2012 21:14:52
Leuk he!
|
|
Alexandra
14-9-2013
|
29-9-2012 21:33:29
Ik vind Pronovias algemeen ook echt prachtig, maar vrees dat het een beetje boven mijn budget ligt... Maar heel blij te lezen dat je de ultieme jurk gevonden hebt, ik verheug me ook al op dat moment :-)
|
|
Kelly
13-7-2013
|
29-9-2012 23:20:08
oh wat een geweldig gevoel! ik herken me helemaal in jou verhaal, en ja hoor! ik lees deze verhalen ook héél graag!
ben blij voor je! blijf maar glimlachen en vooral ook genieten van je WAUW jurk!
x
|
|
Lynn
1-6-2013
|
29-9-2012 23:50:18
Hi Nellie, proficiat met je jurkje !! Welke is het geworden van La Sposa? En waar heb je hem gevonden? grtjs
|
|
Nellie
20-4-2013
|
30-9-2012 9:05:53
@ Alexandra: Ik weet niet wat je budget is maar Pronovias heeft een brede prijsklasse hoor. Mijn kleedje bleek onderaan in die prijsklasse te bengelen. Ik was echt zenuwachtig als de verkoopster de prijs aan het zoeken was maar het was een opluchting om te horen dat het onder mijn budget van 1500€ zat. Met schoenen en enkele juweeltjes zal ik waarschijnlijk wel aan dat bedrag komen maar die had ik voorlopig nog apart gerekend.
@ Lynn: De La sposa is het uiteindelijk niet geworden maar het is eentje van Pronovias. Nu ja beide merken zijn eigenlijk zo een beetje broer en zus van elkaar hé. De La Sposa vond ik uiteindelijk een beetje te stijf en te formeel. Niet echt "ik" zo, maar wel heel mooi. Het was ook wat duurder dan de Pronovias (beetje meer dan het budget dat ik voorop had gesteld). Het kleedje komt van Robel in Roeselare. Ze hebben er een zeer ruime keuze en ze laten je met alle plezier heel veel kleedjes passen tot je helemaal overtuigd bent. Je komt er echt zeer happy terug naar buiten!
Jaja, de roes is nog niet uitgewerkt :)
Groetjes, Nellie
|
|
Kathleen
21-9-2013
|
30-9-2012 11:19:11
hey nellie, ohh.. klinkt super zeg :-) ik ga volgende week ook naar 2e winkel... bij eerste ook een 'ja, is mooi', maar geen wauw-gevoel... mag ik eens vragen welke het geworden is?? (en als je het niet wilt posten hier, mag ook in privéberichtje :-) ) ben superbenieuwd want heb gevoel dat ik in dezelfde stijl zit (ook marylise aangehad, maar goesting gaat ook naar pronovias à la la sposa... en budget is net hetzelfde...)
|
|
Jente
26-10-2013
|
1-10-2012 14:20:54
Klinkt super en inderdaad een heel bekend gevoel eens je het juiste kleedje aanhebt! Bij mij is het ook een Pronovias geworden. Ik heb het ook moeilijk met zwijgen tegen mijn verloofde maar ik denk dat het echt wel een meerwaarde is als hij het kleed pas op de dag zelf ziet.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|