Nu Online
Momenteel zijn er 619 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

THE DRESS gevonden!!! I'm in love!

29-9-2012 20:38:43
Hey hey,

aangezien ik graag andere berichtjes over trouwjurken las tijdens mijn zoektocht ga ik mijn verhaal van hoe ik mijn jurk heb gevonden ook eventjes posten.

In de eerste winkel die ik bezocht, heb ik verschillende kleedjes kunnen aandoen. De verkoopster merkte dat ik nog redelijk onervaren was :) en ik heb dus allerhande stijlen mogen aandoen. Niets sprong er op het eerste zicht uit. De moed zakte me al beetje in de schoenen. De laatste kleedjes werden door de verkoopster zelf gekozen en daaruit bleek uiteindelijk een marylise heel goed mee te vallen. Hoe meer ik er naar keek, hoe meer ik dacht "ja". Maar ergens dacht ik ook "Is dit het gevoel dat je hoort te hebben bij dé jurk?"

Daarom naar een tweede winkel gegaan. Daar toonde de verkoopster me verschillende jurken die volledig mijnen dada waren! Allerhande gepast, maar nooit echt een "WAUW!" gevoel. Behalve op het laatste toch bij één kleed die prachtig afgewerkt was. Echt een chique kleed van La sposa! Algauw stelde ik mezelf de vraag: is het niet te chique? Ik vond het toch belangrijk om het even te laten bezinken en niet ter plaatse te beslissen. Ik kwam happy thuis met veel denkstof!

Om zeker te zijn van of het kleed in de tweede winkel hét kleed zou kunnen zijn, toch maar in een derde winkel een afspraak gemaakt. Daar prachtige kleedjes gezien. Ik werd er zo opgetogen van dat ik haast niet kon wachten om te beginnen passen. Na nog geen drie kleedjes had ik een kleed aan waar mijn ogen van begonnen twinkelen terwijl de verkoopster het achteraan toe deed en ik mezelf in de spiegel bekeek. Het was een kleed van Pronovias. Door een kiertje in het gordijn kon mijn getuige die mee was mij al zien staan terwijl de verkoopster het sleepje mooi legde. Ik zag haar ook al opgetogen knikken. Toen ging het gordijn open en zag ik dat mijn mama en getuige grote ogen trokken. Ze konden niets anders zeggen dan "Goh" "Amai" "Wow" "Jongens toch" Er waren wel geen traantjes maar daarvoor is mijn entourage iets te nuchter (ik verwachtte dat dus ook niet) :). Daarna nog heel wat kleedjes gepast (ondanks dat mijn getuige al lachende gezegd had dat we niet meer verder moesten kijken) but nothing compares to THE DRESS. Het zat werkelijk prachtig en eigenlijk is het min of meer een trouwkleed zoals ik het altijd wel gedroomd heb. En het toffe is dat het elementen combineert van de marylise en de la sposa van de eerste en tweede winkel! Super toch! Ik loop natuurlijk nu al heel de tijd rond met een big smile! Zou mijn vreugde zo graag met mijn verloofde delen en hem foto's laten zien maar dat mag niet hé. Toch ook wel fun om zo een leuk geheimpje te hebben :)

Mijn tip voor de bruidjes die nog moeten kiezen: Geniet ervan. Beter een winkel teveel, dan één te weinig! Ik vond het althans een supertoffe ervaring met uiteindelijk een mooi eindresultaat.

Groetjes,Nellie

Nellie
20-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1096

Anne-Sophie
12-10-2012
 Meld misbruik29-9-2012 21:14:52

Leuk he!

Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik29-9-2012 21:33:29

Ik vind Pronovias algemeen ook echt prachtig, maar vrees dat het een beetje boven mijn budget ligt... Maar heel blij te lezen dat je de ultieme jurk gevonden hebt, ik verheug me ook al op dat moment :-)

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik29-9-2012 23:20:08

oh wat een geweldig gevoel! ik herken me helemaal in jou verhaal, en ja hoor! ik lees deze verhalen ook héél graag!

ben blij voor je!
blijf maar glimlachen en vooral ook genieten van je WAUW jurk!

x

Lynn
1-6-2013
 Meld misbruik29-9-2012 23:50:18

Hi Nellie, proficiat met je jurkje !! Welke is het geworden van La Sposa? En waar heb je hem gevonden?

grtjs

Nellie
20-4-2013
 Meld misbruik30-9-2012 9:05:53

@ Alexandra: Ik weet niet wat je budget is maar Pronovias heeft een brede prijsklasse hoor. Mijn kleedje bleek onderaan in die prijsklasse te bengelen. Ik was echt zenuwachtig als de verkoopster de prijs aan het zoeken was maar het was een opluchting om te horen dat het onder mijn budget van 1500€ zat. Met schoenen en enkele juweeltjes zal ik waarschijnlijk wel aan dat bedrag komen maar die had ik voorlopig nog apart gerekend.

@ Lynn: De La sposa is het uiteindelijk niet geworden maar het is eentje van Pronovias. Nu ja beide merken zijn eigenlijk zo een beetje broer en zus van elkaar hé. De La Sposa vond ik uiteindelijk een beetje te stijf en te formeel. Niet echt "ik" zo, maar wel heel mooi. Het was ook wat duurder dan de Pronovias (beetje meer dan het budget dat ik voorop had gesteld). Het kleedje komt van Robel in Roeselare. Ze hebben er een zeer ruime keuze en ze laten je met alle plezier heel veel kleedjes passen tot je helemaal overtuigd bent. Je komt er echt zeer happy terug naar buiten!

Jaja, de roes is nog niet uitgewerkt :)

Groetjes, Nellie

Kathleen
21-9-2013
 Meld misbruik30-9-2012 11:19:11

hey nellie,

ohh.. klinkt super zeg :-)
ik ga volgende week ook naar 2e winkel... bij eerste ook een 'ja, is mooi', maar geen wauw-gevoel...
mag ik eens vragen welke het geworden is?? (en als je het niet wilt posten hier, mag ook in privéberichtje :-) ) ben superbenieuwd want heb gevoel dat ik in dezelfde stijl zit (ook marylise aangehad, maar goesting gaat ook naar pronovias à la la sposa... en budget is net hetzelfde...)

Jente
26-10-2013
 Meld misbruik1-10-2012 14:20:54

Klinkt super en inderdaad een heel bekend gevoel eens je het juiste kleedje aanhebt! Bij mij is het ook een Pronovias geworden. Ik heb het ook moeilijk met zwijgen tegen mijn verloofde maar ik denk dat het echt wel een meerwaarde is als hij het kleed pas op de dag zelf ziet.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info