Terug naar overzicht
Hey,Wij hebben een ceremoniemeester die dit in bijberoep doet.Hij is wel van Limburg. Ik weet niet van waar jij bent.De prijs valt goed mee.Indien je zijn gegevens wil mag je me steeds mailen op eerlijk_berenhartje@hotmail.comGroetjes
hallo kellyhoeveel vraagt de ceromoniemeester?wij zijn van meerhout, tegen de limburg
HeyHet hangt er natuurlijk vanaf wat je wil. Voor het avondfeest er nog bij te doen kwam er een beetje bij. Je kan best zelf contact opnemen. Hij doet het nog niet zo lang, maar heeft er wel cursus voor gevolgd. Hij heeft geen website, alleen een e-mailadres: erik.brusselaers@mobistarmail.beDe prijs valt echt goed mee.Groetjes en succes nog
Je kan het altijd laten doen door een goede vriend(in)... Vele doen dit tegenwoordig. Als je alles samen goed voorbereidt lukt dit zeker evengoed. En je geeft er geen extra geld aan uit.Groetjes Ellen28/7/07
Hi,Ik ken zelf een goede ceremoniemeester met veel ervaring. Hij komt uit Limburg, Genk. Je kan hem bereiken op 0476/531216 (Albert Vanoirbeek).MvgNele