TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sara
6-10-2012
|
30-9-2012 11:05:55
ik zou zeggen ga die 2 jurken nog een keer passen, niet te lang na dat je die exclusieve jurk bent gaan passen. dan kan je vergelijken. Bij mij was het ook zo dat ik uiteindelijk een 'simpele' jurk had die ik suuuuper mooi vond en ik zo zeker van was dat het mijn ding ging zijn en toen dat ik voor de lol een enorme uitgebreide jurk met kant en kanten vestje en strik etc heb gepast en toen wist ik het ook niet meer. Ik had toen wel de chance dat het in dezelfde winkel was en ik heb toen gewoon de 2 achter elkaar aangehad en toen was het voor mij vrij duidelijk. Het is de uitgebreide speciale jurk geworden. en k heb er nog geen seconde spijt van. en vooral niet vergeten, JIJ moet hem het mooist vinden
|
|
Silke
6-10-2012
|
30-9-2012 11:13:05
Je kan kleedjes nog zoooooo mooi vinden, maar zelf moetje er oo mooi mee zijn.
Ik zou gewoon blijven zoeken...
Ik zou zelfs geneigd zijn nog winkel te doen (samenmet beide mamams) en gewooon eens van nul beginnen, vanalles van stijlen passen!
Eerst kijken met welke wtijl jij mooist staat en dan binnen die stijl op zoek gaaan naar jouw kleedje!
Eerste 2winkels die ikdeed staken ze mij ook direct in een richting waarvan ze dachten dit past bij jou (bleek uiteindelijk wel behoorlijk te kloppen maar haalde er toen de hele simpele kleedjes zonder al teveel tralala uit omdat ik dacht dt dit mooist was bij mij) maar in de laatste winkel haalden ze vanalles van stijlen uit die ik moest passen.
Zo zag je van eerstverschil van welke stijl/model mooi was en niet mooi.
Uiteindelijk haalde winkelkleed uit met veel pareltjes enz... Ik zou het zelf totaal niet kiezen, tot ik het aan had!! Wondermooi! :-)
Ik wil maar zeggen, focus je nog niet teveel op die twee ls je totaal niet overtuigd bent van beide, sta open voor alles en zoek verder, best samen met beide mamas mee.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|