TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Eva
13-9-2013
|
30-9-2012 19:23:55
Misschien kan je nog eens andere meningen vragen dan die van je mama of getuige? Wat betreft complexen kan ik je helemaal volgen :) Als ik een tip mag geven: ik vind dat de collectie van Marylise enorm verslankt, omdat bijna alle kleedjes speciale vouwen en plooien rond de taille hebben waardoor je buik platter lijkt (was bij mij toch het geval) Zeker niet opgeven, je hebt nog wel wat tijd om dé jurk te vinden. Succes!
|
|
debbie
18-5-2013
|
30-9-2012 19:27:28
Hey ik heb dat buik complex ook gehad, maar bij 1 kleed dat ik dan ook heb gekozen had ik dit niet en dat was een 2delige jurk!! Is misschien een tip om die eens te proberen!!! Maar moet ook wel zeggen dat ik ook niet dat wauw gevoel heb direct gehad!!!
|
|
Saar
7-9-2013
|
30-9-2012 19:28:49
hey Katrien, ik herken je probleem.
Ik heb nog maar 4 winkels gedaan en ik heb wel 50 jurken gepast, maar ik weet niet wat te doen. Ik heb wel nog wat tijd, dat wel, maar ik weet nu even niet meer wat ik wil.
In geen enkele jurk heb ik het absolute waw gevoel. Er zijn er 3 die ik mooi vind. Geen een strookt met mijn oorspronkelijke idee, er zijn er twee traditioneel en 1 hele aparte exclusieve jurk. De mama is absolute fan van die aparte jurk. Ikzelf weet het precies niet, want niets is echt waw qua gevoel. Je moet het gevoel hebben dat je die jurk niet meer wil uitdoen. En als je die laat hangen, moet je denken hoe erg je het zou vinden als die jurk plots toch verkocht zou zijn. Als je dat bij een kleed hebt, dan is het hem. Als je geen spijt hebt dat je die laat hangen, dan is het hem niet, als je het vreselijk zou vinden dat die er niet meer zou zijn, dan is het mogelijks wel jouw jurk... Als de jurk in je hoofd blijft hangen en je andere jurken begint te vergelijken met die, dan is het hem ook...
Good luck! Ik hoop dat je alsnog je WAW jurk vind!
|
|
Sabine
18-5-2013
|
30-9-2012 19:28:58
Ik heb ook niet de perfecte buik, en voelde me in een ladybird echt wauw. Zoals Eva zegt, neem nog eens iemand anders mee om te gaan kiezen. Mijn kleedje komt van Haute couture Jetty in beveren een heel lieve dame en neemt alle tijd. Succes
|
|
Katrien
1-6-2013
|
30-9-2012 19:57:33
Merci voor de tips. De moed zakt me echt wel in de schoenen. Ik wil ook niet te veel volk meenemen want ik wil toch wel dat de jurk een verassing blijft en ik weet niet in hoeverre iemand zijn mond al dan niet zal voorbij praten...
Ik heb een drietal verschillende jurken waar mijn buik dus niet in opvalt. Het is allemaal dezelfde stijl en hier is inderdaad ook een ladybird bij :-) Maar goh, zo moeilijk.
Ze hadden in de laatste 6 winkels wel gezegd dat ik tegen eind september mijn keuze gemaakt moest hebben... Oepsie!
|
|
Bea
6-7-2013
|
30-9-2012 20:47:32
Heb je alleen witte jurken gepast? Misschien is kleur meer je ding. De jurk die ik gekozen heb was erg aangenaam om aan te hebben. Voor ik hem gezien had in de spiegel had ik al iets van waw dit is aangenaam (ik vond veel jurken veel te warm en zwaar).
|
|
Katrien
1-6-2013
|
30-9-2012 21:06:09
Gekleurde jurken zijn echt niets voor mij :-)
|
|
Silke
6-10-2012
|
1-10-2012 7:53:12
Neem anders bij de violgende pas eens een korsetje mee!..
Heeeeeeel veel bruidjes dragen dit op de reouwdag.
Zo kan je al van eerst zien hoe het er uit zal zien de dag zelf en zo een dingen kunnen wonderen doen bij een buikje, want wees gerust, je bent zeker niet de enige ;-)
Ikzelf heb ook altijd complexen over men buikje en heb nu een heel aansluitende kleedje op de buik aan... Maar het is al reeds wat "korsetachftig" waardoor er niets zichtbaar is.
Er bestaat voor jou zeker ook een kleedje waar je je goed in voelt!
En je goed voelen in iets is al even goed dan het wauw gevoel hoor!
Jezelf er mooi en goed invoelen!
|
|
Silke
6-10-2012
|
1-10-2012 7:53:52
Trouwdag dus..' klinkt bijna als rouwdag hoe ik het schreef, hehe!
|
|
Joke
25-5-2013
|
1-10-2012 9:49:43
Heey Katrien,
Ik trouw nog voor jou en tegen mij hebben alle winkels gezegd dat ik tot eind oktober nog gemakkelijk kon bestellen... dus misschien is dat van 'eind september' toch een beetje een verkooptruc? Ik zou je zeker niet laten opjagen door die 'zogezegde tijdsdruk'.
Succes!
|
|
Hilde
1-9-2012
|
1-10-2012 11:42:46
Heey,
Ik had toen ik ben gaan passen zo'n afslankende onderbroek aan, zo eentje van je knien tot over je buik, die verkoopsters zien dat vaker hoor, en inderdaad, jurk van marylise stond me geweldig, zelfs na het eten op het avondfeest (dikke buik daarvan -> tip eet niet teveel als je jurk een buikje toont :p) zag je er niks van..
Succes! Het Wauw-moment komt wel :)
|
|
Hilde
1-9-2012
|
1-10-2012 11:43:15
ohja, ik had een lichtgrijze jurk, tango marylise :)
|
|
sarah
3-8-2013
|
1-10-2012 13:45:53
ik heb het wauw moment ook ni gehad toch ni zoals vele het vaak beschrijven ik werd gewoon helemaal stil en had even gevoel dat alleen ik er nog was ik weet wel dat ik voor het eerst in spiegel kon kijken zonder mijn complexe te zien.
Dus dat en stil worden dat zei voor mij meer dan genoeg
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
1-10-2012 14:58:21
@ Hilde: oooooh de grijze Tango was mijn favoriet toen ik ging passen, jammer genoeg was hij enkel in het gans wit beschikbaar om te passen en dat was toch niet hetzelfde .... I'm dying to see een fotooke nu
|
|
vanessa
29-3-2013
|
3-10-2012 10:21:20
hoi,De jurken van linea rafaelli slanken ook enorm af,ben zelf ook geschrokken. Je moet je eigen gevoel volgen ivm je trouwkleed en niet luisteren naar en ander.,hoe graag je je mama ziet het is zei die je mooi vind omdat ze trots is dat je haar dochter bent en je in alles mooi zal vinden denk ik,maar jijzelf moet je er goed in voelen,zoek op het gemak verder,blader in boeken knip dingen uit en zoals eerder eens gezegt eerste gedacht is voor mij nog altijd het beste gedacht! In 1 dag had ik mijn kleedje gevonden. veel succes meid.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|