Nu Online
Momenteel zijn er 536 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

woensdag voor de eerste keer op zoektocht

30-9-2012 19:40:45
Hallo bruidjes

Woensdag ga ik voor de eerste keer op zoek naar een kleedje. Welke lingerie doe je het beste aan, want een strapless beha heb ik niet en ga dat er ook ni speciaal voor kopen. Zijn er zo nog bepaalde items zoals deo en fototoestel die ik zeker moet bijhebben? alle tips zijn welkom!
Groetjes
Charlotte

Charlotte
25-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 624

minke
7-7-2012
 Meld misbruik30-9-2012 19:58:48

Fototoestel zeker niet. In de twee winkels die ik gedaan heb mocht je geen fotos trekken. Todat je getekend had en je JOUW kleed gevonden had, dan pas mocht ik foto's trekken. Strapless bh is toch wel gemakkelijk. Ik had geluk datbik een bh had waar de bandjes af konden. Je kan ze natuurlijk altijd gewoon af laten hangen en in het kleed stoppen. Verder heb je niet veel nodig hoor, tenzij een haarrekje ofzo.

Kristel
13-10-2012
 Meld misbruik30-9-2012 20:15:49

Misschien je schoentjes als je die al hebt?

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik30-9-2012 20:39:28

ik heb ook geen strapless beha, de bandjes worden gewoon in je jurk gestopt; dat gaat ook prima. Ik ga dat pas kopen tegen de eerste pas, denk ik. Da's nog tijd genoeg.

Lynn
1-6-2013
 Meld misbruik30-9-2012 20:41:54

Strapless bh en een haarklem. Schoenen hoeven niet want meestal sta je toch op blote voeten op een bankje. Ik had mijn fototoestel bij en heb in 't geniep toch wat foto's kunnen trekken. Have fun!

Kristel
13-10-2012
 Meld misbruik30-9-2012 21:08:59

Hm, ik was toch blij dat ik mijn schoentjes mee had. Was een heel ander gezicht dan zonder schoenen. Maar ik heb geen lang kleed. Misschien dat het daarbij inderdaad minder uitmaakt omdat je ze niet ziet.

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik1-10-2012 7:46:44

Jekan toch al moeilijk de juiste schoenen mee doen als je nog niet weet welke jurk je zal hebben? Ik kreeg in 2 van de 3 winkels "passchoenen" om aan te doen. Fotos lukten inderdaad niet tot bij 1e pas wanneer het echt over eige kleed gaat en niet het pasmodel. Mss als je sterk twijfelt tussen 2 en je vraagt het dat het mss wel mag... Deo is altijd handig maar eigenlijk heb je niet echt speciaal nodig als het de eerste keer is dat je op zoektocht gaat. Ik had bh aan waarvan lintjes afkonden, geen strapless.'. En dan nog, bandjes gewoon in kleed steken. In bepaalde winkel kreeg ik zelfs vn eerst een korsetje om aan te doen... Allemaal nieuw, ook de schoentjes... Wrs verkooptrucjes! Dus niet laten vangen, hehe.

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik1-10-2012 10:33:54

Danku bruidjes voor de tips, het fototoestel gaat zowiezo mee, you never know. Ik heb al gehoord dat het soms wel mag foto's trekken!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...