Terug naar overzicht
Hey SofieWij gaan ons avondfeest ook in het Hof van Nazareth geven en zouden ook een mailtje krijgen voor het valentijnsdiner. Meer weet ik er niet van. Dan maar wachten op het mailtje.
Jah idd afwachten hé...Ben jij er zelf al naar een trouwfeest geweest??Ik ben er 18 jaar geleden als 10-jarig meisje geweest naar een receptie van een huwelijk en heb toen gezegd: Als ik trouw kom ik hier ook mijn feest geven Maar ken ondertussen maar weinig mensen die er al geweest zijn..
Ik heb er nog nooit geen feest meegemaakt. Maar als leveranciers (fotograaf, videograaf, ceremoniemeester, ...) in het begin vroegen waar ons avondfeest zou doorgaan, kregen we altijd positieve reacties op het Hof van Nazareth!
Ah super!Onlangs is een kennis van mijn mama er wel geweest en haar reactie was: Amai 't was tot in de puntjes AF!Dus dat klinkt veelbelovend..
Dag Sofie,Zowel onze fotograaf, collega's als familie die horen dat ons feest hier doorgaat kijken er naar uit en spreken vol lof. De bediening zou zeer vriendelijk zijn en het eten heel lekker, alles tot in de puntjes verzorgd. Niet twijfelen zou ik zeggen.groetjesSteven & Cindy