Nu Online
Momenteel zijn er 432 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

volgorde suite

1-10-2012 10:19:45
Hey allemaal!

Zaal en datum liggen vast: vreugdedansje!!! dus nu heerlijk verder voorbereiden :-) we zijn aan het nadenken over het vervoer en zouden daarom graag weten hoe we de volgorde van de suite moeten regelen aan de kerk. We zijn met niet zoveel:
- bruid en bruidegom
- mama en papa bruidegom
- mama bruid
- broer bruidegom en vriendin
- getuigen bruid: 2
- getuigen bruidegom: 2
- mijn zoontje en een tweede bruidskindje

Mijn papa kan mij jammer geoeg niet weggeven, hij is gestorven en dus zou mijn toekomstige schoonpapa dat waarschijnlijk doen, vandaar mijn vraag :-)

danku voor de tips!!

Elke
12-10-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 593

delle
5-10-2012
 Meld misbruik1-10-2012 16:04:42

Bij het binnen gaan in kerk

getuige bruidegom
getuige bruid
broer bruidegom
mama bruid + papa bruidegom
mama bruidegom
kindjes
jij

het is natuurlijk te zien hoe goed je band is met je schoonpapa. Als je laat weggeven door hem moeten de 2 mama 's samen lopen.
Ofwel laat je je weggeven door je mama en dan lopen schoonpa en schoonma samen.

delle
5-10-2012
 Meld misbruik1-10-2012 16:09:34

ohnee ik ben je toekomstige vergeten. Dus er loopt altijd iemand alleen.

getuige bruidegom
getuige bruid
broer bruidegom
jou mama
je vriend met zijn mama
de kindjes
jij en je schoonpapa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...